![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
tegen ![]() in het ![]() onder leiding van Tony Asumaa (Fin) ![]() De weg richting de Groepsfase: AZ EL Q3: AZ - IFK Göteborg (2-0; 0-1) EL Q4: AZ - FK Aktobe (2-0; 1-2) FC Sheriff CL Q2: FC Sheriff - Dinamo Tirana (3-1; 0-1) CL Q3: FC Sheriff - Dinamo Zagreb (1-1; 1-1; 6-5) CL Q4: FC Basel - FC Sheriff (1-0; 3-0) Het is de eerste keer dat AZ tegen een Moldavische tegenstander mag aantreden. FC Sheriff brengt voor de tweede keer een bezoek aan Nederland. Vorig seizoen kwamen ze op bezoek bij Twente, waar zij 2-1 verloren. Europese uitwedstrijden zijn sowieso niet aan FC Sheriff besteed, de laatste 8 duels wisten zij geen overwinning te boeken en in de UEFA Cup/Europa League wisten zij zelfs nog nooit een uitoverwinning te boeken, al heeft dat meer te maken met het feit dat zij als kampioen van Moldavië steevast in de CL-voorrondes komen en daar normaal gesproken worden uitgeschakeld. Het doelpunt tegen Twente is dan ook het enige uitdoelpunt dat zij in deze competities wisten te scoren. AZ is thuis behoorlijk sterk, van de 38 thuiswedstrijden werd er slechts 1 verloren, dus statistisch gezien wordt het een moeilijke avond voor de Moldaviërs. De vorm van AZ is belabberd. Er werd nog niet in de competitie gewonnen en Verbeek is een aantal weken in de competitie nog steeds bezig met experimenteren. Gelukkig kent ook Sheriff geen gelukkige start van het seizoen. De laatste wedstrijd werd gewonnen, maar daarvoor werd er 3 keer op rij verloren. Gaat AZ eindelijk weer eens een overwinning boeken, of zorgt een gebrek aan vertrouwen voor een slechte avond? De voorbeschouwing begint om 18:35u, de wedstrijd wordt vanaf 19:00u live uitgezonden op RTL7. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een kraker
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kutploeg dat Sheriff
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Echt zo'n standaard kutpot na 2 CL-dagen...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het is jammer dat AZ aan de andere kant zit van zowel PSV als Utrecht. Die twee zitten toch in de leukste poules, maar spelen altijd tegelijk. Nu krijg je dus altijd AZ tegen zo'n zaadtegenstander.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klopt, ik vroeg mij al af waarom dit uitgezonden werd, maar de leukste wedstrijden van Nederlandse ploegen vallen inderdaad samen.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Doordekken als voorbeschouwing.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Didulica
Marcellis - Jaliens - Moreno - Klavan Elm - Wernbloom - Schaars Gudmundsson - Falkenburg - Martens __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Whehe die reactie van Verbeek.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
In ieder geval al een iets minder debiele opstelling dan tegen Roda. We gaan ervoor!
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Veel man zit er
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Retteketet
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kijken of het wat wordt.
oja, ///
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Druk hoor
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volle bak!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Staat de Alkmaarderhout nog?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Mooi elleboogje.
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#21 |
|
ellleboooog, ellllllebooooooooooooooooog
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hup Holland!
|
Ik kijk de samenvatting wel, straks PSV of Utrecht kijken. Geen zin om me voetbalmoe te maken voor de avond met deze pot. Maarre wel hup AZ of course.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lompe honden
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Salzburg - Man City is er ook voor he
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Whahahahahahhaa
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
haha
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
ahahahahahahahahahahah
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
_
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Keepertje
|
|
|
|
|
#30 |
|
goed doelpunt
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Per ongeluk gered door Didulica
|
|
|
|
|
#32 |
|
fuck, Ali B is er.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
mooi tegengehouden
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vreselijke wedstrijd...
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Die knurftige kluwen spelers bij die vrije trappen
Kan me niet voorstellen dat dat effectief kan zijn...
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dit team moet nog een beetje op elkaar ingespeeld raken. Denk ik.
![]() Tjezus Verbeek, gooi nou gewoon die spits het veld in, Falkenburg is niet iemand om het team aan op te hangen. Hup, naar het middenveld met die gozer. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zo, Johan zal het Gertje wel even vertellen hoor.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die scheidsrechter
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Falkenburg met een gilles de la tourette aanval...
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
1-0 is goed genoeg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mooie aanval net, eindelijk lukt er wat.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vuile schoppers die gasten.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Volley's
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1-1 eigen goal
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Moreno kneus
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
OMG wat is dit voor kneuzenwedstrijd
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
haha
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nog best knap om die bal zo binnen te tikken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik schakel ook net 10 sec geleden weer in
|
|
|