![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
tegen ![]() in het Valeri Lobanovskystadion te Kiev ![]() onder leiding van de Noor Espen Berntsen ![]() De stand in de poule: Code:
1. FK BATE 3 - 7 (7 - 4) 2. FK Dynamo Kyiv 3 - 4 (4 - 5) 3. AZ 3 - 3 (4 - 7) 4. FC Sheriff 3 - 3 (3 - 3) Kiev heeft een goede thuisbalans tegen Nederlandse ploegen met 3 overwinningen, 2 gelijke spelen en 1 verlies. AZ heeft twee keer in Oekraïne gespeeld en twee keer gewonnen, maar AZ heeft ondertussen al 8 Europese uitwedstrijden niet gewonnen (2 gelijk, 6 verlies) en onder Verbeek is het voetbal ondermaats, dus een goed resultaat in Kiev neerzetten lijkt haast uitgesloten. Kan AZ vriend en vijand verbazen met een goede partij, of wordt het weer hetzelfde inspiratieloze voetbal waarmee er zo moeizaam punten worden gesprokkeld? 18:00u begint de voorbeschouwing en om 19:00u is de wedstrijd te zien op RTL7. Laatst gewijzigd door Gatalin; 03-11-10 om 12:26 __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Verbeek kan niet rekenen
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
fuckbuddy is al heen en vanavond vertrek ik richting Kiev. In totaal zullen er 136 supporters, zo'n 60 sponsoren en 21 spelers naar Oekraïne afreizen.
Keepers: 1. Joey Didulica 22. Sergio Romero 37. Hobie Verhulst Verdedigers: 2. Kew Jaliens 3. Dirk Marcellis 4. Héctor Moreno 5. Nick Viergever 14. Ragnar Klavan 28. Gill Swerts Middenvelders: 7. Erik Falkenburg 8. Stijn Schaars 11. Maarten Martens 16. Pontus Wernbloom 20. Rasmus Elm 23. Nick van der Velden 26. Celso Ortiz 27. Brett Holman 38. Adam Maher Aanvallers: 9. Jonathas 17. Johann Berg Gudmundsson 19. Kolbeinn Sigthórsson __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
2 - 0.
Al gun ik fuckbuddy wel een leuke avond, en hoop ik op winst voor AZ. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik denk dat AZ het zwaar gaat krijgen. Het zal wel 2-0 worden oid. Overigens won Kiev dit weekend met 9-0.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
2-1 lastige tegenstander
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik sta momenteel hoog en droog in het uitvak. Slecht weer is meestal een slecht voortekenen met onze mooiweervoetballers...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat zei die nou over een vliegtuig?
En KNIB zal wel winnen. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
2-0 zal het worden vrees ik!
Laatst gewijzigd door Hendril; 04-11-10 om 19:03 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Marcellis met een goede voorzet
Het moet niet gekker worden.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kunnen ze bij AZ serieus geen normale shirts meer krijgen
Laatst gewijzigd door bloodysunday; 04-11-10 om 19:11 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ze maken aardig wat geluid in dat stadion.....
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind AZ niet eens heel slecht
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bijna 1-0
Fout van Romero, goed hersteld door Romero __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een lauwe commentator zeg
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sicke redding.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Leeft niet echt hier.....
Edit: En jahoor, gelijk 4 posts.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Die redding
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Die passing bij AZ
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Die combinaties van AZ doen echt pijn aan de ogen
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
wat slecht
413 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Prachtig tenue hebben ze toch!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
En weer
![]()
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niet verliezen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Operation Repo
413 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Het valt mij niet tegen. Het voetbal is een stuk minder kut dan de laatste weken en ik heb goede hoop dat Sigthorsson vroeg in de tweede helft mag invallen. Er is nog hoop...
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
En ja hoor
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
1-0. Als ik een speler mocht kiezen van Kiev om vrij te laten zou het inderdaad Milevski zijn. AZ
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Toooooooooooooor!
413 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
dag AZ
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
En weer Milevsky.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Over en sluiten.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lekker gekeept Romero.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
AZ
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Gvd. Ik vond AZ onder Koeman nog beter. En dan reken ik de gedeeltelijke verdiente van Hamlap en Dembele niet mee. Kutboer die Verbeek. Beetje jammer.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Er zit echt helemaal geen voetbal in hè!
Ik ga poepen! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Mis wel die UEFA avondjes van AZ onder Adriaanse...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ook dat studiocommentaar
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
3 wissels, toe maar.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
3 wissels in 1 keer, nu krijgt AZ onvermijdelijk een blessure in de komende 10 minuten.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een bij elkaar geraapt zooitje is dit AZ toch.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Haha die keeper van Kiev.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nee, Ajax was lekker gister. [/hap]
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Die corners zijn nog slechter dan bij Ons.
413 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 04-11 19:00u RTL7] FK Dynamo Kyiv - AZ
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |