![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() In samenwerking met onze vast sponsor SubsideSports (kijk trouwens eens hier voor exclusieve WZV-korting!), hadden we een quiz opgesteld waarmee leuk prijzen te verdienen waren! Hieronder eerst even de vragen met de juiste antwoorden. 1. Welke speler scoorde de 50.000ste goal in de Eredivisie? Mounir El Hamdaoui 2. Noem twee spelers die voor Oranje speelde, maar geen wedstrijd in de Eredivisie op hun naam hebben. Jimmy Floyd Hasselbaink en Jeffrey Bruma 3. In welk jaar droeg Oranje dit shirt: ![]() 1974 4. Krul is momenteel een Nederlandse keeper in de Premier League - welke Nederlandse keepers hebben ook in de Premier League gekeept? vd Sar, vd Gouw, de Goeij, Postma, Dijkstra, Segers, Karelse, Wapenaar, Westerveld 5. Welk team speelt in dit shirt: ![]() Seattle Sounders 6. Welke Nederlanders zijn momenteel actief in Australie als speler? Bas van den Brink, Sergio van Dijk, Gerald Sibon, Victor Sikora, Rutger Worm, Patrick Zwaanswijk. 7. Voor welke club speelde Rene van der Gijp de meeste competitie-wedstrijden? Sparta 8. Wie scoorde de allereerste goal in de Champions League? Daniel Amokachi 9. Welke speler scoorde er 4 maal bij het debuut van Edgar Davids in het betaalde voetbal? Dennis Bergkamp 10. Tegen welke club maakte Huntelaar zijn eerste officiële goal voor AC Milan? Catania Uit alle deelnemers waren niet veel inzendingen die alle antwoorden juist hadden. Onder de mensen die alle antwoorden juist hadden, zijn de prijzen willekeurig verdeeld. De winnaars zijn: dndiek een clubshirt naar keuze, Sybrand Een waardebon van 20 euro en RayMania wint een FCLoco boxershort De emailadressen van de prijswinnaars zijn doorgestuurd naar SubsideSports. Zij zullen zo snel mogelijk contact met jullie opnemen! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeuj!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zie zulke quizen nooit omdat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is. En als ik ze zie vergeet ik ze in te vullen 'omdat ik het later wel doe'
Al zal ik denk ik niet de enige zijn
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|