![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() vs. ![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
In de hel van Eindhoven nog wel, toe maar.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
In principe zou dit gewoon een 14-1 moeten worden!
Maar verwacht dat het met de hakken over joran van der sloot wordt.... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
18.000 kaarten, toch nog een mooi aantal voor zo'n wedstrijd
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Schande dat PSV het zich zo moeilijk heeft gemaakt. Hopelijk worden die Russen afgemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
TOIVONEN EN BERG GAAN HET MORGEN LATEN ZIEN!!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gok door na verlenging.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit wordt een mariborretje. 9-0.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heb een kaartje voor morgen
. Zal wel weer ouderwets kut worden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
ik hou die wedstrijd tegen Rode Ster in het hoofd. Daar stom verloren, en thuis eroverheen met 5-0.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
gaan door ,ga lekker genieten
__________________ “Lagáán joh, |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dadelijk winnen ze op z'n PSV's met 2-1 en liggen ze er gewoon uit
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zie het best gebeuren hoor! Met drol Engelaar die zijn man laat lopen omdat ie wilde proberen een bal over 80 meter met buitenkantje links in de loop te spelen van Balasz (wat uiteraard jammerlijk mislukt, maar goed, Engelaar is van het mooie voetbal hè).
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gaat lastig worden als PSV niet vroeg scoort / op 2-0 staat.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
3-0, 1x Berg, 1x Dzudzak en 1x Toivonen
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als we winnen, evenaren we een clubrecord. 7 Europese thuiswedstrijden winnen.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Joepie. Ik pak de champagne alvast.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
2-0
Laatste kwartier wordt billenknijpen omdat PSV het niet af weet te maken en die Russen alles of niets gaan spelen |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
PSV moet hier gewoon overheen walsen . Niet achterover hangen maar de volle laag erover. Na een kwartier is de wedstrijd dan een formaliteit. maar Rutten kennende schijt ie nu al 7 kleuren stront omdat ie bang is een tegengoal te krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kromkamp is weer geblesseerd afgehaakt
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Goed nieuws lijkt me zo voor PSV.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die denkt ook: ik fake even een blessure want straks moet ik nog iets doen voor mijn geld!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hopelijk zo snel mogelijk 2-0 voorkomen, dan wordt het een makkie. Als het lang 0-0 of 1-0 blijft, dan wordt het nog wel lastig met een ingegraven tegenstander.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wordt 't nog uitgezonden op de NL-tv?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Manolev kan spelen...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rutten over Novosibirsk: "Het is een vervelend team om tegen te spelen, omdat ze soms op de meest ongenuanceerde manier de bal naar voren trappen en er dan achteraan rennen."
![]()
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
ATDHE.Net - Watch Free Live Sports TV psv staat erbij gratis online kijke
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zo ging het bij ons in het voetbalteam ook. Zou het bij Sibir ook zo zijn dat de keeper in de rust oppert om in de spits te gaan spelen?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Dat soort linkjes mogen hier niet coolaappie. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik kan niet kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Werken.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik ga maar is naar ons home
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
spannend...
Mij boeit het niet hoe we naar de volgende ronde gaan, ALS we maar gaan. Als PSV zich laat uitschakelen door de nummer laatst van de Russische competitie is het eeuwige schande |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
7-0.
|
|
|