![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Omdat niemand anders 'm opent...
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
kijk ze los gaan
![]() Ajax UEFA puntjes binnen, morgen Twente svp... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waar was het topic opeens?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
10 tegen 10 en een wisselspeler van Auxerre weggestuurd, 2-1 eindstand en Ajax staat op 4 punten.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Netjes dit, Auxerre ook zwaar onder de maat, terechte winst voor Ajax.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kom net thuis. Uitslag?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hahah ik ging stuk om die wisselspeler na die domme spits
. Ze zijn daar niet echt uitgekozen op hersens in ieder geval .
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die rode kaart
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat was dat Auxerre slecht man. Drie punten afgesnoept van een G-team.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Waarom kreeg die speler een rode kaart net
?
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
WTF, wat een 2e helft
![]() Ik ging echt dood van de spanning
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
commentaar op de leiding tot 2 x toe
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Door mijn after-slotje post, verdween hij
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Auxerre was zo slecht dat het pijn aan mijn ogen deed.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ajax weet wel hoe te vermaken, dat geef ik toe hoor.
Eerst PAOK, toen Kiev, nu dit weer. Wat een gestoorde shit steeds.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pff. Maar 3 punten zijn binnen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hopelijk kunnen ze nog een tijdje vermaken in Europa!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat was wel treurig ja. Ik had het idee dat ze alleen maar uit een standaardsituatie zouden kunnen scoren.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die wisselspeler,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ajax pakt de eerste Nederlandse CL winst in 2 jaar
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Auxerre is eigenlijk niet gevaarlijk geworden met een man meer. Het was spannend maar dat was het.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jeetje wat een treurige constatering
![]() Wel mooi mijlpaaltje verder hoor. __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Erg genoeg dat we daar trots op moeten zijn
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Anonymous/Prizzle
|
ik wil beelden zien van die wisselspeler
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jack stelt een vraag over Ajax, De Zeeuw heeft het alleen maar over zichzelf
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het kan ook nooit eens makkelijk he.. de tering wat een tweede helft. Dat wordt voorlopig niet slapen denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
WIJ ZIJN AJAX
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die dwerg van 1,62 ook. Wtf, dan dacht je dat Anita een tuinlaaf was, godverdomme.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nu de uitwedstrijd winnen. Ben je 100% zeker van de 3e plek en kans op 2e plaats..
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Overigens bezorgt Enoh me nog regelmatig hartverzakkingen als hij een bal heeft.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ooijer ook eerst met dat handje omhoog en dan er achteraan rennen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gewoon in de zone tussen defensie en middenveld blijven en direct die bal afgeven na veroveren.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die actie van die gast die de voorzet op Ron Zwerver geeft was overigens wel puik. Niet dat 't er toe doet
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax - Auxerre #3: Nababbel
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|