|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
-niet doen- mag je toch altijd zeggen?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Nee, studie wordt vanaf november nogal druk, dus ik achtte het niet mogelijk om me dan evenveel in te kunnen zetten voor dit forum als de rest doet. Daarom dus deze 2 groentjes. Wij mods doen zoveel tegenwoordig dat er 2 nodig zijn om een gat op te vullen .
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#55 | |
! Als ik mod-af ben heb ik ook geen voorbeeldfunctie meer.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Succes
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Succes mannen!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Een WZV zonder Rumille als mod, wat zal dat wennen zijn..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik zag inderdaad al wat meer groen
. Succes!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Rumille,
.Een jaar lang je staande gehouden en dat als broekie zonder enige mod-ervaring. Respect. Bedankt voor het leggen van een prachtige basis. SH en Clough succes, twee uitstekende keuzes. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ik wil Riro in de crew!
Succes heren en bedankt Pikachu |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Succes heren. Goede keus lijkt me.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Superheld had ik nooit verwacht.
![]() Gl guys! Dank kleine.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Pics.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Met alle FIFA 11 enzo had ik dit helemaal gemist.
Bedankt Rumille en succes nieuwen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Succes mannen!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Succes en bedankt
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
![]() |
![]() |