![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() tegen ![]() in het immer sfeervolle ![]() Onder leiding van Itturalde González Waar videoboodschappen in Belgenland helemaal de shit zijn. Feyenoord verdedigt een 1-0 thuisoverwinning en zal worden gesteund door 1.000 man. Laatst gewijzigd door Nico; 24-08-10 om 18:43 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
appeltje eitje voor Feyenoord lijkt me. Wat was Gent een matige ploeg zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Een snel doelpunt voor Feyenoord en dan achterover hangen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Feyenoord moet m.i. lekker gaan counteren, alles wegperen en gokken op snelheid van Cabral en Wijnaldum... zoals ze de 2e helft speelden zondag.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Schande als ze niet doorgaan,maar de cler zal wel lekker ballen
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ga wat geld op Gent zetten.. De gifbeker is nog lang niet leeg bij Feyenoord.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gewoon winnen Feyenoord!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Wordt lastig voor Feyenoord, maar toch denk ik dat ze wel doorgaan.
Wel met een 1-1 gelijkspel of 2-1 verlies. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
3-0 wordt dit.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Een uitdoelpuntje moet te doen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hent naar huis!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zin in.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat moet Feyenoord kunnen halen!
P.S. kwam ik dat logo niet tegen bij de logo-quiz?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lastige pot en een vroege 0-1 is zeer belangrijk. Gent moet dan komen en Feyenoord krijgt ruimtes voorin.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
KAA Gent speelt toch niet op kunstgras? Dan hebben we een kans
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dit slechte weer is een voordeel natuurlijk, nu blijft de binnenstad heel.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik wens degene die gaan veel plezier in dat kippehok dat ze uitvak noemen. Lijkt eerder een tijdelijke tribune, en als je moet gaan pissen of eten/drinken wilt halen kom je in de verdrukking...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waarom staat er eigenlijk in een keer een K voor AA Gent?
Zijn ze koninklijk geworden of wilde AA Sportdrank niet meer sponsoren? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Overigens in 1914 al koninklijk geworden, maar toen was het nog de Waalse naam. In 1971 kregen ze de Vlaamse naam zoals we die nu kennen, maar toch blijft AA Gent voor de meeste dé naam ipv KAA Gent __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Was te lui om op wikipedia te kijken ![]() Straks zetten ze er nog een S achter
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
afgang voor Feyenoord denk ik
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Met kunst- en vliegwerk een gelijkspel denk ik.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nou denk dat het wel eens mis kan gaan voor feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Cisse speelt we moeten hier echt door hopen op een vroege goal.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mooie woorden van Marc van Hintum.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Come on FEyenoord
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De Cler speelt ondanks dat hij ziek is
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De Cler heeft lopen nekken.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vond het rood :p
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kutttttt
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dat scheelde niet veel zeg.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Moet die commentator poepen ofzo?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
mooie scheids!
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
De Cler..
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Goed niveau in het uitvak.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik schijt op Gent he jij schijt op Gent he.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik dacht eerst NAC, maar verstond toen gent inderdaad
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
![]() (eigenlijk 'we love you F'noord, we do', maar dat versta ik er ook niet in) __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ze hadden hem idd iets aangepast
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Boskamp bij deze wedstrijd? Komt ie Wijnaldum scouten ofzo?
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Cleradinho
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Leuke wedstrijd zeg.
|
|