|
|
#51 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
wie is wie
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Koos
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
En daarom hebben we al een nieuwe host waarop we momenteel aan het testen zijn
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
Gewoon richting OVH.nl of server.lu verhuizen...Die hebben perfecte servers zonder bandbreedte limieten
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dit topic wordt nog eens een reeks...
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kut host, zijn ze nou op zondag gaan verhuizen?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik eis een schadevergoeding.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Maar is dit een goede host (zou moeten zijn) of toch eigenlijk maar een roestige 4-86 die in Roemenië staat te roken?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Oude host was niks mis mee, alleen te weinig bandbreedte ingekocht door WZV volgens mij de laatste keer
...
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Pijnlijk
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Het zou een goede host moeten zijn ja, maar we zien hoeveel dat waard is.. Zo balen als je afhankelijk bent van externe partijen
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik blijf positief jongens. Fijn dat jullie er zoveel werk in steken
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ik wijt het maar aan het tijdstip dat TR positief is
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ik zat al te denken, maar eigenlijk had ik geen idee hoe je dat woord moest typen, dus ik liet het maar zo
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ach, hij zal uiteindelijk wel weer met verwijten komen, maar hier kan niemand van WZV iets aan doen
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Niks van meegekregen aangezen ik niet meeposte tijdens VI
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Ik had overigens wel getracht om het risico zoveel mogelijk te beperken. Het is bekend dat het overstappen naar een nieuwe host of een nieuw forum dergelijke problemen met zich mee kan brengen. Dan snap ik niet dat je dat zo vaak in zo'n korte termijn gaat doen. En het gaat er overigens ook helemaal niet om wiens schuld het is. Het gaat erom dat het forum WEDEROM uren down is geweest en dat voor die tijd er heel veel posts en zelfs hele topics spoorloos zijn verdwenen. Daar zitten mensen niet op te wachten, zeker niet in combinatie met andere mankementen. Het lijkt al steeds rustiger te worden op dit forum, laten we hopen dat die lijn zich niet doortrekt. |
||
|
|
|
|
|
#80 | |
Dat we hebben moeten overstappen op andere servers is pure noodzaak, door de drukte. Ook jij weet dat we liever gewoon in 1 keer op een host hadden gezeten die het verkeer hier wel aan had gekund. Dat het qua bezoekers wat minder was, is vaak besproken en daar is al heel veel uitleg over gegeven. De postaantallen laten echter zien dat we daar niet achterlopen, en in het aantal bezoekers is ook weer een stijgende lijn te zien ![]() En er zit inderdaad niemand op te wachten, de users niet, nico niet en de rest van de crew ook niet, maar dit is voor ons overmacht __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#81 | |
Het is alleen beetje jammer dat de nieuwe host zonder enige waarschuwing of overleg besluit de site over te zetten met dit dus als gevolg. En daar zit natuurlijk helemaal niemand op te wachten, zeker Nico niet meer na alles perikelen van de laatste twee weken. Het is allemaal erg ongelukkig gegaan, maar ja - soms loop je tegen dit soort dingen aan. Het maakt het er allemaal niet leuker op, maar Grulez of TerroRobbie zijn net zo geïrriteerd of ontevreden als wie dan ook gisteren. Vervelend, irritant, kut, machteloos - we moeten er nu gewoon vanuit gaan dat we bij een host zitten met eigen bandbreedte en met geen beperkingen of limieten en dat er in de komende maand(en) er hard aan gewerkt werd om het forum compleet door te ontwikkelen, waardoor dat lichte verval in bezoekers zich weer omzet in de stijging van de laatste weken op vblforum. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
In het AZ topic zijn reacties verdwenen.
Ik heb er 2 gepost die weg zijn, ook reageerde daar iemand anders over dat we al een vervanger hebben voor Romero. Iemand een idee hoe dat mogelijk is? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Is bij alle topics zo. Bij het overzetten naar een andere server zijn een paar uur aan posts niet meegenomen.
__________________ You either drink with me or you drink against me! Zuipen kk-trol! |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Okido! We hopen dat we nu maar een solide host + server hebben en dit gezeik niet nog een keer zal gebeuren
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#85 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#86 |
|
net er weer uit??
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ja dus.. zelfde probleem als gister. Host had ik gebeld en hij ging het oplossen. Bij deze..
Ik ga ze even goed aan de tand voelen, want ik word er echt ziek van. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |||
. Lijkt me ook wel, maar ik denk dat zulke dingen ook iets zijn waar je pas achterkomt als het gebeurt.
Draft loopt gewoon niet lekker doordat iedereen zeurt .
|
||||
|
|
|
|
|
#89 |
|
we kunnen dit bericht beter bovenaan het forum zetten
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Gelukkig snel opgelost vandaag. Ik hoop vooral ook dat het WZV geen bezoekers gaat kosten. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ben nu bezig met Nico om een duidelijke mail/brief te maken. Hier moet natuurlijk wel compensatie voor komen
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ach een compensatie schiet je niets mee op... betere support is belangrijker!
Misschien heeft Danny nog een adresje voor jullie? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
#95 |
|
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Hallo.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
En we zijn er weer even. Erge is nog dat ik m'n wachtwoord niet meer opgeslagen heb van 't andere forum. Hopelijk is 't gezeik snel opgelost Nico, in ieder geval succes met de onderhandelingen met de provider.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Momenteel is VBLforum.nl ook weer open.. wachtwoord kan ik wel resetten voor je Eric Contona.
Ik verwacht niet dat dit forum lang blijft draaien. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Nu kunnen we op 2 sites terecht. Wat een luxe.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|