|
|
#101 |
|
Hahaha verdomme, dit maakt het voetbal zo mooi he. Zo'n Kees Kankerkachelfiguur als speaker die al die kaksponsors opnoemt als Berry van den Berkmortel Raamstofkozijnen uit Aarle-Rixtel etc. Die Berry heeft gewoon braaf 20 euro overgemaakt en wil daarvoor alleen even genoemd worden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ze zijn er tijdelijk mee gestopt.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Vandaag weer de eerste nieuwe bijdrages
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ik zag het ja, mooi
.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Oké, ik zit dus in de VS en ik wil een paar shirtjes bestellen van FC en ik wil natuurlijk stickers (die Amerikanen FOOTBALL Cultuur bijbrengen!).
Ik heb geen account of wat op Freshcotton, maar misschien weet iemand het gewoon: Kan ik shirtjes vanuit de VS bestellen? En hoe zit het met de stickerts? __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Stickers zijn momenteel op maar komen zo half oktober weer. Als je tzt ff een mailtje stuurt naar ruub@footballculture.nl dan komt het goed. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
had hem al in 2 andere topics geplaatst
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
Dus het beste lijkt me om nu even de prijzen te bekijken, misschien iemand in Nederland voor me wat te laten bestellen en die stuurt het als een cadeautje (lees: zonder invoerrechten) over.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
wanneer komt watching football is not a crime terug
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Dacht het al wist het niet helemaal zeker.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Ik heb ze deze week binnengekregen. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ah spijtig.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
FC Den Bosch culture tegenwoordig
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#120 |
|
En het zijn niet eens Bosschenaren
.
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Echt niet alles
.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Nou wel bijna alles, er schijnt zelfs een FC Den Bosch wachtrij te zijn...
Ze plaatsen nog maar 1 item per week
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Culture
|
||