![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Game on.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die ballenvanger in het paars, jezus zeg... Scheids fluit lekker, haha.
![]() Waarom heeft PAOK geen reclame Daggla? Worden ze door OTE gesponsord of zo dat ze het er nu maar niet opzetten? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waarom kan Ajax dit soort potjes nou niet eens gewoon met 3-0 winnen?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ruik de knoflookoksels hier
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kunnen we Ajax niet uitsluiten van voorronde CL hun overleven dat toch nooit
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Toch wel vreemd. Hoe makkelijk Ajax ze afgelopen seizoen maakte, zo moeilijk gaat het nu.
Was het toch de sleutel Pantelic?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ongelooflijk dat je hier niet met 4-1 voorstaat ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het lijkt alsof ik steeds: Het is Marko Pantelic hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vooral de invallers spelen heel erg slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
nou dat wordt een pittige return
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat geldt wel voor meer Nederlandse clubs ben ik bang.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
In de competitie zullen dat iig de sponsors zijn. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Er gaan al wat Ajacieden naar huis.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hullie?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Sinds de 1-1 is PAOK er een paar keer goed uitgekomen en zitten ze er verdedigend erg scherp bovenop. Denk dat de 2-1 nog wel gaat vallen zo. Einde van de wedstrijd hebben ze nogal de neiging om te verslappen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Typisch Ajax weer, als we niet inkakken en gaan luieren na de 1-0 dan missen we wel alle kansen die we krijgen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Wat is die verdediging toch matig op dit nivo.
Op snelheid geklopt.. Enoh die het niet kan belopen de zeeuw die nog lang niet fit is. En kunnen we echt niet beters als sarpong inbrengen? |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
2 minuten nou Ajax kan zich opmaken voor de EL.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Joh, gaat nog een leuke hel in Griekenland worden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eriksen faalt ook enorm en de Zeeuw heb ik ook nog niets goeds zien doen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Ajax redt het wel. Daarna wordt het moeilijk. Erg suf dat Ajax het niet in de eerste helft afmaakt. Vond Sulejmani best gevaarlijk .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Eriksen __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland!
|
Zit papalooptochnietzosnel op de bank trouwens?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
twente had ook geen PAOK als tegenstander
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hup Holland!
|
KUTSCHEIDS
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Scheids
!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
WTF?!?!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Deze scheids, wat een mongol werkelijk.
![]() En deze wedstrijd dan geen extra mannen achter de goal of zo?! Serieus harde faal deze dwaas... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup Holland!
|
STERF KUTMONGOOL
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
HOE KUN JE DIT NOU DOEN MAN ACHTERLIJKE KUTTYFUSTERINGFRANSOOS
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dit was echt dikke dikke hands in de 16
.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
daarvoor geen penalty geven
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Lekker scheids!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat was gewoon hands.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Scheids helpt ook weer niet mee
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaat een leuk potje in die heksenketel in Griekenland
.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
godnondeju
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zuivere handsbal en overwinning down the drain
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Duidelijker kan het niet.
|
|
|