![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Waar Jurgen blijft, Govert deze maand met pensioen gaat en we alle wedstrijden lekker door elkaar kunnen volgen.
Luister hier mee. Nu the lion sleept tonight. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed topic
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Langs de Lijn is voor mij bijna nostalgisch. In de tijd dat we nog geen betaal-tv en internet hadden altijd gespannen naar Langs de Lijn luisteren, de laatste jaren luister ik het daarentegen amper meer.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geniaal interview met Maaskant
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
Net Maaskant gehoord. Ben helemaal vergeten dat de radio zo spannend is.
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik heb hem op zo'n middag als vandaag of zoals gisterenavond altijd aanstaan.
Samen met de TV natuurlijk. Heerlijk programma Tom van het Hek is mijn favoriet van tegenwoortdig. Vroeger had je bv Jan Douwe Kroeske Koos Postuma Willem Ruis of Felix Meurders. Illustere namen uit een groot verleden ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
1) Teletekst. Gewoon voor de tv gaan zitten, teletekst aan en keihard juichen als het getalletje veranderde. (teletekstsupporterigger kan het niet )2) Wazige Canal+ kanaal. Zat bij ons op zender 35 ofzo, maar hadden natuurlijk geen Canal+ . Dus ik óf via het mozaiekkanaaltje kijken óf via dat 'beeld'. Wat in feite een aaneenschakeling was van rode en groene kleuren en je na 5 minuten pas door had wie welke kant op speelde. 3) Langs de Lijn. Fantastisch jeugdsentiment. 'En we gaan terug naar Ron de Rijk want er is een doelpunt in de Arena!'. M'n hart stond dan haast stil, en ik dacht...goal of tegengoal..please goal, please goal! En het ergste was altijd Het Nieuws. Dan zat je dus 2min reclame + 4 min nieuws + 2 min reclame is ACHT MINUTEN zonder updates. En ik maar ijsberen door mn kamer van 'zou er gescoord zijn, zou er gescoord zijn?'...en dan dat riedeltje 'teodoedoeodeodedoeodeo NOS RADIOOO Langs de LIJNNNNNNNNN'...'ja we zijn weer terug, en we gaan direct naar de Amsterdam Arena ! (vreugekreetje, yes, er is gescoord!) Tsja, nu met seizoenkaarten en eredivisie live enzo is dat allemaal niet meer nodig.
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
...En dat je ouders dan ook zeiden 'Ben je nu helemaal gek geworden? Dit is slecht voor je ogen! Hup, niet zo dicht bij de tv!'
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat canal+ kanaal inderdaad ja
. En dan op een gegeven moment niet meer van je plekje afgaan, omdat je denkt dat daardoor het beeld het beste blijft.Briljant .
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
LDL
, staat nog steeds aan in het weekend. S'avonds eigenlijk nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heraclied
|
luister er altijd naar als ik bij Heracles zit, om de andere standen bij te houden. plus ook nog het voordeel dat ik dan merk dat ik gebeld word, want ik voel mijn mobieltje nooit trillen lol.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() En als je dan de naam van de verslaggever hoort (die dan in het stadion zit van de club waartegen Ajax speelde) en je hoorde het publiek juichen, dan smeet ik alweer met iets door de kamer, want dan wist ik zonder dat er een woord gezegd was al dat Ajax achterstond. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() En we gaan even naar Nijmegen, want daar is wat aan de hand, Peter? Ja Tom, het gaat hier los, Pothuizen heeft zojuist Verhaegh onderuit getrapt nadat deze.. "sorry peter, even naar De Kuip, want daar is gescoord" *juichend stadion op de achtergrond* JA FEYENOORD TERUG! Feyenoord terug in de wedstrijd, nadat Tomasson op magistrale wijze de 2-2 binnenschiet, Begois stond erbij en keek ernaar" Terug naar Nijmegen, Peter.. Ja, ik zei dus dat Pothuizen... "doelpunt in Heerenveen" 1-2 door Rydell Poepon, vrijgelopen via de rechterkant en kon zomaar doorlopen, Dingsdag en Popov in geen velden of wegen te bekennen, eenvoudig afgemaakt door Rydell... Poepon" Penalty in Groningen, sorry Peter, we komen straks wel even terug..... Afgelopen februari een dergelijk programma erop gehad op een duitse radiozender terwijl we terugreden vanuit Oostenrijk. Ik heb echt genoten. Daar hoorde je tijdens de verslagen van de diverse wedstrijden de commentatoren zelf even snel inbreken. Terwijl Dieter bezig was met HSV - Werder, hoorde je ineens op de achtergrond Tor! Berlin! en dan door naar Berlijn waar Hertha net scoorde, om vervolgens ineens weer te horen Tor Munchen! en dan scoorde Hoffenheim net de 0-1 tegen Bayern ofzo. schitterend. Was ook een dag met veel goals. Prachtig. |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vanmiddag weer leuk.
Nu Nederland Polen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
. En dan om 18:55 zag je toevallig ergens de uitslag .
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hoi
|
Langs de lijn maakt het veel spannender dan het is.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat zou ik zonder langs de lijn zijn ?
Vanavond en morgenmiddag weer alle wedstrijden actueel.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
Toine van Peperstraten presentator zondagmiddag Langs de Lijn |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Toine van Peperstraten
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Leuk. Ik mag hem wel.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een beetje vlak en nietszeggend type maar hij kan dit wel aan.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Weet iemand hoe de luistercijfers van LDL zich hebben ontwikkeld sinds de komst van Eredivisie Live?
Wel benieuwd naar eigenlijk .
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan ik wel eens uitzoeken Bliksem.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wie volgt het nog meer door Langs de lijn ?
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hier was al een topic over Tong
Ze zitten nu samen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Haha dat verhaal van Silenus, zo herkenbaar
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goeie Kick.
![]() Helden programma.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wel jammer dat het sportforum naar 16.30 is gezet.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Grote Langs de Lijn topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |