![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Heb jij de X-factor? |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajax, kampioen van de luie scouting.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bord-op-schoot scouting
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Piet kent ze allemaal al.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Scheelt wel reiskosten voor de scouts, gewoon die spelers naar jou laten komen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Grappig concept. Voor de voetballers en de clubs is het wel te hopen dat de uitkomst niet net als bij Idols is. Dan speelt de winnende knul 1 goede wedstrijd om daarna in musicals te gaan acteren.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Haha ik zie Piet al zitten ja; "Deze jongen had ik vorig jaar al naar PSV willen halen".
Of vd Gijp in de jury; "Zie die kleine aap gaan joh! Mooi man." |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Zie het al voor me.. Hansie: Goede jongen, veel inzet en kan nog groeien. Derksen: Ik vind het eigenlijk maar een gemankeerde matige speler. Hij loopt nu al mister Bigstar uit te hangen etc...
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Genee: "Maar Johan, vorige week zei je nog dat..."
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Johan: "Hans Hans, niet weer zo dramatisch doen. Het is maar een simpel backje" |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ajax
![]() Aan zoiets doe je als club zijnde toch niet mee? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Is ook een gigantisch goede promotie mocht dit concept lukken. Lukken in de zin van kijkers trekken.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moeten die voetballertjes dan gaan zingen?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
kutkick..
maar is hier ooit nog iets mee gedaan? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee die kleine Braziliaanse helden mogen met de meneer van de foto slapen...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football’s Next Star: Idols nu ook in de voetbalwereld.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|