![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het is jullie misschien opgevallen dat Tomasso de laatste tijd steeds minder aanwezig was. We hebben daarom in onderling overleg besloten dat Tomasso zijn taken (voornamelijk als developer en designer) voorlopig neerlegt.
Zijn privéleven kost hem op dit moment gewoon teveel tijd om actief met WijZijnVoetbal bezig te zijn en dat begrijpen we best. Ik wil in ieder geval Tomasso ontzettend bedanken voor al zijn tijd en inzet die hij hierin gestoken heeft. De layout van het huidige forum komt bijna geheel van zijn hand en ook in de beginperiode van VBLforum, heeft hij een flinke steen bijgedragen! We zwaaien Tomasso dus momenteel af als crewlid, maar niet zonder pijn in ons hart! Hopelijk kan hij als user nog wel regelmatig tijd vinden om ons te verblijden met een bezoekje! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Paultje bedankt!
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wie?
Paul bedankt voor je inzet, layout en tomeloze energie. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Paul
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ah, mooi. Kan ik eindelijk weer in t crewforum over hem roddelen.
Bedankt voor je werk paul
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Blauw.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedankt, en succes met alles!
En natuurlijk RIP aan de nabestaanden. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tsk, dat leven leiden doe je maar in je eigen tijd.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Thanks Paul voor al je goede werk aan het forum! __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Held
.Jammer dat we calibri er niet door hebben gekregen, maar de lay-out is echt prachtig. Thanks, .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedankt allemaal. Ik heb er simpelweg de tijd niet meer voor. M'n werk en andere prive-omstandigheden nemen gewoon te veel tijd in beslag. Niets ernstig by the way.
De tijd komt wel weer. __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Beter. Zo'n homo heeft toch geen overwicht natuurlijk.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wel een lange nek.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zonde
. Toch opvallend dat er weer een Feyenoorder weg gaat
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jammer, maar hij gaat VBL/WZV nog wel missen.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Rust in Paul?
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tomasso is okè
Wel blijven posten, hè?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hulde voor je werk.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
Heb je een lover Paultje? VERTEL ONS HET!11
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#23 |
Daar willen nog niks over zeggen
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ben je gek. Tegen de tijd dat ik oud en verrimpeld ben, dan krijg ik misschien ooit een lover.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ow, en bedankt allemaal
. En ik blijf nog wel posten, al is het niet meer op het tempo zoals in m'n beginperiode hier .
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Senks Paul. Zonde van het sneuvelen van Calibri inderdaad, hopelijk kan iemand anders daar eens naar kijken bij de ontwikkeling van nieuwe lay-outs.
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Okay ik heb zelf een beetje lopen kutten en als je onderin het dropdown menuutje Wzv-calibri selecteert is het forum in calibri beschikbaar
.
|
|
|
|
|
|
#29 |
.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ziet er goed uit, maar ik ben nu gewend geraakt aan de default lay-out
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Dat had ik ook. Maar dat duurde een paar minuten .
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Kan dat Calibri lettertype iets groter?
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hey Tomasso ? Ik ken je niet zo goed , maar weet dat je en Feyenoord supporter bent en daar zijn er al zo weinig van !
Wat moet Kopbal in zijn eentje in dat grote Feyenoord topic doen ? Met wie moet die in godsnaam gaan praten ? Er komt geen kip meer op dat topic , maar hoop en denk ook dat je uiteraard ons niet in de steek zult laten als user . als je van voetbal houdt ( en dat doe je klaarblijkelijk niet , want je bent voor Feyenoord ...uguh , uguh , ughu.) kom je vast en zeker geregeld terug en ik hoop dat je prive situatie gaat verbeteren . Ik wens iedereen het beste en dat doe ik dus ook voor jou Tomasso . Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Goed werk geleverd jongen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Neeee
Laatst gewijzigd door Anoniem; 17-09-10 om 20:11 __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik zou wel na Feyenoord -Ajax terugkomen . Gewoon beginnen met een schone lei en de toekomst positief tegemoet zien .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#41 |
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tjekkie on fire
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
He jammer zeg. Respect voor la het gedane werk!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gozert, bedankt voor je inzet.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ah dit had ik helemaal gemist. Zegt mss ook wel wat. Maar bedankt tomasso
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|