|
|
#1 | |
538 Voetbal Hier te luisteren: VI Radio ![]() Zometeen gaat ie los. Ben benieuwd of het wat gaat toevoegen. Laatst gewijzigd door Grunner; 12-10-10 om 12:13 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat zijn die gozerts van RTV Rijnmond.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Dat staat inderdaad in het artikel ja
![]()
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Niet gelezen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Begonnen...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vraag me af of dit toegevoegde waarde is..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
300.000 bezoekers staat gelijk aan 300.000 luisteraars.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Snor: '538 heeft de radio zowat uitgevonden'
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik ben na de eerste twee zeiknummers al afgehaakt.
299.999 luisteraars dus. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Wat een zeikmuziek zeg, alleen Campione 2000 kan ik waarderen.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#11 |
|
298998 nu.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Haha, daar gaat even iets niet helemaal goed. Alweer Campione
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Draaien ze nog een keer CAMPIONE 2000
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar het concept is dus nieuws dat je ook op vi.nl kunt lezen afgewisseld met dezelfde baggermuziek als dat ze op 538 draaien?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lijkt het wel op ja.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ze wachten gewoon tot er nieuws binnenkomt ofzo
|
|
|
|
|
#17 |
|
wat een faalplan. En nou wil Snor ook niet meer op Veronica
Alles voor het geld he
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gijpie
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
'Fiets ik rond door de Biesbosch en doe ik mijn dingetje
'
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik zie veel meer in het plan om van half 7 tot 7 een voetbaljournaal te brengen, op tv.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Iets meer dan een uur volgehouden, ik kan de muziek niet uitstaan en Gijp en Vd Velde hadden niet veel bijzonders te vertellen...
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ik was met mijn Huiswerk bezig deze middag en heb daar bij de radio aangezet op Vi radio
de muziek keuze is op zich goed, alleen ik hoorde een paar liedjes wel een paar keer achter elkaar, en om het uur geloof ik het laatste voetbalnieuws. alleen was er vandaag niet veel te melden en dan krijg je dus ieder uur het zelfde te horen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eens kijken of ie al via Sonos te beluisteren is morgen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
298997.
Wat een bagger. Veel teveel muziek! Doe eens over voetbal lullen. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Vind het wel oke hoor, luister nu 3 uurtjes, veel verschillende muziek, verschillende mensen aan de lijn
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De snor komt niet meer op radio Veronica maar Gijpie nog wel. Beetje vreemd.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Wat ik er van heb gehoord, valt de reclame me reuze mee in ieder geval. Muziek mag iets beter.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik hield het anderhalf nummer vol.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Etienne Verhoeff heeft wel een radiohoofd.
Ik luister nu voor het eerst, ik denk niet dat ze meer dan 50 luisteraars hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat doet VI Radio tijdens de Eredivisie wedstrijden? Updates van de scores, verslag? Of helemaal niks? Zou baas zijn als ze een soort van BBC Final Score-achtig radio programma zouden maken tijdens de wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik luister het veel, normalen (538 achtige) muziek met af en toe nieuwtjes over voetbal, gelukkig ook veel over Nederlandse clubs.
Bijvoorbeeld net over Utrecht (Silberbauer) __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moet je ook rechten voor hebben denk of niet?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Praten over wat je op tv ziet, waarom zou dat niet mogen? Om met een verslaggever in het stadion te zitten moet je wel rechten hebben denk ik.
Ze kunnen gewoon muziek draaien en af en toe even praten over de wedstrijden die bezig zijn. En de muziek onderbreken voor een goal natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vind het eigenlijk wel een dikke faal dat een voetbal radiozender geen liveverslagen doet. Dat zou voor mij een goede reden zijn om het te luisteren ipv Radio 1 met hockey, paardensport, zeikmuziek en praatprogramma's ertussen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik vind het wel geinig.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|