![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
HOLLAND!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lekkere redding weer.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
STEEK
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goed gedaan keeper.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stekelenburg
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Steek
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lekker weggekopt nog door Klaas-Jan
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
stekelenburg
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() Hij is verdedigend kwetsbaar en naïef zoals ik al eerder zei. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lol buitenspel en mis.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik eis Drenthe
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kazim Kazim, kan 'ie ook trucjes?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kazim Kazim
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
DOE EVEN 2-0 JAN KLAAS HOENTELAAR!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kazim Kazim, als ik je fiets pik, zal je hem nooit meer zien!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pieters ! Lekker gek jongen
!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Pieters met een trucje! Als ik nu nog Maduro een sprint zie trekken heb ik echt alles gezien.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zal toch niet zo zijn dat de consequenties voor Nederland zijn na vanavond?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik neem alles terug over Turkse fans. Wat een stelletje kanslozen zijn dat. Bijna fakkel op hoofd fotografen. #nedtur
Was in het begin nog zo blij met de Turkse fans vanwege hun fantisme en dat de Nederlanders met hun kazen daar een voorbeeld aan konden nemen
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup, volgende fakkel.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Anonymous/Prizzle
|
laserpen op appelvlaai
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Hebben ze die laserblagen nog niet gevonden.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Weer die laserpennen.
En fakkels. Wat een volk zeg. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kut Turken, mag ik dat zeggen?
Ja dat mag ik. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kappen!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dan moet je maar fouilleren he...
Dit kon je wel een beetje verwachten... die gasten gaan ook voor het eerst in hun leven naar een wedstrijd en zijn alleen maar Besiktas, Fener, GS-sfeer gewend.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Mooie beelden dit
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#32 |
|
WAt een idioten
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gewoon die laserpen op Altintop.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Laserpen op je eigen speler
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dalijk valt ie naar beneden
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kijk die agressieve mafkezen dan. Bah.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kan iemand die gast met die bontkraag op de eerste rij even de gracht in flikkeren ?
Dikke Turkse collega van me zit daar ook ergens, ik ga hem even vragen. Ottomaanse tientönner dat ie d'r is. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat die kut Turk maar naar beneden pleurt
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tja, zijn het vooroordelen als ze keer op keer bevestigd worden?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maarrrrrrr, niks dan goeds over Turken.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Misschien is het wel een Nederlander met die kutpen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Als ik die speler was, ging ik even hoogstpersoonlijk naar die laserhomo.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat zei ik net al verkapt, maar toen kreeg ik een veeg uit de pan van Job Cohen SCH.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat zou wel stijl zijn.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gewoon allemaal eraf gooien.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Altijd de minderheden de schuld geven
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Waarom zingen die Turken over hun vrouwen?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Eindelijk wat "sfeer" tijdens een interland
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nooit meer oefenen tegen Turkenland en Marokko.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Oefenen] Nederland - Turkije #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|