|
|
#151 |
|
Fokkers
!
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Kick
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Lekker weer!
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Robbie, is het juridisch gezien makkelijk om je geld terug te krijgen?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Valt dit niet onder wanprestatie?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
Dat geld is ook allang ergens anders...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Contractbreuk ole ole
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ligt er aan wat er in het contract staat.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Poeh poeh , er zijn veel klachten , maar ik weet dat die klachten niet voortkomen vanuit Nico en zijn bemanning . Ik weet zelfs dat ze er echt ontzettend veel werk insteken , want ik hoor geregeld dat ze tot in de nacht ermee bezig zijn .
Ook als je klachten heb wordt er eigenlijk onmiddelijk gereageert . Ik hoop dat de problemen mer die host snel voorbij zijn , maar ik weet ook dat zo 'n dergelijke site onderhouden altijd werk is en het werk is nooit klaar . Ja, ik wil je niet ontmoedigen Nico en crue , maar dat is nu eenmaal zo en ik hoop dat jullie steeds maar weer ergens kracht en energie kunnen uithalen en verder zullen gaan met dit prachtige site . Wat die klachten betreft van de users vind ik eigenlijk alleenmaar positief ( wel altijd met respect aub ) , want het zegt mij dat ze echt betrokken zijn en deze site voor geen goud zouden willen missen . Net als ik ..... Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Mooi gesproken Tjek. We laten dit geheel niet in de steek, nooit!
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#164 |
![]() we zijn er weer
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Benieuwd hoelang we nu weer online blijven
.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Als het nu misgaat kan ik naar Leaseweb rennen, die zitten hier in de buurt. Die vorige hoster zat fysiek in Alphen dacht ik (qua hardware dan), net wat te ver.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|