![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Allen,
Omdat ik het al een tijdje te druk met andere dingen heb leg ik mijn FP taken neer. Jasper is de gene die het stokje over neemt en samen met Mario, Syb en alle hulp van anderen de FP verder zal voortzetten. Allicht dat ik hier en daar nog eens bij spring door middel van het schrijven van een stukje, maar veel meer zit er voor mij helaas niet meer in. Jasper, veel succes met het voortzetten en verbeteren van de FP! Clough, bedankt, je bent een held en voorbeeld voor iedereen op dit forum. Een liedje om je te bedanken: .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Houdios!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Clough bedankt
![]() Succes Jasper ! __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nice, dat enthousiasme.
En kom er maar in zeikers.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
*Meld*
Bedankt voor de aanzet en de eerste maanden Kluf ![]() We gaan verder op deze mooie basis! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Succes Jasper.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jasper is een held. Een van de betere users hier. Goede keus.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
K, thx 'n g'dbye!
Jasper, suc6
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
dank en succes
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Net zo kort aan de top als zijn inspirator.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maar ik drink meer.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Clough
![]() Jasper ![]() Hendril
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik dacht dat we je verboden hadden te stoppen?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij drinkt toch nog?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Clough, heb je nu meer tijd om te frituren in Amsterdam? Of ff langs Emmanuel gaan?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uiteraard.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik zie je om 8 uur bij Emmanuel voor de deur.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
.
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Na die column van Jasper over Ruiz kan hij bij mij natuurlijk niet meer stuk , want zo werkt dat nu eenmaal .
Hij sprak Ruiz aan , maar tegelijkertijd sprak hij alle Twente supporters aan en daar ben ik er eentje van . Hij sprak mij aan ,, Succes Jasper ! Zal wel lukken .. en Clough ? Ik ken je niet van gezicht , maar ik heb een beeld van jou zoals jij die ook op je Avatar hebt staan . Een Engels figuur die volwassen praat die bijna ( niemand is perfect ) altijd het juiste zegt . ( ik weet ook niet hoe oud je bent of hoe jong ..) Dit is een compliment uiteraard .. Jij blijft toch gewoon als user hoop ik ? en misschien met hier en daar ideetjes voor het forum ? Ik zie het wel .. Thanks Clough. Have a nice evening at Emmanuel : Is het een bordeel ? Tsja ,.. die naam he ? Laatst gewijzigd door tjekkie; 29-09-11 om 00:26 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Even melden op FC Twente.net dat de schrijver van dat stukje nu de Frontpage runt?
Succes Jasper! __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
bedankt Klufffff
En veel suc6 Jasper |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vanwaar in dit topic trouwens?
.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De reden van je vertrek is achterhaald
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ben Angelo Cijntje.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Maar ben jij ook sjimz?
|
|
|