Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Mededelingen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31 mei 2010, 11:40   #51
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
http://www.facebook.com/group.php?gid=126128914078194&ref=ts
Marioow is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 31 mei 2010, 11:49   #52

Isiolo's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nico
er is wel iets VBL op facebook, maar dat heeft niets met ons te maken!

[afbeelding: link]
wat een lelijk logo
Isiolo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2010, 11:59 big smile   #53
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Isiolo

wat een lelijk logo
kut.. dat was de manier om ons nieuwe logo te pluggen, maar dat faalt nu dus!
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2010, 12:24   #54

wie is wie
Oud 31 mei 2010, 17:20   #55

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Koos
DurQ is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2010, 20:20   #56

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ
Koos
Hey Sapke
Oud 31 mei 2010, 20:20   #57

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Isiolo

Hey Sapke
sapke
DurQ is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2010, 02:15   #58
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

Klanten worden ruim van te voren geïnformeerd als ze een limiet naderen. Wat is daar schandalig aan? Niet zomaar roepen aub...
Aldus de host. Is dit correct, waren jullie op de hoogte gebracht?
damsko is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2010, 02:44   #59
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door damsko
Aldus de host. Is dit correct, waren jullie op de hoogte gebracht?
had het Nico ook gevraagd, maar die zei van niet. Maar goed, site is zondag buiten een werkdag weer online gegaan .
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2010, 14:05   #60
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Gitaarsnaar

had het Nico ook gevraagd, maar die zei van niet. Maar goed, site is zondag buiten een werkdag weer online gegaan .
Ja dat is wel netjes, maar als Nico er van had kunnen weten...
Grulez is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2010, 14:57   #61
Super Ed

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

En daarom hebben we al een nieuwe host waarop we momenteel aan het testen zijn
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2010, 15:01   #62
Gewoon richting OVH.nl of server.lu verhuizen...Die hebben perfecte servers zonder bandbreedte limieten
EchoAlpha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 01:50 Standaard   #63
rasgroninger

Dit topic wordt nog eens een reeks...

Oud 21 juni 2010, 01:52 thumb down   #64
Super Ed

Kut host, zijn ze nou op zondag gaan verhuizen?

Oud 21 juni 2010, 01:56 angry   #65

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik eis een schadevergoeding.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 01:57 Standaard   #66
rasgroninger

Maar is dit een goede host (zou moeten zijn) of toch eigenlijk maar een roestige 4-86 die in Roemenië staat te roken?

Oud 21 juni 2010, 01:58 sad   #67

pekel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Grulez Bekijk bericht
Maar is dit een goede host (zou moeten zijn) of toch eigenlijk maar een roestige 4-86 die in Roemenië staat te roken?
Dat merken we snel genoeg. .
pekel is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 01:58 Standaard   #68

neilpad's Voetbal Forum schermafbeelding

Oude host was niks mis mee, alleen te weinig bandbreedte ingekocht door WZV volgens mij de laatste keer ...

Oud 21 juni 2010, 01:58 Standaard   #69

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Pijnlijk

Oud 21 juni 2010, 01:59 Standaard   #70
Super Ed

Het zou een goede host moeten zijn ja, maar we zien hoeveel dat waard is.. Zo balen als je afhankelijk bent van externe partijen

Oud 21 juni 2010, 02:00 Standaard   #71
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik blijf positief jongens. Fijn dat jullie er zoveel werk in steken
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 02:01 thumb up   #72

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie Bekijk bericht
Ik blijf positief jongens. Fijn dat jullie er zoveel werk in steken
.
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 02:02 big smile   #73
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik wijt het maar aan het tijdstip dat TR positief is

Oud 21 juni 2010, 02:04 sunglasses   #74

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker Bekijk bericht
[TR-mode]
wijd
[/TR-mode]
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 02:05 big smile   #75
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Yeahinho Bekijk bericht
[...]

[TR-mode]
wijd
[/TR-mode]
Ik zat al te denken, maar eigenlijk had ik geen idee hoe je dat woord moest typen, dus ik liet het maar zo

Oud 21 juni 2010, 02:07 Standaard   #76
Super Ed

Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker Bekijk bericht
Ach, hij zal uiteindelijk wel weer met verwijten komen, maar hier kan niemand van WZV iets aan doen

Oud 21 juni 2010, 02:08 Standaard   #77
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Niks van meegekregen aangezen ik niet meeposte tijdens VI
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 02:14 Standaard   #78
Oorspronkelijk geplaatst door Yeahinho Bekijk bericht
[...]

[TR-mode]
wijd
[/TR-mode]

Oud 21 juni 2010, 02:19 Standaard   #79
TR

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
[...]
Ach, hij zal uiteindelijk wel weer met verwijten komen, maar hier kan niemand van WZV iets aan doen
Dus jullie gaan een schadeclaim indienen bij de host vanwege gederfde inkomsten?

Ik had overigens wel getracht om het risico zoveel mogelijk te beperken. Het is bekend dat het overstappen naar een nieuwe host of een nieuw forum dergelijke problemen met zich mee kan brengen. Dan snap ik niet dat je dat zo vaak in zo'n korte termijn gaat doen.

En het gaat er overigens ook helemaal niet om wiens schuld het is. Het gaat erom dat het forum WEDEROM uren down is geweest en dat voor die tijd er heel veel posts en zelfs hele topics spoorloos zijn verdwenen. Daar zitten mensen niet op te wachten, zeker niet in combinatie met andere mankementen. Het lijkt al steeds rustiger te worden op dit forum, laten we hopen dat die lijn zich niet doortrekt.
Oud 21 juni 2010, 02:30 Standaard   #80
Super Ed

[...]
Dus jullie gaan een schadeclaim indienen bij de host vanwege gederfde inkomsten?

Ik had overigens wel getracht om het risico zoveel mogelijk te beperken. Het is bekend dat het overstappen naar een nieuwe host of een nieuw forum dergelijke problemen met zich mee kan brengen. Dan snap ik niet dat je dat zo vaak in zo'n korte termijn gaat doen.

En het gaat er overigens ook helemaal niet om wiens schuld het is. Het gaat erom dat het forum WEDEROM uren down is geweest en dat voor die tijd er heel veel posts en zelfs hele topics spoorloos zijn verdwenen. Daar zitten mensen niet op te wachten, zeker niet in combinatie met andere mankementen. Het lijkt al steeds rustiger te worden op dit forum, laten we hopen dat die lijn zich niet doortrekt.
Ik weet niet wat Nico gaat doen, maar ik neem aan dat hij het er inderdaad niet zomaar bij laat zitten.

Dat we hebben moeten overstappen op andere servers is pure noodzaak, door de drukte. Ook jij weet dat we liever gewoon in 1 keer op een host hadden gezeten die het verkeer hier wel aan had gekund.

Dat het qua bezoekers wat minder was, is vaak besproken en daar is al heel veel uitleg over gegeven. De postaantallen laten echter zien dat we daar niet achterlopen, en in het aantal bezoekers is ook weer een stijgende lijn te zien

En er zit inderdaad niemand op te wachten, de users niet, nico niet en de rest van de crew ook niet, maar dit is voor ons overmacht

Oud 21 juni 2010, 09:14 Standaard   #81
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Bij host 1 moest wel weggegaan worden vanwege de beschikbare bandbreedte. Bij host 2 waren er maximaal 32 connecties per seconde (?) beschikbaar, dus bij elke goal ging het forum op zijn gat voor een minuut of langer. Ik denk dan dat het beter is om dan direct maar weer door te verhuizen, met nu dus weer een dag extra ofline, dan de komende drie weken constant connectie problemen te hebben.

Het is alleen beetje jammer dat de nieuwe host zonder enige waarschuwing of overleg besluit de site over te zetten met dit dus als gevolg. En daar zit natuurlijk helemaal niemand op te wachten, zeker Nico niet meer na alles perikelen van de laatste twee weken. Het is allemaal erg ongelukkig gegaan, maar ja - soms loop je tegen dit soort dingen aan. Het maakt het er allemaal niet leuker op, maar Grulez of TerroRobbie zijn net zo geïrriteerd of ontevreden als wie dan ook gisteren.

Vervelend, irritant, kut, machteloos - we moeten er nu gewoon vanuit gaan dat we bij een host zitten met eigen bandbreedte en met geen beperkingen of limieten en dat er in de komende maand(en) er hard aan gewerkt werd om het forum compleet door te ontwikkelen, waardoor dat lichte verval in bezoekers zich weer omzet in de stijging van de laatste weken op vblforum.

Oud 21 juni 2010, 11:39 Standaard   #82
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

In het AZ topic zijn reacties verdwenen.

Ik heb er 2 gepost die weg zijn, ook reageerde daar iemand anders over dat we al een vervanger hebben voor Romero.

Iemand een idee hoe dat mogelijk is?

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 12:43 Standaard   #83

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
In het AZ topic zijn reacties verdwenen.

Ik heb er 2 gepost die weg zijn, ook reageerde daar iemand anders over dat we al een vervanger hebben voor Romero.

Iemand een idee hoe dat mogelijk is?
Is bij alle topics zo. Bij het overzetten naar een andere server zijn een paar uur aan posts niet meegenomen.

Oud 21 juni 2010, 12:49 Standaard   #84
Ken sent me.....

Okido! We hopen dat we nu maar een solide host + server hebben en dit gezeik niet nog een keer zal gebeuren

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 21 juni 2010, 13:26 Standaard   #85
TR

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
[...]
Bij host 1 moest wel weggegaan worden vanwege de beschikbare bandbreedte.
Maar dat ligt er toch aan wat je zelf inkoopt? Of konden hun niet meer bieden? Want verder waren er met die host eigenlijk nooit problemen volgens mij?

Bij host 2 waren er maximaal 32 connecties per seconde (?) beschikbaar, dus bij elke goal ging het forum op zijn gat voor een minuut of langer. Ik denk dan dat het beter is om dan direct maar weer door te verhuizen, met nu dus weer een dag extra ofline, dan de komende drie weken constant connectie problemen te hebben.
Dat laatste ben ik met je eens maar je wist of had natuurlijk kunnen weten waar de nieuwe host aan zou moeten voldoen. Neem aan dat het mogelijke aantal connecties per seconde (?) ook bekend was toen jullie de host namen.

Vervelend, irritant, kut, machteloos - we moeten er nu gewoon vanuit gaan dat we bij een host zitten met eigen bandbreedte en met geen beperkingen of limieten en dat er in de komende maand(en) er hard aan gewerkt werd om het forum compleet door te ontwikkelen, waardoor dat lichte verval in bezoekers zich weer omzet in de stijging van de laatste weken op vblforum.
Hoop dat dat lukt. De laatste dagen is het echt kut. Gisterenmiddag waren er op een gegeven moment maar 22 man online. De SC is dood en ik hoorde van iemand die meedoet dat ook dingen als de draft niet lekker lopen....
Oud 21 juni 2010, 14:06 Standaard   #86
Ken sent me.....

net er weer uit??

Oud 21 juni 2010, 14:08 Standaard   #87
Roem en glorie

Ja dus.. zelfde probleem als gister. Host had ik gebeld en hij ging het oplossen. Bij deze..
Ik ga ze even goed aan de tand voelen, want ik word er echt ziek van.

Oud 21 juni 2010, 14:11 thumb up   #88
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Maar dat ligt er toch aan wat je zelf inkoopt? Of konden hun niet meer bieden? Want verder waren er met die host eigenlijk nooit problemen volgens mij?
Dat weet ik echt niet precies - maar het was echt een huis/tuin/keuken iets volgens mij.

Dat laatste ben ik met je eens maar je wist of had natuurlijk kunnen weten waar de nieuwe host aan zou moeten voldoen. Neem aan dat het mogelijke aantal connecties per seconde (?) ook bekend was toen jullie de host namen.
Klopt zeker . Lijkt me ook wel, maar ik denk dat zulke dingen ook iets zijn waar je pas achterkomt als het gebeurt.

Hoop dat dat lukt. De laatste dagen is het echt kut. Gisterenmiddag waren er op een gegeven moment maar 22 man online. De SC is dood en ik hoorde van iemand die meedoet dat ook dingen als de draft niet lekker lopen....
SC valt wel mee hoor; dat komt en gaat. Zal ook te maken hebben met de drukte van mensen (studie laatste periodes, etc), beter weer, het WK kijk je sneller met anderen dan een competitie-wedstrijd, etc. Ik denk dat het wel meevalt allemaal. Daarnaast gaan mensen niet ineens ergens anders posten, dus ik denk dat het echt wel goed zit. Zaak is gewoon nu in ieder geval niet weg te zakken, maar dat zal niet gebeuren.

Draft loopt gewoon niet lekker doordat iedereen zeurt .

Oud 21 juni 2010, 14:13 Standaard   #89
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

we kunnen dit bericht beter bovenaan het forum zetten

Oud 21 juni 2010, 14:15 thumb up   #90
Ik ben Angelo Cijntje

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Ja dus.. zelfde probleem als gister. Host had ik gebeld en hij ging het oplossen. Bij deze..
Ik ga ze even goed aan de tand voelen, want ik word er echt ziek van.
Neem ze te grazen!

Gelukkig snel opgelost vandaag. Ik hoop vooral ook dat het WZV geen bezoekers gaat kosten.

Oud 21 juni 2010, 14:17 Standaard   #91
TR

Okido! We hopen dat we nu maar een solide host + server hebben en dit gezeik niet nog een keer zal gebeuren
Dit was de goden verzoeken natuurlijk
Oud 21 juni 2010, 14:19 Standaard   #92
Super Ed

Ben nu bezig met Nico om een duidelijke mail/brief te maken. Hier moet natuurlijk wel compensatie voor komen

Oud 21 juni 2010, 14:23 Standaard   #93
Ken sent me.....

Ach een compensatie schiet je niets mee op... betere support is belangrijker!
Misschien heeft Danny nog een adresje voor jullie?

Oud 21 juni 2010, 14:32 Standaard   #95
Grolsch bier is gezond

9christensen's Voetbal Forum schermafbeelding

Misschien heeft Danny nog een adresje voor jullie?
danny?

Oud 21 juni 2010, 17:28 thumb up   #96

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoi
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 17:29 Standaard   #97
Green and Gold

Gtaboy107's Voetbal Forum schermafbeelding

Hallo.

Oud 21 juni 2010, 17:29 Standaard   #98
Glory Man United!

Eric Cantona's Voetbal Forum schermafbeelding

En we zijn er weer even. Erge is nog dat ik m'n wachtwoord niet meer opgeslagen heb van 't andere forum. Hopelijk is 't gezeik snel opgelost Nico, in ieder geval succes met de onderhandelingen met de provider.

Oud 21 juni 2010, 17:32 Standaard   #99
Roem en glorie

Momenteel is VBLforum.nl ook weer open.. wachtwoord kan ik wel resetten voor je Eric Contona.
Ik verwacht niet dat dit forum lang blijft draaien.

Oud 21 juni 2010, 17:33 wink   #100

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Nu kunnen we op 2 sites terecht. Wat een luxe.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Mededelingen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site