![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
HET STAAT TWEE STREEPJE NUL.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Anonymous/Prizzle
|
hoi
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Om te janken dit.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hallo daar.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
2-0 is niet de afstraffing waar Jol zo bang voor was (ik probeer er ook maar iets positiefs van te maken)
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slecht veld, dramatisch Ajax, matig Real, Ronaldo
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Xabi Alonso! Geweldige voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Helemaal niks dit.
Dat je verliest, ok. Dat Real beter is, ok. Dat Real veel beter is, ok. Maar wat Ajax heeft laten zien is echt onacceptabel. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Een ster zonder allures, waar vind je ze nog?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nu gaat hij nog iets vertellen over diarra en vitesse.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ajax heeft geluk dat Madrid zo slordig met de kansen is omgesprongen, anders was het een gigantische nederlaag geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vind de manier waarop ze worden weggespeeld al 'afstraffing' genoeg. Dit hoeft niet in cijfers uitgedrukt te worden. Het verschil tussen goal en misser is keer op keer flinterdun. Het had net zo goed 20-0 kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dit is echt een verschrikkelijke vernedering
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ronaldo dolt er effe 2
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sulejmani
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een onzin van Snoeks
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Klopt hoor. Vooraf zou je hier misschien zelfs wel voor tekenen. Real is (zeker zonder Suarez) op elke positie beter. Dus 2-0 doe je het prima. Het is alleen dat spelbeeld he..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik snap het niet hoor. Snoeks doet net of Ronaldo de heilige graal is.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ajax speelt ook echt als een FC strandpaal
![]() Die commentator wtf zeg
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ach, de uitslag gaat de geschiedenis in, het vertoonde spel niet.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eriksen gaat het verschil maken jah..
Had el hamdaoui eruit gehaald, die doet echt niks goed |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
2-0 is eigenlijk best acceptabel, maar goed het had ook 9-0 kunnen staan en dan was dat niet eens geflatteerd.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Meen je dit? Vind de schoten van Real allerminst bijzonder te noemen. Elke keer een makkelijke bal voor Steek..
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Iemand hier een doekje voor Snoeks.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nee hoor. Als je op had gelet wist je dat deze daar nooit heeft gespeeld
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Spoiler
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
In '95 anders niet..
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ach, Chelsea, Vitesse. What's in a name.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Anales
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Geen hond buiten de Ajax supporters zal dat nog herinneren hoor.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik was even thuis fitnessen, heb ik nog belangrijke discussies gemist =
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
CANALEEEEEEEEEEEEEEEEEEs
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tering, die schiet hem gewoon het stadion uit. En dat is lastig kan ik je vertellen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het dollen opzich is al vervelend genoeg voor Ajax.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Volgens mij kan ik die bal hier zien...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De Jong schiet hem even het stadion uit.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Beste speler van de avond imo, die vis.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Ik zei na zondag al dat ik bang was voor De Zeeuw met een Alonso in de buurt, maar heb het gevoel dat ze ook iemand uit het derde daar hadden kunnen neerzetten. Hoe zou Ajax dit in godsnaam nou kunnen bestrijden? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hup Holland!
|
Yes we winnen het EK hoogtrappen
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
De vis gaat op het droge, ik herhaal: de vis gaat op het droge
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Özil speelde heel sterk. Puike voetballer is dat toch.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |