![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Docu over teleurgesteld Ajax
Welke voetbalfan herinnert zich niet de spannende climax van afgelopen Eredivisieseizoen. Met nog één duel te spelen had FC Twente een minimale voorsprong op Ajax van één schamel puntje. Alles en iedereen in Amsterdam rekende erop dat Twente wel even punten zou verspelen in de lastige uitwedstrijd tegen NAC. Ajax zou dan winnen en het dertigste kampioenschap in de historie vieren. Kampioensshirts Het liep allemaal anders. In de documentaire AFC Ajax: Twee weken tussen hoop en vrees worden spelers, trainers, bestuurders en medewerkers van de Amsterdamse club gevolgd tijdens het slot van de voetbalcompetitie. Iedereen bij Ajax denkt dat zij de landstitel gaan winnen. Er worden huldigingen voorbereid, feesten gepland en kampioensshirts gedrukt. Dat het dan toch misgaat, is heel pijnlijk voor de Amsterdammers. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik ga kijken
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dit moet wel genieten zijn als Twente fan
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik bespaar me de pijniging
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Ik kan me voorstellen dat je je nu zit te verkneukelen, het is je gegund. ![]() Ik ga ook kijken. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Concentratie scherpte alles
Succesvol seizoen???
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ah Leo is er ook bij
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
'Zeer succesvol voetbalseizoen'
Heb ik iets gemist?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Waarom zegt hij telkens AFC Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leo...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die KNVB beker was inderdaad een heel groot succes.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
....hele lijst, en een Intertoto-Cup
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die goede oude tijd!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Welke beker?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Zelfs de Ajacieden vinden dit kansloos... toch?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het contrast met Andre Ooijer is nu wel heel erg groot.
Ah ok, we zijn alweer in de realiteit. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooiboy!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
In het andere topic zei je dat je ging zappen? Of ga je nu een uur van je leven vergooien om te kankeren op WZV?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vind het altijd wel mooi dit soort kijkjes in de keuken... al is het wel een erg koosjere (
) keuken natuurlijk. Al vond ik 'daar hoorden zij Engelen zingen ' best aardig ![]() Nee, maar het jammere is dat er de nodige censuur opgegooid zal zijn door ajax...echt helemaal neutraal is het niet natuurlijk. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hennie Schuurman!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Meteen overschakelen naar de bekerfinale graag! Bij voorbaat de 2e leg!
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat is dit? Damesblousje
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
´Ik wil altijd meer geld verdienen´ vergeet hij voor het gemak even...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zo slecht dat het grappig is... met de billen bloot.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je zou maar met je kind deze documentaire kijken en dan komt in een keer "Met de billen bloot" langs
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
ik heb nu al weer genoeg gezien van deze propaganda.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Preuts
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kouwe kak.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik vind het ook nog geen zak aan.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Haha jullie willen jankende supporters zien he!
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Daarvoor kijk ik het wel ja.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
''Dat is het piepje!''
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jezus, het gaat gewoon over de oven in het spelershome.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die spelers kijken echt alsof ze zich dood vervelen
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Endt
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Eng mannetje die Endt
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bitterballen
|
|
|