![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik maakte em dicht, gore kut PSV'er
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sorry, de spanning wordt me teveel
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
De sluitpost is toch voor PSV? of is dat ook al een Ajaxied
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Debutant #7 komt er ook aan.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zal me niet verbazen als het publiek helemaal gek wordt al ze eindelijk de 1-0 maken
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Beerens voor van Wolfswinkel
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Laatste interland Van Wolfswinkel
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Goal!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOL LENSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
tering
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Janssen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Janssen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
gooooooooooooooooooooooooooooooolazzzzoooooooooooo oo!!!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Janssen
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
THEO JANSSEN
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Publiek
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hahahahaha, hoor ze fluiten!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Was toch wel buitenspel of niet?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
wat een heerlijke knal al kreeg hij wel 3 uur de tijd om te kiezen wat hij ging doen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
nee, die back van Oekraine stond nog bij de cornervlag
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nou, lange voorsprong.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
1-1
![]() WANBELEID!! OPROTTEN VAN MARWIJK!!!! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een bok
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
godsamme
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En die Coach van hun maar zeuren over onze matige afvaardiging
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
die ging er ook wel lekker in.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
argh.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou, dat was kort.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
ai
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En 1-1.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat publiek
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Stadion in de fik
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vuurwerk op de tribunes.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zie ze juichen.
.Oekraine wereldkampioen!1!!!!11!!!!!1! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lekkere vrije trap
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zit wel lekker, eerlijk is eerlijk.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kijk hem juichen
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Steek had em gehad.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nu pas 1-1 bij mij
![]() edit even sbs.nl f5 en
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zou een langere keeper deze gepakt hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ineens is er een wedstrijd.
|