|
|
#1 |
|
Loves C, R en M
|
In zekere zin is dit een Spam topic - zij het dat ik geen enkel belang heb bij deze site
![]() Via de Ajax-F'noord columns tussen Jurryt en Menno op www.nu.nl kwam ik op de site Football Culture uit. Een erg grappige site die het voornamelijk van fotoos moet hebben, over het ouderwets voetbal kijken. De moeite waard om eens in de week een kijkje op te nemen. Wie kende deze site al en wat zijn jullie meningen? __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
deze is wel mooi
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Loves C, R en M
|
BTW. Kan deze naar Voetbal-Algemeen verplaatst worden. Ik had 'm per ongeluk in DeDerdeHelft geopend ...
Al gedaan zie ik - bedankt! __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#4 |
|
In Amsterdam zie je belachelijk veel stickers over opgeplakt van deze site.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Dit shirt is ook van Football Culture.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Loves C, R en M
|
Ik heb tegenwoordig echt mijn dagelijkse portie football culture nodig - wat een geniale site
![]() ![]() Hee Roderick-Henkjan-Dirk van Boodegraven tot Berckel! Ga eens heuuuuul snel van die voetbal af. Met je hele foute fascistische hockeykapseltje... Ja het commentaar op de site is regelmatig erg flauw, maar ik moet er toch regelmatig hard om lachen
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leuke site
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leuke site inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kwam de sticker in Vlissingen ook al tegen, stond ook op de site zag ik. Pareltje van een site.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Loves C, R en M
|
Ik heb nog wel wat fotoos die daar misschien zouden passen. Een oude van mijn opa als voetballer. Een overwoekerd stadion waar een legendarische wedstrijd gespeeld is (The Other Final) en twee Bhutanese voetbalelftallen.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb een elftalfoto met 11 naakte mannen onder de modder.
Kan hem helaas niet posten
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
De laagst geplaatste landen op de Fifa ranglijst.
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Loves C, R en M
|
http://www.youtube.com/watch?v=o-ayTDcpgfw&feature=related (vandaaruit de links naar de vervolgdelen) __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Werd gelijktijdig gespeeld met een WK finale.
Van 98 Doc ?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Loves C, R en M
|
Volgens mij was het 2002.
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
2002 inderdaad. Erg leuk!
Ik moet die site eens even doornemen, hetzelfde als dat ik Us vs Them van Giles Goodhead nog steeds wil/moet lezen. Zeer interessant, die subcultuur dat voetbal heet
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Loves C, R en M
|
http://www.youtube.com/watch?v=WowUHBWNUcM&feature=player_embedded
Toffe versie van YNWA __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vind het echt een toffe site.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Die docu laat Sport 1 regelmatig op verveelde tijdstippen zien. ![]() Leuke site overigens! Toffe onderwerpen! |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben helemaal fan, vrijdag heb ik het hele archief doorgewerkt.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zijn ze nou sarcastisch met sommige dingen of zie ik dat verkeerd?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Leuke site.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Grappig, ik bekijk de site weer eens en zie gewoon een plaatje van supporters uit mijn voormalige "hometown" Arnemuiden
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mooi he. Komen van mijn harde schijf
.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Toffe site.. tijdje terug per ongeluk eens opgekomen ... Weet eigenlijk niet meer hoe ik daarbij kwam
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Best wel een vette site
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
.Toffe site, leuk om eens in de zoveel tijd te bekijken. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Iemand nog adresjes dan waar je een beetje goedkoop van die rodefakkels kunt kopen?
Heb d'r altijd wel wat, maar ze zijn zo duur .En het is aansteken, en gooien, en je bent het kwijt. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#40 |
![]() Zieke tattoo. |
|
|
|
|
|