![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Om Nico te ontlasten hebben we unaniem besloten Fuckbuddy in ons warme nest te ontvangen.
Fuckbuddy heeft ons al eerder geholpen met servergerelateerde issues en mede daarom hebben we daarom de keuze op hem gebaseerd. Fuckbuddy gaat zich in eerste instantie bezighouden met serverbeheer, maar niet uitgesloten is dat hij andere taken van Nico overneemt. Dus momenteel een paarse krokodil voor fuckbuddy. Dus hierbij welkom Fuckbuddy . En veel plezier
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nico is dus ook al gedegradeerd.
![]() Maar Fackbuddy, succes!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Succes jong.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veel plezier? Werken voor je centen gvd!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veel sterkte met de overige crew F*ck.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik las "Om Nico te ontslaan..."
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nico heeft het behoorlijk druk momenteel, dus daarom dat ff wat zaken momenteel door andere mensen worden gedaan. Maar Nico zit nog gewoon in het zadel
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nico was toch onderweg naar Thailand?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Have fun fb!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
succes fuckbuddy
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Succes FB!
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Succes FB! (weer geen Ajacied, wordt er een zogenaamd signaal afgegeven aan de leden dat het géén Ajax-forum is?)
Edit: Verkeerde PI __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Succes
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jup. Daarom moest ik ook weg. Volgende slachtoffer is denthemen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Feli BuckFuddy
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Success FB! Ik ben een fan, dus stel me niet teleur!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooi, weg met Nico.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Merci mannen voor de support, ik kan met mijn eigen kennis en netwerk (ICT, hosting, Databases) mogelijkerwijs al wat voor jullie gaan betekenen. Maar verwacht niet supersnel een oplossing, het probleem kan veel kanten op. Ik heb momenteel een shadow van dit forum draaien op een test server.
Puur om te zien of het aan de hosting bijv ligt, is dat niet het geval dan verder kijken, database, connecties naar het forum, front end van het forum bijvoorbeeld. Het moeilijke is ook dat het niet makkelijk te repliceren valt, maar goed zal wel goed gaan komen allemaal. Dus laten we hopen op een snelle verbetering! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Iedereen feliciteert hier Facebook, grappig.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Alles voor die google rating....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Succes fuckbuddy.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
WE SMELTUH DE KAAAZUUUHHHHHH
![]() Succes ouwe importbelg. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
De kans dat ik nu ooit nog geband wordt, is onder het nulpunt gedaald.
Welkom billemaatje van me
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je moet toch ergens beginnen om die joden eruit te werken he?
Ben al lekker bezig overigens met de databases (die geven die snelheidsproblemen) enne SCH ik heb niets in de melk te brokkelen qua bans, maar je blijft mijn all time hero hier op WZV! Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 20-04-11 om 10:41 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik probeer nu de pieken eruit te halen, liever gecontrolleerd langzamer dan dat extreme alles of niet ongeveer... Als je daarmee de controle weer hebt moet je gaan fine tunen..
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Je hebt toch wel in je contract staan dat je er mee ophoudt als ik geband wordt?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wij blijven een collectief!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Top dat je er mee bezig bent.
Alles voor een stabieler forum.
|
|