![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() ![]() ![]()
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
PSV moet, wij willen.
Die snap ik niet helemaal...Belgische logica? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vreemd genoeg zijn ze er bij Twente qua selectie op achteruit gegaan terwijl ze toch wel beter voetballen tov vorig seizoen. Maar PSV moet dit gewoon winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Al die trainers altijd die 'de druk bij de ander willen leggen'. Flikker toch op
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb er zin an.
2-0 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Doe maar weer 1-1.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Present in den stadion
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ook weer aanwezig, gelukkig niet per overvolle trein zoals vorig jaar maar gewoon met de auto
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kan het helaas niet zien
Ik denk dat PSV de overwinning gaat pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Hup PSV!
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als Ajax-supporter zie ik het liefst een gelijkspel maar ik verwacht dat PSV sterker zal zijn, 2-0.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PSV
![]() i hope: 1-0 1-1 2-1 laatste minuut 3-1
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
zin in
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik hoop dat Twente wint, maar als Reis speelt staan ze al met 1-0 achter
![]() Overigens houd ik het bij een samenvatting
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als zowel Janko als de Jong spelen dan wint PSV eenvoudig met 2-0 of 3-1, anders een karige 1-0, 2-1 of gelijkspelletje.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ga er maar eens heen.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
heb je weer geluk dat ik een kekke htc heb.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Isaksson
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Pieters Engelaar - Toivonen - Afellay Lens - Reis - Dzsudzsák Wissels: Cássio Ramos, Maza, Vukovic, Berg, Koevermans, Amrabat en Bakkal.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gok op een 2-0
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Leugers, moet ik die ergens van kennen?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lens vs Leugers
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik wil Rosales zien dansen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
[1-2] Leugers '90+3
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Topanalist hoor, die Jaap ''maar goed'' Stam.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Theo Reitsma, zucht
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nee he, Theo...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#31 |
WEER REITSMA
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
PSV - Twente de nieuwe klassieker, volgens Reitsma...
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij zit ook in de tegeltjes
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mooi sfeertje
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Heb dat eigenlijk nooit echt begrepen, met de recente geschiedenis van Twente dat ze daar vuurwerk afsteken.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tsja, kan wel zijn. Maar dan nog vind ik het raar
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Baas Reis, jammer van de paas...
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Eigenlijk zijn er geen klassiekers meer, of was Psv - Fey ook een klassieker ? __________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Want er wonen geen Twente-supporters in Enschede? Ik vind het prima hoor, maar huil dan ook niet over vuurwerkgeluiden.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Live 30-10 20:45] PSV vs FC Twente: De topper in de Eredivisie!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|