![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Nostalgie.
Daarom ga ik niet kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Ja, maar dan krijg je die gekke Vermegen er bij en dat wil ik niet. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Blijft een prachtig programma.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Geweldig!
|
|
|
|
|
|
#7 | |
http://www.youtube.com/watch?v=dbFSvk--p5s |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Blijft prachtig!
Bobby
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sentimenteel gedoe met Harry
steeds pontificaal in beeld. Lekker makkelijk scoren zo. Bobby verdient een standbeeld en geen geleuter in het bos.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kwam het net tegen op SBS6. Jeugdsentiment. Is hier al een topic over? Kan me niet voorstellen dat niemand dit programma kent. Alleen nog onduidelijk wanneer dit nou precies wordt uitgezonden
.Uitzending gemist: http://www.sbs6.nl/web/sho id=402091/langid=43
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ah een topic over de regenjas!?
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Na 10 filmpjes had ik het echter wel weer gezien
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ja voor toen was het erg leuk. Maar als je het nu terug kijkt dan zie je wel dat het erg slechte tv was.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik wilde vragen of Harry langs kwam op mijn 12de verjaardag maar hij was op vakantie
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind die laatste afleveringen anders wel leuk. Thuis kijken bij Elia en Velthuizen en dat autoschieten met Heitinga
. Maar goed, het is wel een beetje vergane glorie misschien ja. Desalniettemin blijft het leuk om Oranje zo te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Nou dat weet ik niet. Die van nu zouden net zo goed meewerken verwacht ik.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Natuurlijk werken ze mee. Ze zijn alleen veel oppervlakkiger...
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
HARRRRYYYY!!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Inmiddels zitten we alweer aan filmpje 150 of zo.
Nogmaals de link: http://www.youtube.com/user/Videoblik En misschien een kickje naar Nostalgie btw? __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=L48Br...FL48BrScY-u0#!
nu weet ik het weer waarom ik het zo'n ergerlijke -niet doen- mongool vond. dat wat ie met henk spaan deed bij de Publieke Omroep was leuk maar zonder hem kon ie het niet. de klasse, de finesse, het onvoorspelbare, het speelse was er vanaf. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Sinds hij en Spaan uit elkaar gingen is het een controversiële man met krasse, humoristische en rancuneuze uitspraken. Zo beweerde hij jaren later dat hij twee keer zoveel werk verzette als Spaan in die tijd en Spaan dikwijls te laat kwam. Ik vind hem een respectloze klapjosti. Wat jullie? |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Harry praat altijd zo raar en overdreven. Best irritant, na een tijdje.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super irritant, Regenjas was soms leuk, sindsdien is het helemaal kut.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hup Holland!
|
Regenjas vond ik wel leuk. Daarna niet meer echt gevolgt.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Patje heeft ook wel gezegd; Als je rechts bent, altijd naar de rechterhoek schieten en als je de keeper dan die kant uit ziet duiken kun je makkelijk naar het midden / links bijsturen.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij was vermakelijk in de jaren 90, maar nu niet echt meer relevant.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Okay?
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Komt bij de Oranje spelers thuis, kloot schieten en zijn Katwijkse kaarten zijn best goed te kijken. En dat voor een paar keer per jaar.
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vroeger was het tof, heb hem nog een brief gestuurd of die op mijn verjaardag kon komen maar hij was op vakantie
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bij Pisa en Verona was hij leuk, daarna niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
De koning van de lachspieren. Juist ja.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hij wordt vervelend na een tijdje, helemaal als hij zelf doet alsof een speler bescheiden is......"Nooooou Ruud dat was toch wel van wereldklasse hoorrrrr" En dan staat ie erbij te swingen als een soort van pinguin...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vervelende druktemaker is het...
Alles is nep aan hem..... zijn overdreven lach, vaak ook nog half weglopend. Het op een voetstuk plaatsen van de personen die hij lastigvalt ... Nee ik moet hem niet __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel humor; op Radio Veronica voorspelde DJ Rick v Velthuysen een 12-0 overwinning voor Oranje waarna hij voor gek werd verklaard door Vermeegen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
moest anders wel aardig lachen om die fietser
|
|
|
|
|
|
#44 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat moet ik met zo'n opmerking.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat hebben we ook wel eens met die van jou.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hoorde vanmorgen op de radio een stukje dat de spelers van Oranje opnames van Harry hinderlijk en vervelend vonden. Maar dit wel moest ivm contract sponsor ?
Is hier een bron van ? __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Harry Vermeegen - vanaf September terug met 'Leven als Prof' op RTL7.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|