![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Iedereen heeft ongetwijfeld zijn beste voetbalschoenen uit het stof gehaald aangezien het nieuwe voetbalseizoen alweer enkele weken bezig is. Gehesen in de meest trendy sportkleding de pannen van het dak spelen, dat is natuurlijk de droom van iedere voetbalfanaat. Essentieel bij het spelen van onze geliefde sport is uiteraard de voetbal. Speciaal voor de bezoekers van wijzijnvoetbal.nl organiseren wij in samenwerking met Zalando.nl een winactie waarbij je kans maakt op een gloednieuwe voetbal van het bekende merk Nike. In totaal geven we twee ballen weg. Zie onderstaande link: WijZijnVoetbal.nl - Maak kans op een Nike voetbal! Succes! Laatst gewijzigd door Jasper; 10-10-11 om 17:12 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spam!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tof maar de vragen zijn te moeilijk voor mij
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
zalando
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jij bent te blessuregevoelig voor die bal
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het aantal linkjes in dat artikel doet wel een beetje GeenStijl-ig aan. Maar tof, zo'n actie.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zalando
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
tvp
Vanavond even invullen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die prijsvragen op WZV zijn altijd veel te uitgebreid en moeilijk voor me. Ik denk in het begin altijd; leuk!
. En die zie ik die 438 vragen waarvan ik allemaal het antwoord niet weet zonder te Googlen, en dan heb ik zoiets van; laat maar .
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat stadion is onmogelijk
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die weet ik ook nog wel inderdaad.
Misschien toch even invullen. Boom Boom Zalando, dansss met mij de tango. Boomboom Zalando, dans met mij vannachhttt....(moest ik ineens aan denken) klik (weg) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik weet alle antwoorden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Doet koekebakker mee?
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik mag niet meedoen, wil wel graag een bal. Hoe regelen we dat?
Leuke actie geregeld heren. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jij mag mijn bal wel hebben als ik win.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Al veel mensen mee gedaan?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik weiger categorisch bedrijven die reclame maken van het niveau (if any) zoals waarvan zij zich menen te moeten bedienen op TV.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En is er ook een winnaar?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ga vanavond de antwoorden controleren
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De winnaars zijn inmiddels bekend.
Het zijn DRD en een tweede user, die echter tot op heden geen username heeft doorgemaild. De adresgegevens van beide winnaars zijn echter bekend en zij zullen binnenkort de prijs ontvangen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
Wat zijn de antwoorden?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
1. Dennis en Gerard de Nooijer, 23 november 1996, Sparta-Willem II (3-1)
2. Schotland: 1954, 1958, 1974, 1978, 1982, 1986, 1990, 1998 3. Hitzfeld (Dortmund, Bayern), Mourinho (Porto, Inter) 4. Jaap Visser 5. Alan Shearer, 11 stuks 6. HSV 7. Borussia Park - Borussia Mönchengladbach 8. 9,95> > 9. Wit, blauw, geel |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Maak kans op een Nike voetbal!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|