|
|
#1 |
|
Omdat Rumille helaas heeft aangegeven dat hij binnenkort weinig tijd meer over heeft om actief te gaan modden. Hebben we hoog overleg gehad met de huidige crewmembers. Daar kwam uit dat het een goede ontwikkeling zou zijn als er 1 of 2 extra moderators bij zouden komen.
De taken zouden dan onderling beter verdeeld kunnen worden en zo zou bij alle moderators de werkdruk verlaagd worden. Daarop volgde een langdurig overleg waar namen voor nieuwe moderators werden aangedragen. Ook daar zijn we samen tot een sluitend oordeel gekomen. Dit houdt uiteindelijk in, dat Rumille zijn groene kleurtje binnenkort zal gaan inleveren en gaan wij als crew hem ontzettend bedanken voor zijn inzet vanaf dag 1 van het opstarten van dit forum! Bij deze dus: Rumille bedankt!! Daarnaast zal ons team versterkt worden door 2 nieuwe moderators. De top 2 van genoemde namen bleek interesse te hebben, dus allebei de eerste keuzes waren raak. Vanaf heden zullen Superheld en Clough dus met een groen kleurtje door het (forum)leven gaan! Wij hebben er alle vertrouwen in dat beide heren een flinke toegevoegde waarde zullen zijn voor het team en Rumille zal nog enige tijd als mod actief blijven, tot de nieuwelingen het modden helemaal onder de knie hebben. Verwelkom (of verafschuw) onze versterkingen dus in dit topic!! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Een NAC supporter.
![]() Succes heren. En Rumille bedankt. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
Succes nieuwe collega's .
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
whut? Je gaat toch niet een Ajacied inruilen voor een pareltje van het Zuiden
![]() Nee grapje, succes heren. We gaan het jullie proberen lastig te maken
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Goede keuzes. Succes heren.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Succes heren. Alle vertrouwen in jullie capaciteiten.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik bedoelde natuurlijk, bleghhh... zo'n vieze rat en een smerige jood. Zal het beleid vast wel beter op worden
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Goede keuzes hoor heren. Twee kwalitatief hoogstaande users als mod.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Hoe zwaar denk je dat ik als nieuwbakken Tilbgurgiaan heb geprotesteerd tegen een nakker?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Succes heren.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
waarom ik niet
Naja succes Superheld Clough ken ik niet.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Rumille, ondanks dat je nog steeds de tussenstand bij de onderschriftencompetitie niet hebt gemaakt, bedankt!
En de anderen succes. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
[QUOTE=Palmboom;2292120]waarom ik niet
/QUOTE]
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bedankt Rummie, succes heren.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoe bedoel je ken je niet? Zo groot is het forum toch ook niet..
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja stom ja.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Staat toch weer mooi op je CV!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat zeg ik.
![]() Zie hem geregeld in het Ajax-topic posten, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hmm dan kijk je volgens mij toch niet goed
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat zegt wel wat, dat is namelijk Psalmboom zijn bash-topic
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik heb trouwens nog wel een serieuze vraag:
Hoeveel berispingen moet je hebben om kans te maken om mod te worden? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het is puur een kwestie van wie het meeste geld biedt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zo werkt het toch niet, anders was Robin allang supermod geweest.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ja klopt, denk dat Koekebakker binnenkort ook benaderd wordt.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Een clubloze en een Bredanaar. Hmpf.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Het is een homo, jaja. Het is een homo, jaja. Het is een homo, jaja. EEN HOMO UIT BREDA ![]() Zo, je eerste edit? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Oei, die had ik niet zien aankomen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik lees dit voor het eerst.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nou, TR kom er maar in.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
succes
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En Rumille bedankt. Wat ga je eigenlijk doen dat opeens zoveel tijd kost?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Rumille gotta catch 'em all? Is dat waarom hij minder tijd heeft?
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Goede keuzes.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Beiden zijn mij positief bevallen, dus ik hou m'n veto voor me.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mag dat wel een hooligan in de crew?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Succes jongens
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij heeft zijn hooligan-pas voor ons ritueel moeten verbranden!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Leuk en succes en wees lief voor me.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jammer dat de mods hier niet blauw zijn. Anders had ik er een leuke grap over kunnen maken.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hey, Superheld in de crew. Mag je dan nu weer '-niet doen-' zeggen...?
Laatst gewijzigd door Superheld; 30-09-10 om 21:39 __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Veranderingen in de crew
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|