![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
tegen ![]() in het waarschijnlijk karig gevulde Dinamo Stadion te Minsk ![]() onder leiding van de Cyprioot Leontios Trattou. Het is de eerste keer dat een Wit-Russische en een Nederlandse ploeg elkaar treffen. In de eerste ronde van de groepsfase deed AZ goede zaken door 2-1 te winnen van FC Sheriff. Het voetbal was echter niet om aan te zien. BATE staat er goed voor in de competitie met 7 punten voorsprong op de nummer 2, Dinamo Minsk, waar het afgelopen weekeinde met 2-1 van werd gewonnen. Het moet raar lopen wil de club de vijfde titel op rij mislopen, al ging het de afgelopen weken wat moeizamer, met onder andere een gelijkspel en een nederlaag. In en tegen Kiev kwam BATE op voorsprong, maar toch ging men rusten met een 2-1 achterstand. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in 2-2, waardoor AZ de koppositie in de poule inneemt. AZ zal proberen om na zeven Europese uitwedstrijden zonder winst weer eens de drie punten mee te nemen uit het buitenland. Na de moeizame 0-1 op FC Paços de Ferreira werd er niet gewonnen van achtereenvolgend Zenit (1-1), 1. FC Nürnberg (2-1), Olympiakos (1-0), Arsenal (4-1), Standard Luik (1-1), IFK Göteborg (1-0) en FK Aktobe (2-1). Een behoorlijk contrast met de thuisbalans... En voor een ommekeer is BATE niet echt de uitgelezen tegenstander. In de Europese thuiswedstrijden van dit seizoen werd er nog niet verloren en alleen in de thuiswedstrijd tegen FC Kopenhagen wist BATE niet te scoren. Kan AZ een gat slaan in de poule? Te zien om 21:05, na FC Utrecht - Liverpool, op RTL7. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hup Holland!
|
Als AZ ook wint pakken we deze week een hele punt voor de UEFA ranking
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waarom is dat Quick logo alweer afgeplakt?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stormlooptopic.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Even kijken of we Gatalin nog zien zitten, de baas.
![]() Forza!! __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
2 nederlanders in de basis
?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ben benieuwd wat de reactie van Pavlov was toen hij hoorde dat hij op de bank moest zitten bij BATE.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ze hebben het hem niet verteld, maar lieten gewoon een belletje rinkelen.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Fuck
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
AZ
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nerds
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Das vlot
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jezus
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, dit schiet niet op natuurlijk he, kutkazen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]()
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zo wil je niet beginnen in Minsk
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Je kunt trouwens wel merken dat de commentator gewoon in Hilversum zit.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Daar krijg ik trek van
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat is die Marcellis dik trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Als dit geen gele kaart is
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ook niet op andere plekken hoor.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
*klapper de klapper de klapper"
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Begint goed dan, gezien het scorend vermogen van AZ gaat het ook niet meer goedkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Spoiler
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hup Holland!
|
Sheriff-Kiev
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nou hup, uitpubliek erachter, dan kan het nog.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland!
|
Doei AZ
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Gaat lekker...
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
gaat wel lekker zo
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Haha lucky az
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Mwah okay
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup Holland!
|
Zwak ingeschoten zeg
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mis!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moet echt beter dit...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een heerlijk ouderwets oostblok-sfeertje
![]() Met deze verslaggever ga je zelfs Leo Driessen missen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Met mis moet ik altijd denken aan Bram Vermeulen de partner van Freek de Jonge.
Die lulde als volleybal international een tegenstander de wedstrijd uit. De Belg had een hazenlip en bij elke verkeerde slag riep Vermeulen : 'Mif' Later : 'Weer Mif.' ![]() Sorry beetje of topic ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Die keeper heeft een snor.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sherrif - Dynamo.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
-verkeerde topics
-
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kiev
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Laatste kwartier begonnen we gelukkig wat te komen, maar ik mis een stuk beleving. Het moet veel feller wil je hier punten pakken.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hup AZ, minimaal een puntje halen en als het even kan doorzetten naar een overwinning
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
armetinie?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
Johan
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 30-9 21:05 RTL7] FK BATE Borisov - AZ
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|