![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Kijken in de Ziel:Toptrainers
In de serie Kijken in de Ziel (2009) sprak Coen Verbraak met toonaangevende psychiaters en psychotherapeuten.De serie is bekroond met de Zilveren Nipkowschijf (uitreiking 27 mei a.s.). Verbraak werkt nu aan een nieuwe reeks. Aan de vooravond van het WK Voetbal is de driedelige serie Kijken in de Ziel: Toptrainers te zien,met Guus Hiddink, Leo Beenhakker,Co Adriaanse,Foppe de Haan,Louis van Gaal,Willem van Hanegem en bondscoach Bert van Marwijk. Vanaf dinsdag 25 mei,Ned.2,21:20 uur Lijkt me interessant. Als ie in een ander sub-forum hoort mag een mod hem verplaatsen.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Foppe de Haan Toptrainer
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ga volgende week ook wel even proberen te kijken
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
tvp, gaat goed worden volgens mij.
Prima rijtje trainers ook. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lijkt me leuk, maar eens kijken volgende week.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Vanavond dus, 21.20 op Nederland 2.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
ah thanks ff opzetten
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bijna vergeten. Even kijken.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Haha Louis liet een mannetje polsen bij de clubs in Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Blijft een brilljante opmerking van Willem, wat heb je er van opgestoken? Ja een sigaret.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat wordt uitzending gemist. Las er wel wat over vandaag, lijkt me wel interessant.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Was best aardig om te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moet dan altijd werken. Dit ga ik zeker terugkijken op uitzending gemist.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ga het nu ff terug kijken.
De link:: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=11010502&md5=56977b5f727fcf076afe 46a549394538 |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Was goed kijkvoer.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Leuk opwarmertje vanavond, maar hopelijk krijgen we in de volgende twee delen een echt kijkje in de ziel.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Vond het ook wel interessant, kon alleen Foppe niet uitstaan met z'n half onverstaanbare gebrabbel.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het viel me tegen.
Het ging nooit verder dan oppervlakkig geouwehoer. Het verschilde nergens met andere praatprogramma's. Het steeds schakelen tussen de verschillende trainers was ook geen succes.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[TV-TIP] Kijken in de ziel : Toptrainers.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|