|
|
#1 |
|
Superheld wilde wat meer kunnen genieten van de avondjes NAC en verder gaan als gewone user. Prima, zoals het hoort hielden wij hem langer dan door hem gewenst in zijn mod rol. Maar nadat hij dreigde bepaalde foto's openbaar te maken besloten we dat het wel mooi was geweest.
Wat meer valt er te zeggen over deze fanatieke NAC fan? Bedankt voor alles en succes zonder je groene kleurtje. Voorlopig gaan we verder met een mod minder, de sfeer is er naar. Maar mocht iemand toch dolgraag mod willen worden, dan kunnen we daar altijd even over nadenken natuurlijk. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superheld bedankt ouwe rukkert.
Ik heb weinig tijd, maar meld mij belangeloos aan om mod te worden. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Robin lijkt me een uitstekende kandidaat, mits hij dan wel TR even via ping inlicht als er ergens moet worden ingegrepen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hup Holland!
|
Sinds wanneer is Clough rood geworden?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij is niet rood, hij is oranje.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En bedankt Superheld. Het ga je goed!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rood/oranje/groen/blauw.
Wie legt me uit wat 't allemaal betekent. Ik ben de draad kwijt. En SH, uiteraard bedankt voor de inzet. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het word er wel duidelijker op met al die kleuren?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat weet niemand geloof ik. Dit is voor mij net zo'n verrassing als voor jou.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hup Holland!
|
Superheld bedankt.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Groen=Moderator Donkerblauw=Frontpagecrew Lichtblauw=Gewone user Oranje=Bijzondere user __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
.
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bijzondere user.. WTF.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ah, een bijzondere user. Duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Oh en bedankt en tot ziens, SH.
Ik heb mij er lang tegen verzet, maar helaas. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Waarom ben ik niet groen?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Leg dan ff normaal uit Plato. Of zit je nou te grappen?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
We krijgen subsidie voor Clough. Alleen moest hij dan wel gemerkt worden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Altijd al geweten dat Clough een beetje speciaal was.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Waarom is Clough de enige met een oranje kleurtje dan? Zijn er zat die er nog meer in aanmerking komen lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Oh en Superheld, goed werk. Kan je nu weer plaatjes posten die over het randje gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kan het hier gewoon over SH en zijn afscheid gaan?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zou het serieus wel op prijs stellen dat jullie met een normale uitleg komen
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Als we Clough Oranje willen maken omdat het kan, wat is het probleem? Ben je jaloers of zo? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Idd, Riro is ook niet Oranje.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Aangezien een kleurtje normaal gesproken privileges en rechten en plichten met zich meebrengt lijkt het me logisch dat wij weten hoe de vork in de steel zit. Of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Overigens zie ik een verband. Superheld die wil stoppen vanwege de tijd een tijdje nadat zijn vriendin allemaal aan het kotsen was. Gefeliciteerd SH
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij heeft gewoon een kleurtje gehad, zomaar.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
OK
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Eens. Wil je geloofwaardig overkomen als crew moet je je serieus gedragen en dit ook communiceren met de leden.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Thnx. En ik noem het aankomende kindje natuurlijk Willem Zeno Vinzzent.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zonde een van de beter mods weg.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mongooltjes noemen ze toch ook altijd bijzonder?
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Where is the love, Briets?!
!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eens
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Oranje, vieze vuige protestant!!!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Normale uitleg verwachten van ons.
Superheld bedankt! __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat maakt de Old Firm vanavond nog wat leuker.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Superheld
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|