![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Morgen live te zien op ARD, vanaf 17.30 - de Duitse SuperCup tussen Bayern en Schalke. Voor Bayern een lastig obstakel door vele blessures en afwezigen, voor Schalke een laatste oefenwedstrijd. Hopelijk met genoeg sterren en Nederlandse inbreng. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En ook op Sport 1.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
18.00 begint de wedstrijd pas dus. Zet dat dan ook in de TT.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nederlanders doen niet mee bij Bayern dacht ik.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben benieuwd naar Raul.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ga kijken
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is toch wel lekker dat je al deze informatie krijgt op het forum , want ik had er totaal niet aan gedacht om deze wedstrijd te zien en zie het nu ....
Lekker voor de buis om 17.30 uur en ga het zeker zien . thanks Bliksem .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik kijk ook.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hup Bayern die hebben als je het mij vraagt het meeste recht op deze prijs maar Raul hoeft er maar 1 bal in te knallen wat niet zo heel moeilijk is bij deze verdediging en S04 heeft goede papieren om er met de winst mee vandoor te gaan.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Denk dat het wel een leuke wedstrijd wordt, in het buitenland stelt de Supercup toch iets meer voor.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
17:45
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik hoop dat Bayern wint, maar wel met 4-3 en drie goals van Raúl
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waar is Bommel?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ik zat vorige week in Cyprus en daar las ik dat Schalke met 3-1 van Bayern had gewonnen. Hebben ze daar 2 Johan Cruijff schalen dan??
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ben benieuwd of Muller nu weer in zijn oude 'alle kansen verprutsen' vorm vervalt van voor het WK
Edit nieuwe shirtjes zijn godganselijk lelijk
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() Maargoed, wat Bliksem zegt dus.
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ook geen Gomez/Klose/Sweini.
Ff kijken of de wk gangers wel op de bank zitten. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
huh wat was dat dan ? ARD kwam met een HD tekentje in beeld.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Raúl
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Klose en Sweini in de basis , Kraft op doel.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Oh die opstellingen van Bliksem klopten helemaal niet
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een show zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
haha ze komen speler voor speler op (elke van 1 club)
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Heb 2 vragen en weet niet of jullie die beide kunnen beantwoorden .
1 ) Wat vinden jullie van de opkomst ? 2 ) Welke club speelt in dat stadion ? Een mooie stadion . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
die eerste kan ik niet beantwoorden __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Mmmm , ik vond de opkomst wel gaaf eigenlijk en het duurde helemaal niet lang voor ze op het veld waren . Zou het niet erg vinden als dat ook in Nederland zou gaan gebeuren . Hou wel van een beetje show .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ok, ga de wedstrijd volgen .. Tjuuuuuuus , klik ( weg ) .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Toch maar even meepakken, niks beters te doen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat een verschrikkelijke wedstrijd : Bayern probeert tenminste wat , maar wat Schalke laat zien is bijna beschamend .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Op foto's zag het er al niet uit maar als je Raul zo in dat Schalke-shirt ziet spelen springen je de tranen toch bijna in de ogen
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Bah , niet mooi . Misschien wel effectief , maar zeker niet mooi . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
rust
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Schalke zal wel veel shirtjes gaan verkopen , maar kom op zeg ... Een raar transfer , __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Godzijdank wel ja ... Wat een slechte pot en het spijt me , maar ik ga zo NEC kijken .
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ah klopt, die was ik vergeten aan te passen
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Klose paal
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Klose kan niet scoren voor Bayern he
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
bijna raúl
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Oef dat scheelt ook niet veel aan de andere kant
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
MULLER TOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
1-0 Bayern, Müller
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Müller, maar niet voordat Klose het eerst weer verprutst
![]() en lekker verdedigd hoor
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[zaterdag @ ARD 17.30 - LIVE] Duitse SuperCup: FC Bayern Munchen vs Schalke '04.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|