![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier verder.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waarom krijgt die neger geen rood?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een geluk dat hij affluit.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
?! Dat was serieus niks
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Echt geen fuck aan de hand daar
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gebeurde niets
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Buitenspel, goede actie.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat een zaadvoetbal van FC Twente.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ze spelen vandaag ook zo dom. Net ook met die rosales die buitenspel loopt tja.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
MOTM Wout Brama
leidde de tegen goal in maar goed.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Arnautovic
![]() Luuk
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Inter
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tegenvallend.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat een geweldig voetbal hebben we weer gezien van die Tukkers hoor
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
wat een kutpot , de eerste 70 minuten voor lul gezeten
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Laatste kwartier was wel leuk om te zien, voor de rest dramatisch.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Moet nog maar zien of Twente überhaupt gaat overwinteren. Denk dat ze dat zelfs niet halen.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erg matig. In Duitsland moet je winnen voor de 3e plek.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik vind die Luuk de Jong echt zo'n tjap. Vaak verkeerde aannames e.d.
Áls ik hem es zie spelen, speelt-ie altijd ruk.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Twente wordt 4e. Flink overschatte ploeg.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zonde dat je dit weggeeft.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat is niet zo heel gek als je kijkt bij welke clubs ze in de poules zitten.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Over 2 weken een veel beter Twente.
Twente had wel de beste kansen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wel heerlijke spelert die Ruiz
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een verademing als ik dan Ajax zie spelen. Ongelofelijk dat we van dit team de Johan Fruitschaal hebben verloren...
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kom op man, wat Twente vanavond heeft laten zien is gewoon ruk.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Stelletje pesimisten.
Twente kan veel beter. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Van dit Bremen hadden wij op zeker gewonnen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Niks. Maar hoe kan je van deze ploeg verliezen verdomme. Net als die hele KNVB beker mij gestolen kan worden, maar om daarom maar van Veendam te gaan verliezen gaat ook wat ver.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En hij werd nog na 4 wedstrijden al gebombardeerd tot een wonderkind.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Was het zo matig ja?
Pfaf zal wel de enige zijn die wel heeft genoten.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
vergeleken met janko is zelfs luukinho een meester
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik weet dat er niet meer inzat , toch voel ik een telleurstelling .
Voel me shit .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het is zelfs twee keer buitenspel zo te zien.
Nederlandse ploegen mogen niet klagen over de arbitrage deze CL-ronde. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wout
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Marko kreeg de Veste aardig stil.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
weer een janko faal bij die giga kans van luukinho
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Die Wout Brama voor de camera altijd, dat vind ik schitterend.
Net alsof ie elk moment kan gaan huilen, echt zo'n pispaaltje. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb opeens hoop dat we daar in Milaan gaan winnen .
Een leeg stadion en tegen het tweede van Inter .. Roda heeft ook weleens gewonnen van AC Milaan uit en waarom wij niet ? Ja, ik moet toch iets positiefs zoeken .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Op basis van wat is Brama de MOTM?
Het laten lopen van een tegenstander bij de 1-1? Laatst gewijzigd door Hendril; 20-10-10 om 23:21 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Twente kan ook spelen als tegen Inter met de zelfde instelling. Krijgt Werder een pak slaag. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Twente komt wel heel erg goed weg zeg op 't laatst.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha ja dat is het. Een pispaaltje. Ik zocht al tijden naar de beschrijving van Wout Brama maar deze is het!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL 20/10] FC Twente-Werder Bremen #2 In de blessuretijd
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |