![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
verder
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wie?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Scoor eens een keer
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ibi
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Furby mag nog meedoen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hup Holland!
|
Waarom zie ik Den iets zeggen over een penalty tegen maar verder niks?
Wat een waardeloos topic is dit. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Publiekswissel Afellay
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kwam een fan het veld op, en die nam een penalty
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ah, meneer is weer op z'n teentjes getrapt. Als je een volledig wedstrijverslag wil dan luister je maar naar de radio ofzo.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
EMANUELSON METEEN DE BAL AAN DE TEGENSTANDER GEVEN
)______!!!!!!!!!!!!!!! x9999999999
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja, tyft eens op ofzo.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lekkere invalbeurt van Furby
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Urby
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
check hiddink dan op de duitser, wat ene lutser
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
FT JAAAAAAAAAAAAAAA!!!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Op naar VI...
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
hoppa 0-1 meer dan genoeg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH HH
IK GA DE STRAAT OP! Iedereen nog veel plezier met het vieren van deze overwinning, drink niet te veel __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
III Punten binnen
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat zijn we toch slecht.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Hup Holland!
|
maar als jullie leuk vinden om de hele wedstrijd het ouwe ajax-psv gezeik te doen en dan het iemand kwalijk nemen dat ie ff in de war raakt over wat er nou gebeurd omdat ie de wedstrijd niet kijkt en iemand hoort zeggen dat steek een penal tegen krijgt en de moeite nemen om facepalm op te zoeken.... tja |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die Servische commentator refereerde naar Monthy Python. De context begreep ik niet helemaal (mijn Servisch is nog niet je-van-het), maar het was echt dramatisch ja.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Leg eens uit? Een livetopic is geen vervanging voor een wedstrijdverslag. Het is gewoon een beetje doelloos ouwehoeren over de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Espa, rook een joint of zo. Neem alles eens niet zo serieus man.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
M. Stekelenburg 7.9
E. Pieters 8.6 J. Mathijsen * 8.9 G. van der Wiel 6.2 J. Heitinga 6.7 I. Afellay 7 M. van Bommel 7.4 R. van der Vaart 7.4 W. Sneijder 6 Huntelaar 7.4 D. Kuyt 7.4 U. Emanuelson 6 Pieters
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Hup Holland!
|
![]() Dit forum wordt echt met de dag kutter |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bertje vond het allemaal wel prima volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Natuurlijk mag jij het vragen, maar je moet niet bepalen voor mensen wat ze wel of niet mogen zeggen in dit topic
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Alsof andere users een verplichting hebben tot het noemen van de doelpuntenmaker en gebeurtenissen in een wedstrijd. ![]() En nogmaals, als het allemaal zo kut is... __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Overigens heb je wel een punt hoor, maar zoals KB al zei. Er zijn zat manieren om de wedstrijd normaal te volgen. Tegen FC Balophetdakski krijg je altijd van dit soort topics niveautje Gaaikema. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
En het is niet iets nieuws dat men gewoon over van alles en nog wat lult rond de wedstrijd. Ik ga er altijd vanuit dat mensen in dit topic de wedstrijd ook kijken. Als ik dus een fan op het veld zie ga ik niet eerst typen: Een fan op het veld!!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Thieske, hou dat ff in de SC
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ja baas.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Afellay een 7? Kuyt een 7.4? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |