|
|
#1 |
|
De prijs van succes heeft ook zo zijn nadelen. Door overweldigend succes is vanochtend de datalimiet van de host overschreden en werd de site daarom offline gehaald.
We zijn al een tijdje bezig met een nieuwe host die meer bandbreedte biedt en zelfs wat andere verrassingen voor jullie met zich meebrengt. Het nieuwe forum wordt daarvoor nu uitvoerig getest en daarmee willen we (mits de testperiode geen problemen oplevert) nog voor het WK online gaan. Ik hoop dat jullie deze zondag een beetje de tijd vol hebben kunnen maken! Helaas was het slecht weer en zat buitenspelen voor jullie er niet in, maar laten we blij zijn dat het niet op een superdrukke voetbalzondag was. Als we er dan toch het positieve uit willen halen! In ieder geval mijn welgemeende excuses en ik zal er mijn best voor gaan doen om in de toekomst ervoor te zorgen dat we niet meer zonder een echt grondige reden offline zullen gaan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
de duim voor Nico
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gelukkig zijn we er weer!
Had opeens wat tijd over vandaag
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als dit nog een keer gebeurt, gaan we met z'n allen terug naar Fok!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gelukkig zijn jullie er weer.
Goed werk! __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Waar kan ik de geleden emotionele schade verhalen?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Misschien een idee voor de volgende keer (laten we het niet hopen), maar misschien iets meer communiceren via de twitter en andere vblforum media. Nu zag ik het toevallig via jouw eigen twitter maar bleef er een redelijke stilte via de vblforum twitter.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik wilde dus vanwege deze schande een eigen forum oprichten, maar ik kon geen PM verzenden
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ja, ik weet het.. Matig, vandaar de PI
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Mooi!
Ik was me al aan het vervelen! :p |
|
|
|
|
|
#17 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gelukkig, begon al te trillen enzeau.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stomme Nico!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik had mijn huisgenoot al geschopt, die werkt bij antagonist
.Maar ik geloof dat ze niet aan weekend support deden, verbaasd me dat de site nu alweer online is .
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kut, heb ik net een mail aan Danny gestuurd of ik alsjeblieft terug mag.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Toch mooi dat zoveel mensen de site alweer hebben gevonden. Iedereen zit dus echt van uur tot uur VBL even te proberen en kan echt niet zonder
ik niet hoor |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
PSV Eindhoven!
|
Inplaats van twitteren (wat de hele wereld kan zien) kon je ook een mail sturen naar het ledenbestand met tekst en uitleg
.Maar blij dat we weer online zijn. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik had het wel even op twitter willen lezen, daar is twitter nou juist voor. Het is toch geen schande om even uit de lucht tezijn omdat je te groot bent gegroeid.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het komt allemaal goed.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik ben zo benieuwd naar Nico's verrassingen. Wat zou ie in petto hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Saté
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat zou wel erg lekker zijn!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
bitterballen ?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Alleen de oosterse keuken Isolo
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Weinig van gemerkt
.Maar offline vanwege het succes klinkt goed
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Huj, mooi dat we weer terug zijn
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik wist niet eens dat er een twitter dingetje was, gewoon maar de comp uit gezet, minder van
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ben al blij dat je bereid bent zoveel tijd en moeite erin te steken.
Hulde. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vorige bijzonder drukke maanden konden we het makkelijk doen met de beschikbare gigabytes..
ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we het juist deze rustiger maand niet zouden redden met de voorraad. Gelukkig zijn we daar straks vanaf.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Twitter
Is er trouwens een VBL pagina op facebook?
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
er is wel iets VBL op facebook, maar dat heeft niets met ons te maken!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
http://www.facebook.com/group.php?gid=126128914078194&ref=ts
|