![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() VS ![]() Stadion:
Laatst gewijzigd door Nico; 28-09-10 om 20:32 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Liverpool wrs op volle oorlogssterkte.
Laatst gewijzigd door Conundrum; 28-09-10 om 17:40 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
-danku robin!-
Dit in de OP, TT veranderen en we hebben er 1. Laatst gewijzigd door Nico; 28-09-10 om 20:33 __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Present
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kon wel eens een mooie wedstrijd worden!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Opgeschoond en OP van Robin in de OP gezet. Dankjewel!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gerrard en Agger zijn niet naar Nederland, worden gespaard. Torres zit wel bij de groep.
Verder ontbreken Konchesky en Aurelio met blessures. Dus op linksback wordt het een feest. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Martin Kelly op linksback lijkt me een goed plan
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hebben ze pijntjes dan, of denkt Hodgson het wel weer op zijn elf-en-dertigst af te kunnen zoals tegen Northampton?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Asare doet niet mee, klein scheurtje in hamstring.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Toch frappant dat de odd van Ajax - Utrecht voor Ajax 1.23 is en bij Utrecht - Liverpool 2.2 is voor Liverpool. Ik denk toch wel dat Liverpool gaat winnen hier vanavond. Maar ik hoop natuurlijk dat Utrecht wint
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Utrecht is uit veel slechter dan thuis.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nog anderhalf uur!
Zit te twijfelen om mijn training te skippen om de wedstrijd af te kijken... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Verdorie, Lekker vroeg zeg
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Blijf dat om 19.00 uur spelen doordeweeks irritant vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Niks gebeurd in Utreg?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nee joh, met Liverpool bijna nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat zitten Genee en Derksen nou weer te bazelen?
![]() Genee die vraagt of Derksen van de herenliefde is en Derksen die zegt dat hij het best wel eens met een burgemeester zou willen doen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nog ff een sneer van Genee naar Boulevard (zoals het ook hoort!)
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goeie grap van Johan net over op REIS gaan
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ouderwets avondje Utrecht
Bunnikside de gekste Denken aan vervlogen tijden met Harry Decheiver, Mols en van Loen
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zo, dat is me weer een TIFO-actie zeg!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Skrtel heeft een keppeltje op?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan men dat eeuwige Eye of the tiger eens verbannen uit de Nederlandse voetbalstadions, de tering zeg.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Taaie tifo.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Blijf het jammer vinden dat de Galgenwaard een open stadion is. De hoeken bedoel ik dan natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik kijk mee!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gekke Skrtel denkt dat hij een hele bos haar in toom moet houden.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat doet de keeper van Chelsea bij Liverpool?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Schut tegen Torres, dat kan nooit lang goed gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Skrtel, heb jij een keppel op?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Idd. Maar ik heb geen medelijden met Torres hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Begin is niet onaardig.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hup Holland!
|
Mulenga
Bijna elke keer als ik Utrecht kijk zie ik hem de bal echt overal heentrappen behalve ook maar in de buurt van waar de bal naar toe moet.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hahaha wie zag die 2 mongooltjes klappen
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hup Holland!
|
OEI
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Afgekeurd, jammer.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vond het niet echt een overtreding.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Was weinig aan de hand.
|
|
|