|
|
#1 |
|
Hier verder...
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
hoeveel ist
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1-1
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb wel enigszins medelijden met de spelers en staf van Utrecht. Je gaat niet voor je plezier daar in Albanie ballen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Je komt nog eens ergens.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Is Genee met vakantie ofzo? Dat we het met die RTL Z presentator moeten doen?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Binnen de minuut weer reclame.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Peter van Zadelhoff
![]() Ook zielig.. een tweet van de presentator: Nu de make-up in voor Tirana-#FCUtrecht. Is dan geen Madrid-Chelsea, maar heb er wel veel zin in. En dan 3x een minuut op tv en 3 zinnen mogen zeggen. Avond naar de tiefus. .
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat negatieve gedoe altijd over supporters van andere clubs... Het is toch geweldig dat er nog mensen zijn, in een land aan het eind van de wereld in een wedstrijd die eigenlijk nergens meer om gaat.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zie nu pas dat Atteveld eindelijk z'n haar eraf heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Whehe, dat busverhaal
![]() UEFA
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wie is een Ajax-fan?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
Woensdagavond om half acht traint FC Utrecht in het stadion waar donderdag de wedstrijd gespeeld wordt. Dat stadion ligt overigens pal tegenover het hotel. Te voet de straat oversteken donderdag is echter geen optie. De UEFA-regels schrijven namelijk voor dat ploegen met de bus naar het stadion moeten komen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hmm dacht dat ik een HD TV had
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dit is nog geen eens SD dit is LD
!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Echt he, wat een Oostblokbeelden hey
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ULD zelfs
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Allemachtig wat een geknooi, en wat een veld ook
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Utrecht moet wel winnen voor de ranking punten.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En voor mijn geld.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Na die snelle goal van Utrecht had ik een beetje de hoop op een leuke wedstrijd, maar het is droefenis troef.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Asare
!!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat gebeurt er allemaal in dat stadion? Of is er gewoon wat mis met het geluid?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Aardig wat vuurwerk daar?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Anders doen ze ff een vuurwerkshow ofzo
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ghehe wat een tyfusherrie
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Die Leo heeft het over liedjes terwijl daar gewoon een 2e vuurwerkramp bezig is.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() Wat een kabaal
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wtf is er met dat publiek
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die supporters zijn echt geniaal.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat zingen zij het Friese volkslied dan
?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
De Flinstones
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Whehe waren Heerenveen supporters dus
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Goeie pot wel
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dit had ik niet willen missen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat gaf het eigenlijk al een beetje weg
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Luzern, prachtige stad. Wel koud water om in te zwemmen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Yes!!!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kutrecht
MIJN GELD WAT DOEN JULLIE!11
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
wat een saaiheid was dat zeg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het was bedroevend, maar lekker belangrijk, op naar Zwitserland.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heb ik nog iets gemist behalve die Borat beeldkwaliteit en iets met de supporters?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
KF Tirana - FC Utrecht #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |