|
|
#1 |
|
Hier verder.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Nee hoor Suarez, je eigen fans hoef je niet te bedanken joh.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vermakelijke laatste pagina net.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jasper wat lul je onzin.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
- Niet doen-! Dit gebeurt godverdomme altijd, kunnen ze nou niet eens 1x een fatsoenlijke wedstrijd spelen als het ergens om gaat? 1 Wedstrijd maar, dat moet toch niet teveel gevraagd zijn.....
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een ongelofelijk slechte wedstrijd zeg
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Was die 2-1 nou buitenspel of niet?
Echt zuur dit, dit had je echt moeten winnen.. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Beste verdedigende acties binnen een minuut-award 2010/2011 gaat toch naar die Al Bundy van Auxerre. Eerst die heerlijke sliding waarmee 'ie het schot van De Jong (die ongeveer een minuut of vijf eerder had moeten schieten) eruit haalt om dan uit de daaropvolgende corner de bal een keer prachtig van de lijn te koppen en zich nog even voor dat schot te gooien (dat er niet in was gegaan denk ik, maar dat maakt de actie slechts iets minder heroïsch).
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leuke aanval heeft Ajax.
Maar goed verdedigen kunnen ze niet. Bij Twente wordt ik eigenlijk niet zenuwachtig als ze een voorsprong moeten verdedigen, omdat de verdediging goed staat. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Damn, echt een gestolen winst door die Fransen. Ajax had het betere van het spel en gigantisch veel kansen. Echt zeer zeer jammer dit.
en negeer die Twente trollen. Ajax was bij vlagen een stuk vermakelijker dan Twente gisteren. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ja, klote dit.
![]() Ze worden weer op de traditionele manieren afgetroefd in zo'n wedstrijd, opportunistische goals, achteloos en naief bij vrije trappen et cetera... Helaas is Ajax thuis en uit ook best wel een verschil... Toch moet Jol altijd met een meer voetballend middenveld beginnen, als Erikssen/Sulejmani/De Jong (1 of 2 daarvan minimaal) erin staan dan zit er toch meer dynamiek in... |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Twente heeft 3 punten gepakt, Ajax heeft het voor zichzelf verneukt |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frustrerend kloteteam is het toch eigenlijk ook, zo'n verdediging die altijd begint te schutteren bij een beetje opportunistische druk, een middenveld dat Ajax onwaardig is en twee egotrippers voorin.
Tweede plek is met die winst van Milan nu helemaal uit het zicht, nou mag je nog gaan hopen dat Auxerre geen punten meer haalt. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
OHNEE DAT DEDEN JULLIE OOK NIET. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nog een klein kansje... Real maakte nog de 2-2!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik hoop echt dat ze die 3e plek weten te behouden. Die 2e plek was en is te hoog gegrepen. Dit wisselvallige elftal moet je niet willen zien tegen Europese topclubs, in de EL kunnen ze nog wat rondes overleven denk ik.
Auxerre verraste mij overigens wel, met veel ontbrekende spelers en toch ook een vrij matig elftal boden ze de nodige weerstand. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
O, het is dus nog 2-2 geworden. Foutje.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Go Your Own Way
|
Lindgren deed het goed, toonde tenminste iets van inzet/beleving. Dat miste ik bij de rest.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ja daar verbaas ik me nu ook over, maar ik lees alleen wat tegen mij gericht is
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ajax verneukt het idd voor zichzelf om zoveel kansen te missen. En waarom die De Zeeuw zo lang mocht blijven staan is mij ook een raadsel..
Die laatste minuut.. De Jong .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja, die pas(s)te echt precies tussen alles en iedereen door. Maar De Jong had gewoon teveel tijd nodig. Zonde, die pass verdiende een doelpunt.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Alles was nog mogelijk geweest met de uitslag in de andere wedstrijd. Maar als je dan verliest
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het was buitenspel.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ajax is misschien maar 20 minuten de "betere" geweest. Verder was het armoe troef. Ik vind Auxerre gewoon de verdiende winnaar, die hadden in de eerste helft ook al wel naar een hogere stand mogen uitlopen. Dan mag Ajax in de 2e helft misschien uiterlijk wat beter gespeeld hebben, maar Auxerre gokte ook echt op die counter en Ajax liet het nog steeds volledig zelf liggen. Echt.. die 2-1 mag gewoon niet vallen als iedereen staat op letten of gewoon even iemand irritant voor die bal gaat staan zoals het hoort.
Qua amusementswaarde was deze pot ook goed, maar nee, Twente was net wat leuker gisteren. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Oh, dan winnen we gewoon uit van Milan.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat is er mis met die eerste? Twente 3 punten en Ajax verneukt het voor zichzelf, ik zie ik de onzin niet.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nee, Greg hief dat zo te zien heel mooi op.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nou geluk bij een ongeluk. Maar Ajax heeft geen enkele kans meer, met dit spel....
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|