![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Versus ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Nico; 26-08-10 om 17:33 __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hier moet het gebeuren, ben bang dat die lui in Kazachstan wel eens voor problemen kunnen zorgen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
RTL Gaat pas vanaf 21.15 uitzenden
. Sla dan dat kwartier over en begin waar je kan uitzenden maar niet semi live vanaf 21.15.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Serieus?
![]() Maar goed, ik zit toch in het stadion, dus weinig last van RTL. Hoop op hetzelfde resultaat als tegen Göteborg thuis, alleen heb totaal geen idee waar ik Aktobe op zou moeten inschatten. Maar aangezien de omstandigheden in Kazachstan een stuk lastiger zullen zijn, zowel qua veld als weer, zullen we vandaag wel een goed resultaat moeten neerzetten, anders heb ik er een zwaar hoofd in. __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Inderdaad belachelijk Boris.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
1-0
![]() oh afgekeurd
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1-0 AZ.
Afgekeurd inderdaad. Laatst gewijzigd door JaszaAFCA; 19-08-10 om 21:06 __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gaan ze deze wedstrijd weer met vertraging uitzenden op RTL7?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
wat een gekken bij de TV vandaag. klote zenders
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die Genee is ook zo lekker sarcastisch. "Aktobe, wie kent ze niet, de ploeg die 3e werd in Kazachstan, een ploeg om rekening mee te houden dus".
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja hoor, met vertraging.
Flikker maar op, ga niet kijken ook. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Mooi klote, nu is het meer dat ik de wedstrijd op de achtergrond op de tv maar aan heb maar via livescore de score maar in de gaten hou.
Een wedstrijd kijken die achterloopt in tijd is gewoonweg geen drol aan. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Commentator die denkt dat we khohlov niet kennen
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
AZ moet de kansen afmaken dan winnen ze hier simpel.
Nu ik het net zeg 1-0 Holmann
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heuy, ze vonden het niet nodig om op de echte shirts AFAS 300 x terug te laten komen!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
wat een kansloos gedoe dat integraal uitzenden
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Oh lekker dit
![]() Ik wilde toch ff zeggen dat met die Europese regels, die shirtjes nog wel ik zijn. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Wtf, dit is toch geen 'samenvatting', man?! Schakel gewoon direct in!
__________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
En dan is het nu 1-0 voor AZ en hebben we dat gemist omdat die RTL-idioten per se integraal willen uitzenden? Fucking hell zeg.
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Hehe, te triest voor woorden.
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dit slaat helemaal nergens op. Laat dan even een hele korte samenvatting van de eerste vijftien minuten zien om vervolgens live over te schakelen naar de wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Dat krijg je dan toch over x minuten te zien? Missen doe je het dus niet, maar de spanning is zo wel weg. Je kan zelfs je pisbeurten inplannen zo, op een manier dat je geen doelpunt mist. Maar de charme is er wel af zo.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik voorspel trouwens dat Holman in de twintigste minuut gaat scoren. Zet er meteen geld op.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
2-0
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Misschien kunnen ze VI ook zo uitzenden wanneer Tijl er zit, dan kan 1 iemand waarschuwen voor een slechte grap zodat we met z'n allen op tijd op de mute knop kunnen rammen, dat scheelt wat kromme tenen.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Nog 9 minuten tot het doelpunt van Holman.
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hahaha, ik zat al te kijken hoe het kon dat AZ overal met 2-0 voor stond, terwijl het op RTL7 nog 0-0 is
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Joodse arbitrage
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
AZ OP 1-0
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hup Holland!
|
Wanneer komt die 2-0?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Denk dat Wernbloom hem maakt. Over een minuutje of 5 ofzo
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Ik zou betten op William Hill als ik jou was.
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
WERELDGOAL!
|
|
|
|
|
#45 |
|
2-0 GOL GOL GOL GOL GOL Wernbloom!!!111
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mooi, nu maar weer wat anders doen tot na de rust
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Lekker. Radio1-luisteraar meldt...
![]() Radio1 is wel op tijd... |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ook gewoon een kwartier rust
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
3-0 mag best wel, gewoon om wat meer speling te hebben.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FK Aktobe - AZ [E.L. voorronde 26-8]
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|