![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Neu als je het vindt met fouilleren mag je het van mij wel tegenhouden, er zijn toch zoveel manieren om het binnen te krijgen. Maar ik vind gewoon dat als er een fakkel afgestoken wordt dat er dan niet stadionverboden moeten vallen.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
Een jaar of 8-10 terug de anticombi actie op de snelwegen rondom Eindhoven voor een interland. PSV, Ajax, Feyenoord, Utrecht, Den Bosch, Den Haag en nog wat andere clubs die alle wegen rond Eindhoven plat hadden liggen door met een gangetje van 15KM over de snelwegen te kachelen. __________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
Gedogen. Gewoon fouilleren bij de ingang, en vuurwerk afpakken als je wat vindt. Maar het gewoon laten gaan als er toch wat fakkels de tribunes vinden. Met zwaar knalvuurwerk zoals bijv. lawinevuurpijlen of staven dynamiet dan wel de dader opzoeken en straffen. Als je dit via de stewards onder de supporters bekend laat worden zou dat prima moeten werken. Vanuit de overkoepelende bonden zou je ook een soortgelijk standpunt in kunnen nemen, het afsteken van vuurwerk verbieden, zonder er sancties op te zetten, behalve als het zwaar knalvuurwerk betreft. Dan is het nog altijd beter om individueel te straffen trouwens.
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
Dat zou dus jusit wel een keer moeten. Voor het goede doel zeg maar. Als je in Nederland een keer wat wil bereiken zal het toch een keer met alle clubs samen moeten. Is een potje knokken dan belangrijker dan opkomen voor je eigen rechten? Lijkt me niet. Dat knokken kan dan altijd nog wel een andere keer.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Feyenoord en Ajax met Utrecht en Den haag op 1 dezelfde plek
. Kom op zeg...
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Door die gedachte zal het in Nederland alleen maar erger worden. En maar klagen met z'n allen...
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Vet.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ben het eens met Grunner. Zoiets is best mogelijk
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik zie dat dus echt nooit gebeuren.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Is 4.000 eigenlijk niet een hele matige opkomst?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nederlanders en Duitsers zijn totaal niet te vergelijken joh, befehl ist befehl mentaliteit versus 'ja maar...'
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Maar zou je zoiets wel willen? Of zou jij ook nooit samen met een Ajacied voor een hoger doel willen/kunnen strijden? Als iedereen overtuigd wordt dat het positieve dingen oplevert (dan moet dat eerst wel worden afgewacht in bijvoorbeeld Duitsland) waarom niet?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Straks alleen nog maar verplichte buscombi's en wedstrijden om 10.00 uur 's ochtends. "Ja, maar ik ga toch niet samen met een Tilburger/Rotterdammer/Amsterdammer/Groninger protesteren". Best triest toch?
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kopbal, als jij nu iemand op straat tegenkomt met een Ajax shirt, geef je hem dan een stomp? Waarschijnlijk niet. Wat ik wil aangeven is dat het dus onzin is dat die groepen niet samen kunnen voor een goed doel. Het is echt niet zo dat de rivaliteit tussen de clubs zoveel verder gaat dan enkel voetbal (er is niets met religie bijvoorbeeld). Als mensen maar willen dan kan het best, en niet iedereen die fakkels e.d. graag ziet is een hooligan
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
. Als er een of twee iets geks doen loopt het snel uit de hand en helaas heb je die in Nederland vaak en snel..Natuurlijk is het triest, maar op het moment dat het fout gaat heb je helemaal 0,0 te vertellen en doet het de zaak niet goed. Ik zou het niet graag organiseren in ieder geval.. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Zo'n protestactie in Nederland is alleen maar een vrijbrief voor hooligans om elkaar eens op te zoeken gok ik. Dan maakt het uiteindelijk geen fuck uit dat er voor het meerendeel goedwillende supporters tussen zitten.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Maar waarom is het in Nederland een vrijbrief en in Duitsland niet? Zo'n groot verschil in cultuur is er niet. Ja, zij zijn zelfs nog fanatieker dan ons
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Maar goed, nogmaals ik zou het toejuichen als iemand het wilt organiseren maar ik weet bijna zeker dat het fout loopt.. Hoeveel afspraken je ook maakt met elkaar.. |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
1 ding als er Feyenoorders zijn en ook Twente lui, komt nooit goed, never nooit niet.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
Feyenoord en Ajax mixt niks beter hoor. Ook die hebben een soortgelijke historie, al zijn de omstandigheden rondom de beide moorden natuurlijk wel compleet anders.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Robin.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Wat?
|
|
|
|
|
|
#80 | |
||
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Er is dus wel een hele andere cultuur daar. Laatst gewijzigd door BertMaalderink; 05-11-10 om 11:11 |
||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Bovendien is in Duitsland bij vrij normale wedstrijden al een buitensporige politie-inzet. Hetis maar net watje er als samenleving voor over hebt. |
||
|
|
|
|
|
#84 | |
|
In Barcelona (om ff een ander land te noemen) loopt de Valencia-aanhang ook dwars door de meute heen, ook in het stadion geen enkel probleem. Je kan mij niet vertellen dat dat niets met cultuur te maken heeft. |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Duitsers.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
14 en 15 januari weer een demonstratie in Berlijn door de Duitse supportersgroepen.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nice. Misschien even komen buurten.
Waarom ook op de 15e? Dat is een maandag.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Dat is een zondag.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Verrek, je hebt gelijk. Waarom begint die duffe Outlook kalender @ MS Office bij mij de week met zondag?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
In een jaar tijd is er weinig verbetering zichtbaar. Het lijkt alleen maar erger te worden. Daarom bijvoorbeeld nu ook weer een boycott van Dortmund supporters bij de uitwedstrijd tegen HSV vanwege de ticketprijzen.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Hoe duur is het dan?
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Geloof dat een staanplaats voor de uitwedstrijd bij HSV op 25 euro komt. In vergelijking met Nederland zijn de prijzen als nog best te doen. Maar in Duitsland willen de supporters niet dat de grens van de 20 euro voor een staanplaats word overschreden.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Best prijzig inderdaad, de staanplaatsen in het uitvak bij BVB-Schalke waren bijvoorbeeld nog geen 20 euro en dat was al een verhoogde ticketprijs ivm derby en zulks.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
#95 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Vandaag en morgen dus:
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Against Modern Football demonstratie Berlijn
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|