![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
Leuk en interessant, ben erg benieuwd . Het kan eigenlijk niet tegenvallen naar mijn mening.
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben benieuwd, lijkt mij ook wel leuk
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Voor het eerst dat ik ook echt iets goed zie komen vanaf powned. Alhoewel ik Rutger altijd wel kan waarderen en het idee erachter ook wel zie zitten, waren ze tot nog toe met weinig gekomen om me echt te overtuigen.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Als het in de stijl is wat Borst en Spaan eerder op Veronica deden toen niemand er naar keek is het iets om naar uit te kijken. Verrassend eigenlijk dat Powned hiermee komt, straks moet ik het nog leuk vinden wat ze doen...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kan best interessant worden. Hopelijk zetten ze af en toe ook één van de schrijvers in die tijdens de theatertour kwamen lezen. Met P.F. Thomése naar St. Pauli, kan een leuke repo zijn.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hey dat lijkt me inderdaad erg leuk kunnen worden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zet de tv alvast aan!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dan heb je best kans dat ie het begeeft voor die afleveringen echt op tv komen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben ook benieuwd
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Kan alleen maar tegenvallen.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dit begint binnenkort.
Alleen weet ik niet wanneer precies.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Doet Borst nou uiteindelijk wel mee, of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Heilig Gras
Powned breidt uit! In april en mei zendt de omroep zes documentaires uit over de schoonheid van voetbal. Daarin staan verhalen centraal over de liefde voor de sport en de fascinatie voor het detail. De wekelijkse serie HEILIG GRAS is voor Powned geproduceerd door de makers van het tijdschrift Hard Gras. De verhalen worden ingeleid en/of verteld door sportjournalist Henk Spaan. De eerste uitzending is te zien op 8 april om 20.25 uur op Nederland 3 en is gewijd aan Robin van Persie. De spits van Arsenal en het Nederlands elftal geeft daarin persoonlijk commentaar op het hedendaagse topvoetbal en zijn eigen carrière. Hij doet dat samen met Henk Spaan aan de hand van een bloemlezing van zijn eigen doelpunten: “Alle mooie, belangrijke en memorabele goals, gescoord namens Feyenoord, Arsenal en Oranje,” aldus de makers. Van Persie geeft bij elk doelpunt tekst en uitleg, voorziet ze van context en geeft zo een indringend beeld van zijn leven op gras. Aan de zes afleveringen werken een groot aantal namen mee, zoals Frank de Boer, Dick Advocaat, Simon Kuper, Wesley Verhoek, Kees Jansma, Billy Beane, Manon Melis, Theo van den Burch, Wilbert Suvrijn, Richard Mulder, Luuk de Jong. Allen gaan op eigen wijze in op een hoofdzaak in hun leven: de onvoorwaardelijke liefde voor voetbal. HEILIG GRAS, 45 minuten over de ziel van het voetbal. Vanaf vrijdag 8 april – wekelijks – 20.25 uur – Nederland 3 Powned.tv Volgens mij mag het geen Hard Gras heten ivm commerciële belangen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben benieuwd, zeker kijken.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Henk Spaan
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Die met RvP wil ik iig wel zien
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dit kan best leuk worden. Het gaat dus echt puur om spelers, zo lijkt het...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Voorstukjes zagen er prima uit.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wel raar dat ze het tegenover VI zetten.. Al ben ik vrijdags sowieso nooit thuis
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ach, een programma voor mensen die van voetbal houden en voor mensen die van amusement houden tegelijk , niet zo gek.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het 1 is bij de commercielen, het ander bij de publieken.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jawel, hoezo? Die kijken alleen niet of nauwelijks naar de schema's van de commerciele zenders. Het is eerder concurrentie maar ook dat zal niet echt meespelen. Vrijdagavond half 9 is gewoon een mooie plek, na DWDD, net als Holland Sport op maandag, op dat slot passen dit soort programma's.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zag er goed uit gisteren bij P&W ik ga wel kijken!
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ergens is het wel een compleet ander programma dan VI, ook al is het beide gerelateerd aan voetbal. Ben wel echt benieuwd hoe het driekwartier lang is, hoe boeiend ze het kunnen houden.
Van Persie is iig een goede opener. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
gevalletje uitzending gemist wordt het morgen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Over Nike
Typisch powned. Drie kwartier gratis reclame. Doe het dan over de kledingfabrikanten in zijn algemeenheid.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat duurde nog lang koekebakker.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
en nog 1 over statistiek en ovr Skt. Pauli, dacht ik, dat zijn er dan 7 dus dat zal wel niet kloppen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Trouwens erg mooi dat Powned dit faciliteert. Want het is mooi dat er wat meer sportdocumentaire-achtige tv komt. En zo te zien is deze aflevering heel slow en bijna het tegenovergestelde van pownews qua tempo.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wilfried de Jong mogen ze van mij ook nog wel een diepte sportdocu geven .
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zeur niet, hoe weet je nou dat het om reclame gaat?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Als ik eraan denk wordt het ook uitzending gemist al kijk ik VI op vrijdag ook bijna nooit terug.
Maar idd raar dat dit op een vrijdag primetime staat , waar ze ook nog de concurentie van Sport 1 en El hebben, wellicht een goede vervanger voor Holland sport op de maandag al staat dat dan ook weer tegenover VI. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Oeps.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heeeeeeeeeeeeeerlijk.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik vind het leuk.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sublieme first touch deze tegen Liverpool.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
aub, geen finalebeelden
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Die betweterige stem van Henk Spaan is wel een minpunt. Voor de rest tot nu toe erg leuk om te zien.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Om nou te stellen dat hij slecht werd bediend gaat me een brug te ver.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Heilig Gras: Van woorden op papier naar beeld op TV - elke vrijdag 20.30 NED3.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|