![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Donderdag 4-11, 21:05 uur, te zien op Eredivisie Live
![]() vs. ![]() in ![]()
Vorm, Cornelisse, Schut, Wuytens, Nesu, Duplan, Silberbauer, Lensky, Mertens, Van Wolfswinkel, Demouge In ieder geval niet verliezen vanavond, maar dat wordt lastig ben ik bang, de klad zit erin bij ons, en zonder Mulenga zijn we ook een stuk minder snel in de omschakeling. We gaan het meemaken. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Utreg verdient nu ook wel eens een gelukje, na die twee onterecht afgekeurde doelpunten tegen Liverpool en Steaua.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1 - 5.
Geef dat Steaeaeaeaeau er van langs. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
2-1
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Boekarest is een mooie stad om je te vermaken hoorde ik van verschillende Twente supporters afgelopen jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
1-1
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hopelijk wint Utrecht nu inderdaad eens een keertje. Hebben ze verdiend.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Komt niet live op tv vanavond of wel?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Streams misschien?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
0-0.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nou , niks ten nadele van PSV , maar die zijn zo goed als door en verwacht dat ze vanavond gaan winnen .
Daarom Utreg kijken en hoop dat ze het goed doen . Latersssssssss, klik ( weg ) __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb Utrecht ook maar opgezet.. ben benieuwd
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lijpe loetje, die Atteveld.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Achter dat doel zitten toch de Utrecht supporters? Die hebben lekker ingekocht
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Oh nee, is aan de andere kant nu..
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gaat het nog door
aflasten en 0-3 overwinning
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zo erg was het nou ook weer niet
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat gebeurt er dan?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Oh, in de 1e minuut kwam er aardig wat vuurwerk bij de Steaua aanhang op het veld. Spel heeft zo'n 2 minuten daardoor stilgelegen. Verder niet veel spannends.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Utrecht! Nadat Ajax en AZ het verneukt hebben moeten jullie wel winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mertens wat een genot om na te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Godver
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
1-0, -niet doen- zooi
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volgens mij was die bal echt niet geheel over de lijn hoor
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Scooter as goaltune
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stomme actie van Vorm.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Wat een goal! 1-1!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
1-1 Mertens
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Mertens, wat een held.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lekker Dries!
|
|
|
|
|
|
#35 |
![]()
413 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
De doelpunten
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Leuke pot .. gebeurt genoeg .
Utrecht is beter , maar ja , Nederlanders zijn altijd beter , maar dat wil niet zeggen dat ze ook maar winnen . Pfff , ben kapot en maak het vandaag kort .. doeg mensen .. klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ze schoffelen lekker daar die Steau-ers
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Oei Wuytens
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fraai schot. Scheelde echt niet veel.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Vorm wat doe je.......
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
WEER vorm
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vorm
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vorm is niet in vorm
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
vorm kneus. Als je hier verliest dan ben je klaar.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Wat geeft Utrecht het gigantisch weg zeg, 3-1.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lekker de kleedkamer uitkomen zeg
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
En klaar
wat zijn de nederlandse ploegen weer slecht.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
De verdediging bij de 3-1.
![]() Hoe droevig. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Verdiend verloren, maar die Roemenen hadden natuurlijk wel moeten gaan rusten met 9 man....
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 4-11 21:05 uur] Steaua Boekarest - FC Utrecht
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |