![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Echt, bijster vaak zal zo'n "door het oog van de naald" niet beter opgaan dan hier.
![]() Knap teruggepakt, maar onvoorstelbaar slecht hoe je dan met fucking 3-1 en een uitgoalvoordeel alsnog in de problemen komt. Ajax moet echt snel hun vorm terugvinden, anders gaan ze er zodadelijk keihard af. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
breinaald
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Anonymous/Prizzle
|
wie is de tegenstander van ajax in de volgende ronde?
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mooie goal trouwens van Suarez.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nou : Ajax door en zeker Europa Leauge voor een Nederlandse club . Dat is toch mooi ?
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
vrijdag loting volgens mij
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vrijdag loting.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jezus, mn hart.
Nu loten tegen Young Boys ofzo
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sorry hoor Aad, maar je slaat regelmatig de plank volledig mis
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Anonymous/Prizzle
|
bedankt
|
|
|
|
|
#14 |
|
Adios : Ik ga ..... ja morgen weer werken he ?
Klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Met opgeheven hoofd er uit. Prachtig dat Ajax nog met geluk doorgaat. Als PAOKtzi en Ajacied is dit het beste scenario
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een wedstrijd zeg
.Wel geniaal trouwens hoe die gast nog ff zijn been tussen die van Anita manoeuvreert om de penalty helemaal zeker te stellen .
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lindgren is veel te traag joh.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat zou mooi zijn. Die andere vier clubs schat ik op een niveau dat minstens gelijkwaardig is aan Ajax.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Geniepig hoor.
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nog best moeilijk te timen volgens mij in volle sprint
.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dikke housemuziek bij Stekelenburg op de achtergrond.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hopelijk komt er nog een gifje van die Griek die Suarez door het net heen pleurt na de 2-3.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekkere muziek daar.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
WTF, het verbaast me dat ze door zijn, maar ze hebben dus uit bij Fenerbahce gewonnen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Godzijdank zit Ajax aan de goede kant, dat je geen Arsenal ofzo kan loten.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Steek in de club met een drankjah links en een bil reee-heeechts! Woehoe!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Aangezien Arsenal geen voorronde speelt is die kans sowieso erg klein.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik weet niet eens of die ertussen zitten aan de geplaatste kant hoor, ik bedoel gewoon een club van dat kaliber.
Wat je nu gaat treffen zijn allemaal Europese subtoppers/middenmoot, dus je maakt veel meer kans om het eindelijk eens te redden. Moeten ze wel beter gaan spelen natuurlijk. edit: okay, zitten al in het toernooi. Kut Engeland met hun twintig kwalificatiespots. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Anonymous/Prizzle
|
whehehe
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
Werder Zenit Spurs Ajax Dynamo Braga Sampdoria Auxerre Young Boys
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou, mocht ik dit seizoen zelf na een wedstrijd het gevoel hebben 'wat heb ik slecht staan verdedigen', dan kijk ik de goals van Ajax vanavond wel even terug.
Wat een armoe zeg. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik was benieuwd wat jij dacht na de 1e helft
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wie je ook loot, waarschijnlijk ben je wel de gehoopte opponent van die club
.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sampdoria lijkt me erg lastig, tegen Braga en Auxerre acht ik de kansen ongeveer 50-50, Young Boys moet je normaalgesproken kunnen hebben, Dynamo kan ik niet inschatten.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Had ik toch gelijk he.
.Alles behalve een makkie. Ze kwamen zelfs nog goed weg. Wanneer is de volgende ronde? Hopelijk net voor eind augustus. Van der Wiel begin ik wel een beetje zat te worden, die is het echt naar zijn bol gestegen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Denk dat het Dynamo Kiev wordt...
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Voordeel voor Ajax is nu wel dat ze al wat wedstrijden in de competitie spelen zodat ze wat ingespeeld raken.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat lijkt me wat te optimistisch, maar Ajax heeft zeker kansen.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Drie maanden niet bij elkaar en werkelijk alle scherpte is weer weg. Ik vond ze bij vlagen goed combineren, maar hoe er vooral achterin vaak geblunderd wordt is gewoon ongelofelijk en het leverde echt weer een typisch avondje Ajax in Europa op.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik wijt het vooral aan het klungelen van Ajax dan aan de kracht van PAOK of het publiek van PAOK dat het nog spannend werd. Maar goed, een ronde verder. Lang geleden dat een Nederlandse club 1 ronde verder is gekomen in de voorronde CL.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
We zijn door
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ze kunnen wel fluiten die Grieken trouwens
|
|
|