![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
#104 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#105 |
|
goed werk
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Ik vind wel dat er een mooier logo moet komen. Er waren nog zulke mooie ontwerpen gemaakt, en nu deze slappe zooi.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Misschien lees ik er over heen en is het al gevraagd, maar bestaat de optie dat je direct naar de 'laatste nieuwe post' gaat ook nog of kan dat niet meer?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Laatste nieuwe is achter de laatste poster; laatst ongelezen is voor de topic titel.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Ik bedoel laatst ongelezen inderdaad. Zal eens kijken, bedankt!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Wat ik vooral jammer vind is dat ik de oude topics, die eens in de zoveel tijd omhoog komen, nu ga missen... Ik kom meestal namelijk niet veel verder dan MyAT. |
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ziet er goed uit.. wel wennen maar dat komt goed.
Was laatst toch ook een user die een voetbalvereniging wilde oprichten met de naam WZV?
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
PSV Eindhoven!
|
Was een kloon van Nico.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Nou, het was niet Nico hoor
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Waar blijft de favicon gvd !!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Wow, dit forum heeft ook een anti-schreeuw modus
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Wij noemen het de "Robin modus"
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Hoezo dat dan. Worden mijn hoofdletters automatisch verkleind dan ofzo?!
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Je moet je ondertitel ff fixen Dennis
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik zei het! In dat afscheidstopic van VBL werden mijn letters ook verkleind.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ja, eerst nog even wat dingen fixen daarvoor (als je de mail hebt gelezen weet je waarom
)
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
test
GOOOOOOLLLLLLLLLLL DEL MADRIIIIIIIIIIIID __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
mooi dat kan nog gewoon
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Dat zouden ze moeten blocken, GOOOOOLLLLLLL DEL MADRID. Eigenlijk alles met Madrid erin behalve als er cabrón achter staat
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest .
Mooi layout is ook niet te verneuken. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
GOOOOOOOOLLLLLLLL DEL MADRIIIIIIIIIIID! CABRÓN! __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
echt niet? __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Waar is tjekkie trouwens? Snapt ie dit wel?
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Het is me gelukt Nico
Posted via Mobile Device __________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Goede naam en een mooi uitziend forum
__________________ Poedelprijs is - inderdaad - elfletterig... |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ik las uitzend forum
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
proficiat met het nieuwe forum
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Is de opmaak de laatste 2 a 3 uur veranderd?
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
FIFA 10 #6 - Pagina 3 - Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum
Layout verneukersssssssss |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Ja, lettertype is wat groter gezet.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
PSV Eindhoven!
|
Dagglala, hoe zit het marketing technisch met de naam? Want als jullie voor de naam Voetbal United hadden gekozen had ik het marketing technisch wel gesnapt, maar nu vraag ik me toch af hoe dat zit.
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Volgens mij was het belangrijk dat de term voetbal er in zit. Wat bij vblforum dus niet zo was.
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Dat van die hoofdletters vond ik de vorige x dat het was overgezet al jammer.. Hoe moet dat dan als Nederland scoort volgende week
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Gooi 'm op de grond en dans er drie keer om heen met een pollepel in je mond.
__________________ Dit is mijn club, mijn ideaal,dit is de mooiste club van allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Complimenten voor de naam. In chrome is het lettertype idd niet helemaal optimaal, maar ach.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
|
![]() |