![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() VS ![]()
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Om 22.15? Wtf?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja, Portugal hé
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Oh, natuurlijk. Ik dacht dat Benfica hierheen kwam.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leuke wedstrijd. Ben benieuwd hoe Feyenoord ervoor staat momenteel
.Grunn speelde met 3-3 gelijk tegen die knakkers vorige week. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Altijd leuk om te zien hoor , maar weer een oefenpot ..... pffff. , maar goed , ik ga wel kijken , want er is niets mooiers dan voetbal .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hopelijk gaat het beter als toen met Verbeek.. toen werden we helemaal weggespeeld.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nu dus...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Go Go Go |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pizza + bier. Ouderwetse Europese Wedstrijd.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik hoor wel 10 mensen klappen ... mooie opkomst ^_^
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Biseswar...
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Regi Blinker verwacht veel van Biseswar vanavond. Ik daarintegen ...
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
JJJJJJJJAAAAAAAAA
SMOLOV BAAS |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Smolov!!! 1-0.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fuck El Hamdaouiiiiiii.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ah Leo is weer bij
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jammer van het veld...
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Smolov!! Vodka powerrrrr
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik zie de bal btw ook amper
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
KUT, schakel net in. mooie goal?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Zou leuk zijn voor Feyenoord als die Smolov een beetje een goeie afmaker blijkt te zijn. Normaliter zijn Russen ontzettende falers in front of goal. Hij bleef bij deze goal iig Siberisch koud.
__________________ This it is that we always pay dearly for chasing after what is cheap. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
1 op 1 met de keeper.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Voor de mensen die het gemist hebben: Terugspeelbal, Smolov onderschept 'em buiten de 16, gaat alleen op de keeper af en rondt beheerst af. Als een ekte.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
En er flitsen beelden van een falende Cissé voorbij?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
auch, dat had ik al weggezopen
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Niet vorig jaar, maar twee jaar geleden Leo.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vorig jaar hebben ze volgens mij ook tegn een Portugese
tegenstand geoefend. Staat me iets van bij? |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sporting, 2-1 van gewonnen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Denk telkens dat ik Verbeek daar zie staan
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Haha, ik ook.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die Smolov heeft nu zijn Dinamo-cijfers al geëvenaard.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wissel Bruins effe.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lekker schot hoor, dom balverlies daar
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Oei.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik hoor een vuvuzela
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Benfica-Feyenoord [30-7 om 22.10 op RTL7]
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|