![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() As. zondag (20.00 uur op Ned. 3) begint Hand van God, een documentaireserie over gelovige voetballers die op het komende WK actief zullen zijn. De voetballers die meewerken zijn Enoh, Braafheid, Pienaar, Moreno en Lazovic.
Kijken dus!
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb weinig tot niets met het geloof, maar het kan interessant zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben zelf niet anti-religieus maar ik vind het altijd zo stom dat de spelers bidden voor een wedstrijd. Zou de Heer werkelijk een voorkeur hebben? Waarom wint de VS dan niet altijd? Het land met de meeste toegewijde zielen en volgens de gelovigen zelf het voorkeursland van God
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
"Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden." "Bij Barcelona hadden we een kapel in de catacomben, voor iedere wedstrijd gingen beide elftallen daar bidden. Daar zag ik het nut niet van in. Er gingen twee elftallen bidden, maar er kan er slechts één winnen. Nee, met het voetbal heeft het niets te maken." |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Toch ga ik het wel kijken, vind het wel interessant om te weten wat er nou precies in ze omgaat en hoe ze denken dat het geloof ze helpt in de wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
FoxNews is een propagandastisch gedrocht en ik heb vrij weinig met een dergelijke theatrale, chauvinistische Amerikaanse manier van geloven. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Redactie
|
ryan babel is ook gelovig
|
|
|
|
|
|
#14 | |
In het echte leven kan het wel zijn nut hebben om het te verzoenen is met een coöperatieve opvatting van de maatschappij. Maar in de sport, in het veld, betekent het sowieso dat je een ander laat verliezen. In die zin is het wel wat lastiger omdat jouw beroep op God direct ten koste gaat van een ander.
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
Maar ik zie ook niet in waarom geloof een rol kan spelen in de sport, maar in die reportages zie ik dus wat er in ze omgaat
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Redactie
|
ik vind het niet hebben van een geloof een meerwaarde voor mezelf. anders zou ik me minderwaardig voelen
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
FootballManagerResearcher
|
vind het toch vaak wel interessant wat zich afspeelt met sommige voetballers buiten het voetbalveld - als het interessante persoonlijkheden zijn, en het uiteraard goed gedocumenteerd is.
Ook al vind ik religie een gedrocht, het kan heel interessant zijn
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat is jouw rol in het geheel, KoningD?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Op welke manier heb jij er aan meegewerkt KD?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wel jammer dat het zo'n beetje allemaal buitenlandse jongens zijn. Waren er geen Nederlandse voetballers te vinden die iets met het geloof hebben? Op een wat andere manier misschien dan het hele evangeliserende van Enoh, waar ik persoonlijk dan weer weinig mee heb.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Interessant.
Ik had Bert Konterman wel verwacht of Volkert Felten uit het verleden.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kan me niet herinneren Felten op TV te hebben gezien. Zijn natuurlijk al een tijdje gestopt idd. Weinig relevant misschien.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja, dat zie ik nu ook robbie. Moet je daarom gaan schelden?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Voor de rest was het een voorwaarde dat ze sowieso op het komende WK actief moeten zijn. Mijn rol in het programma: Ondersteunen redactie en verantwoordelijk voor beeldredactie (beelden opzoeken, rechten verkrijgen, etc.). |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Ik ga morgen biechten. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoi
|
Lijkt me een leuk programma en ga dan ook proberen te kijken. Ben zelf christelijk maar ga eigenlijk nooit naar de kerk.
![]() Waarom mocht je met Piennaar bellen dan?
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Hij is echt superrelaxt en spreekt perfect Nederlands nog. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
FootballManagerResearcher
|
hij heeft daar vanuit Zuid-Afrika natuurlijk wel een opstartje gehad, voor goed Nederlands
![]() goed bezig trouwens in Engeland.... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Morgenavond, morgenavond!!!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Nice, ik ga zeker kijken.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Straks dus, ik ga kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
NU dus!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
wtf is dit
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hmz, het viel me een beetje tegen eerlijk gezegd. Het ging niet zo diep en het was een beetje zouteloos. Nu maar snel naar Rosenmoller in Afrika op Ned 2. dat is echt een goed programma.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zag ik in de kerk nou Sarpong naast Enoh? Daarnaast zou ik als ik Enoh was die 'broeder' van hem niet al te veel laten beslissen over zijn toekomst als voetballer. "Attacking midfielder"
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat stukje op het einde vond ik wel mooi, dat Enoh tegen Sarpong zegt dat 2010 zijn jaar gaat worden, en er geen mislukkingen zullen zijn dit jaar.
Ik ga de volgende keren ook kijken, vind het wel interessant.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geloof
, het oudste bedrijf ter wereld om geld te verdienen door mensen stelselmatig dom te houden zodat ze niet voorzichzelf na gaan denkenToch gekeken voor de Ajacieden
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Boring. Het is mijn hobby ook niet. Een docu over vliegvissen met Klaas-Jan Hunterlaar en Paul Bosvelt had ik nog wel uitgekeken waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dus als iemand een shirt van Enoh wilt hebben weet je wat je de doen staat
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zie niet in waarom voetbal en geloof boeiend is. Net als voetbal en je favoriete bigmac, of lievelingskleur. Totaal niet relevant vind ik het.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
Helaas weinig echte diepgang en niet vernieuwend. Gemiste kans denk ik. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[TV. NED3] Hand van God - Gelovige voetballers met o.a. Enoh, Pienaar, Braafheid
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|