![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ook dit seizoen heeft de BBC vaker live-wedstrijden vanuit de Championship op zaterdagen en zondagen. De openingswedstrijd van het gepromoveerde Leeds United zal als eerste uitgezonden worden.
Volg in dit topic live de wedstrijden uit het Championship, te beginnen met Leeds United - Derby. Vanaf 18.05 live op BBC1. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik kan 'm niet zien. Vakantie.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ah deze gaat ik wel even aan gooien denk ik. Leeds terug in de Championship is tof.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nice nice.. misschien dat ik een lokale pub bij hillsborough induik of naar huis toe snel zodat ik hem kan zien..
Want is vijf over vijf engelse tijd
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Godzijndank heb ik op mijn vakantieadres BBC 1
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Zeker even kijken vanavond
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kickerdekick niet vergeten mensen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zo ook maar ff kijken. NEC-VVV is ook niet bijster interessant.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Typisch dat juist jij hem niet kan zien
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leeds United
* 01 Schmeichel * 02 Connolly * 05 Collins * 06 Naylor * 21 Bessone * 08 Kilkenny * 11 Sam * 14 Howson * 16 Johnson * 10 Becchio * 18 Watt Substitutes * 12 Higgs, * 04 Bruce, * 26 Bromby, * 32 White, * 15 Clayton, * 22 Hughes, * 13 Grella Derby * 01 Bywater * 02 Brayford * 03 Roberts * 06 Leacock * 14 Anderson * 04 Green * 08 Savage * 16 Bailey * 19 Cywka * 09 Hulse * 10 Commons Substitutes * 13 Deeney, * 05 Barker, * 17 Buxton, * 21 Moxey, * 18 Pringle, * 12 Porter, * 23 Doyle |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guy Mowbray, kijk dan laat ik 'm ongeacht de wedstrijd staan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi dat Leeds weer terug is op een enigszins aanvaardbaar niveau. Ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Beckford was natuurlijk verkocht aan Everton. Zou leuk zijn als Leeds direct een mooie uitslag neer kan zetten!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die Schmeichel heeft aan de gewichten gehangen afgelopen seizoen
![]() Begint op z'n pa te lijken zo! __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lekker sfeertje hoor.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Derby 0-1
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lekker afgerond.
Aanval had wel wat weg van het doelpunt van Milito in de CL-finale. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat krijg je als je geen techniek hebt om een bal normaal aan te nemen
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
1-1
. Ook goed afgemaakt!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zo blunder in de verdediging daar, 1-1
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zo te lezen is dit beter te pruimen dan het Duitse potje
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pingel!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Simpel, 1-2 Derby
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hmm, penal terecht? Ben half met mijn eten bezig
.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Shit, gemist.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Twijfelachtig hoor.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Robbie Savage
![]() Ik wist niet eens dat die kerel nog voetbalde
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Smeichel
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Derby tikt wel redelijk makkelijk mensen weg centraal achterin bij Leeds.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Smeichel
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wedstrijd toch wel leuk, ook een best aardig niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
OMG wat een reddingen van die jonge Smeichel. Hij is nu al beter dan zijn pa
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die Schmeichel houdt Leeds wel in de wedstrijd zeg.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kolere wat een schijt vrije trap zeg.
![]() Arme Smeichel. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Denk dat we Schmeichel junior over een paar jaar wel bij een grote club in actie zien, hij is pas 23 zag ik.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Derby wint dus al denk ik niet dat Leeds hoeft te wanhopen. Best een leuke wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Waarom schrijft iedereen Smeichel?
![]() Ik vond hem toen bij City goed, snapte er niks van dat ie door Hart eruit gekeept werd die alles door zijn benen liet gaan. Uiteindelijk is mijn ongelijk wel bewezen, maar prima. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ja ik had exact hetzelfde.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|