![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
tegen ![]() in het ![]() onder leiding van Douglas McDonald (Sch) ![]() onder wiens leiding een Nederlandse club nog nooit verloor (1 winst, 2 gelijk). De stand in de poule: Code:
1. FK BATE 2 - 4 (6 - 3) 2. AZ 2 - 3 (3 - 5) 3. FC Sheriff 2 - 3 (3 - 2) 4. FK Dynamo Kyiv 2 - 1 (2 - 4) De club met de meeste Oekraïense titels staat na 13 speelronden in de competitie op de tweede plek, 5 punten achter op Sjachtar, dat begin deze maand nog van Dynamo won. Europees loopt het niet al te lekker, van de laatste 11 uitwedstrijden werd alleen dit seizoen in de derde ronde van de CL-kwalificatie met 1-3 bij KAA Gent gewonnen. Ook in uitwedstrijden tegen Nederlandse ploegen is Dynamo niet al te gelukkig met 1 overwinning, 1 gelijkspel en 4 nederlagen. AZ kan het goed vinden met Oekraïense ploegen. In het seizoen '04/'05 werd er twee keer gewonnen van Sjachtar (1-3; 2-1) en in het seizoen '05/'06 met 1-2 van Dnipro Dnipropetrovsk. We moeten ons maar vasthouden aan deze statistieken, want als we op het voetbal van de laatste weken moeten afgaan, dan ziet het er niet al te best uit... Weet AZ de tweede plek in de poule te behouden of gaat Europees overwinteren langzaam maar zeker uit het zicht verdwijnen? De wedstrijd is na FC Utrecht - Steaua Boekarest te zien op RTL7. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Chippies liggen al klaar!
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben benieuwd. Uit was Kiev matig maar in Amsterdam vond ik ze toch wel erg sterk.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Dit wordt de allesbeslissende wedstrijd, nu al.. Ik heb er zin in!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live vanuit Alkmaar! Waaghplein is gezellig, staan toch een stuk of 20 van die Russen met blauw witte sjaals hier echt knal en knalbezopen op het plein.
Net al gezeik omdat ze roken binnen en buiten willen drinken.. (idd klinkt gek maar is zo) Ik ben benieuwd, tis flink koud man met die wind.. Brrr, tijd voor nog een brenburg colaatje __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
AZ:
Romero, Marcellis, Moisander, Moreno, Viergever, Wernbloom, Falkenburg, Schaars, Holman, Jonathas, Martens Dinamo: Koval, Betao, Almeida, Chatsjeridi, El Kaddouri, R. Emerenko, Vukojevic, Shevchenko, Mychalik, Hoesjev, Milevskiy |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar 10.000 toeschouwers? Erg weinig zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zit nu nog in de pendelbus
Wel veel zin hoewel het alle ingredienten voor een kutwedstrijd heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hup Kiev.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik geef AZ niet veel kans. 0-2
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
The klappers are back
Of zullen ze die krengen nog bewaard en meegenomen hebben?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja hoor, daar zijn ze al
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom heft AZ nog steeds van die lelijke vakjes op het shirt waar het logo van Quick zit.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Verrekte mongols met hun klappers
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kansloos in principe, maar ik hoop op een opleving.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
AZ moet winnen om nog een goede kans te hebben.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wernbloom
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sherrif
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat een zaadpot
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
0-1
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
0-1
afgelopen klik uit. AZ is uitgeschakeld.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
0-1 Milevskiy
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lekkere aanval, bal was wel houdbaar.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lekkere aanval
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zuur, AZ begon niet onaardig.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oekraine halen we dus ook nooit meer in.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja Leo, Stekelenburg en Romero is ook wel een verschil he.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jawel als hun die 16 punten kwijt raken.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
JOHNATAS LAMLUL ZON BAL MOET ERIN
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jonathas die moet er toch in
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
GOOOOOAAAAAL
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA DE FAAAAAAALKKKKKK
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
ZO MOET HET DUS FALKENBURG. GOL GOL GOL
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik zap een keer weg en 1-1
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Er staat een dronken aap achter Leo.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
He wie was dat blonde wijf?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Scoort Kiev bijna door die kutscheids.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
GODVERRRRRRRRR
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En 1-2.
|
|
|
|
|
|
#48 |
AZ
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
KNEUZEN
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hihi
.
|
|