Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-12-11, 17:23 Standaard   #1
Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
[...]
Okay, ik heb 90 minuten gezien. De eerste helft speelde Zagreb prima.
Als ze 90 minuten lang weggespeeld zouden worden was het minder verdacht geweest. Nu waren ze 45 min goed en de tweede helft lieten ze opeens alles lopen.
Echt, zomaar. Eerste helft gaven ze prima tegengas. Ballen werden geblokkeerd, overtredingen werden gemaakt. In de tweede helft deden ze helemaal niets.
Of het was om geld of de trainer een hak te zetten weet ik niet, dat er iets niet koosjer is ben ik zeker van.

En een B elftal van Real is nog altijd een A elftal voor elke club in Nederland. Dus competitievervalsing? Met Kaka, Benzema, Xabi Alonso, Ravioli Contract, Albiol en Higuain? Hoe B is dat? Tegen Ajax is dat gewoon nog steeds op elke positie zo'n beetje een betere speler.

Oorspronkelijk geplaatst door El Pistolero Bekijk bericht
[...]

Ja vooral in de Arena was die 4-0 zo obvious.
De Uefa kan niks doen. Zij hebben nu eenmaal een commericiele kalender. Als coaches dan gaat anticiperen op wedstrijdbelasting e.d. dan kan de Uefa natuurlijk niet in een keer competitievervalsing roepen.

Nee, de shit zit diep in de gronden van de Uefa.

Laatst gewijzigd door El Pistolero; 08-12-11 om 17:26

Oud 08-12-11, 17:23 Standaard   #2

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Als ze 90 minuten lang weggespeeld zouden worden was het minder verdacht geweest. Nu waren ze 45 min goed en de tweede helft lieten ze opeens alles lopen.
Echt, zomaar. Eerste helft gaven ze prima tegengas. Ballen werden geblokkeerd, overtredingen werden gemaakt. In de tweede helft deden ze helemaal niets.
Of het was om geld of de trainer een hak te zetten weet ik niet, dat er iets niet koosjer is ben ik zeker van.

En een B elftal van Real is nog altijd een A elftal voor elke club in Nederland. Dus competitievervalsing? Met Kaka, Benzema, Xabi Alonso, Ravioli Contract, Albiol en Higuain? Hoe B is dat? Tegen Ajax is dat gewoon nog steeds op elke positie zo'n beetje een betere speler.
Dit is zo verschrikkelijk subjectief. Dat kun je niet ontkennen. Dat Ajax zo slecht is vergoelijkt niet dat je Cassillas, Ronaldo en nog wat van dat grut thuis kunt laten.

Mij is altijd geleerd om naar jezelf te kijken. Dat had Ajax ook moeten doen. Maar iedereen liep vooraf al met z'n grote bek te roepen dat dit wel zou lukken met 7 goals verschil. Die proberen hun ontzettende arrogante positie en teleurstelling te temperen door dit soort op 0 gebaseerde verhalen uit te braken.

Waarom komt zo'n foto van een gokkende Kroaat niet meteen naar buiten, maar juist achteraf? Uberhaupt, waarom zou je op je eigen wedstrijd gokken als je omgekocht wordt. Dan krijg je toch wel een bak geld..

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 17:24 Standaard   #3
Huntelaar #9

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
[...]

Dat geloof je toch niet echt toch? Als je die 2 goals wel had gekregen had Real er nog wel 3 gemaakt, zo groot was het verschil. Dat we moeten zorgen dat dit soort goals niet meer afgekeurd worden is wat anders, dat is inderdaad erg kwalijk.
Je begrijpt mijn punt niet. Ik zeg niet dat we per definitie hadden gewonnen, ik zeg dat het toneelstukje in zagreb er niet toe zou doen als wij een eerlijke kans kregen. We stonden 2-1 voor normaal, dus vanaf dan is alles mogelijk. Of Madrid had aangezet of dat wij juist waren uitgelopen vanwege het gevonden zelfvertrouwen, zullen we nooit weten, maar de kans daarop is ons ontnomen, dat vind ik dus het meest kwalijk aan deze hele zaak.

Oud 08-12-11, 17:25 Standaard   #4
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

• De teams met wedkantoren als shirtsponsor zijn allen door. Toevallig?
Paco Alonso

vi.nl

Oud 08-12-11, 17:26 Standaard   #5
Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
• De teams met wedkantoren als shirtsponsor zijn allen door. Toevallig?
Paco Alonso

vi.nl
Ja. shit.

Oud 08-12-11, 17:27 Standaard   #6

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
[...]

Dit is zo verschrikkelijk subjectief. Dat kun je niet ontkennen. Dat Ajax zo slecht is vergoelijkt niet dat je Cassillas, Ronaldo en nog wat van dat grut thuis kunt laten.

Mij is altijd geleerd om naar jezelf te kijken. Dat had Ajax ook moeten doen. Maar iedereen liep vooraf al met z'n grote bek te roepen dat dit wel zou lukken met 7 goals verschil. Die proberen hun ontzettende arrogante positie en teleurstelling te temperen door dit soort op 0 gebaseerde verhalen uit te braken.

Waarom komt zo'n foto van een gokkende Kroaat niet meteen naar buiten, maar juist achteraf? Uberhaupt, waarom zou je op je eigen wedstrijd gokken als je omgekocht wordt. Dan krijg je toch wel een bak geld..
Ik was vooraf niet al te positief hoor

Oud 08-12-11, 17:27 Standaard   #7
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door vinnie06 Bekijk bericht
[...]

Je begrijpt mijn punt niet. Ik zeg niet dat we per definitie hadden gewonnen, ik zeg dat het toneelstukje in zagreb er niet toe zou doen als wij een eerlijke kans kregen. We stonden 2-1 voor normaal, dus vanaf dan is alles mogelijk. Of Madrid had aangezet of dat wij juist waren uitgelopen vanwege het gevonden zelfvertrouwen, zullen we nooit weten, maar de kans daarop is ons ontnomen, dat vind ik dus het meest kwalijk aan deze hele zaak.
De laatste zin in mijn post geeft je hierin toch gelijk?

Oud 08-12-11, 17:28 Standaard   #8
Die gokkende kroaat is verouderd toch? Ofwat? Of gaat de beerput nu open? Einde voetbal in Europa?

Oud 08-12-11, 17:29 Standaard   #9
Huntelaar #9

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
[...]

De laatste zin in mijn post geeft je hierin toch gelijk?
Ja ik reageerde ook op het eerste deel

Oud 08-12-11, 17:32 attention   #10

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

BREAKING NEWS:

TV-tip: @iwanvanduren vanavond (18.15 uur, Ned. 1) in @eenvandaag, over omkoping, corruptie en fraude in het voetbal

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 17:34 Standaard   #11
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

BREAKING NEWS:

TV-tip: @iwanvanduren vanavond (18.15 uur, Ned. 1) in @eenvandaag, over omkoping, corruptie en fraude in het voetbal
Iwan van Duren onderzoeksjournalist

Oud 08-12-11, 17:35 Standaard   #12
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Die gokkende kroaat is verouderd toch? Ofwat? Of gaat de beerput nu open? Einde voetbal in Europa?
Die foto was van 2010 inderdaad

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 17:36 emo   #13

BREAKING NEWS:

Nee

Oud 08-12-11, 17:38 hearth   #14
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Ah, een reeks.
Friggles is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 17:38 Standaard   #15
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Om even als advocaat van de duivel te blijven praten is dat verschil na rust best uit te leggen.

Eerste helft geven ze prima tegengas, ballen worden geblokkeerd en overtredingen worden gemaakt, maar dat kost wel enorm veel kracht tegen een betere tegenstander met een man minder. Dan krijgen ze vlak voor rust toch nog een tegengoal en in de ene kleedkamer zien ze de bui al hangen en in de andere gaan ze er in geloven want Ajax staat achter. Vlak na rust krijgen ze nog een tegengoal en het kleine beetje energie wat ze nog hadden vloeit weg. Ze hebben geen zin meer om hun best te doen want verliezen doen ze toch wel en of het nou 1-4 of 1-7 wordt maakt ze geen zak meer uit.
Tel daarbij op dat ze nu 3 maanden vakantie hebben en dat ze door dik te verliezen een trainer kunnen wippen waar ze vanaf wilden en een plausibel verhaal is daar.

Daarom denk ik ook dat de UEFA geen onderzoek gaat starten en dat we voorlopig geen uitsluitsel krijgen over omkoping of niet.

Oud 08-12-11, 17:39 thumb down   #16
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Iwan van Duren

Oud 08-12-11, 18:20 Standaard   #17
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat stuk bij Eénvandaag
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 18:21 Standaard   #18
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Dat stuk bij Eénvandaag
"Kan Ajax niet alsnog in de kwartfinales komen?"

...welke kwartfinales.

Oud 08-12-11, 18:22 hearth   #19
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Lyon uit de CL en Ajax een bye voor de 1/8e finales lijkt mij eerlijk inderdaad.
Vincent is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 18:24 Standaard   #20
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

BREAKING NEWS:

1: http://i.imgur.com/ltj2m.jpg
2: http://i.imgur.com/JgI7p.jpg
3: http://i.imgur.com/gVnbp.jpg
4: http://i.imgur.com/zvck4.jpg
5: http://i.imgur.com/FJid7.jpg
6: http://i.imgur.com/FZUmu.jpg

buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 19:30 big smile   #21
Iwan is net op tijd uit de ziektewet

Oud 08-12-11, 19:30 Standaard   #22

Bij Dinamo Zagreb klinkt het woord omkoping niet vreemd in de oren. De Kroatische club is al vaker in verband gebracht met deze praktijken en na woensdagavond kwam daar een nieuw situatie bij.

De kampioen van Kroatië werd drie keer eerder beschuldigd van omkoping. Echter werd drie keer onvoldoende bewijs gevonden om over te gaan op een straf, waarna de club vrijgesproken werd. Twee jaar geleden was het laatste incident. Verdediger Dan Alexa van de Roemeense club Timisoara liet toen weten dat Dinamo hem 500.000 euro zou hebben geboden om een strafschop te veroorzaken. Dat is echter nooit bewezen.

Oud 08-12-11, 19:52 Standaard   #23
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

#2 toch?
TR is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 21:44 Standaard   #24
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TR Bekijk bericht
#2 toch?
Yep en dat gaat ook wel meer worden . Het is nu ff stil . Stilte voor de storm ..

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1118003

Laatst gewijzigd door tjekkie; 08-12-11 om 21:54

Oud 08-12-11, 21:50 Standaard   #25

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Net pas voor het eerst de beelden gezien. SCHAN-DA-LIG!

El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 22:01 Standaard   #26
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Platini zei het zojuist zelf: "Dynamo Zagreb heeft geen goede verdediging.

Dus over tot de normale gang van zaken, eigenlijk identiek als na elke rel rond Blatter.

Oud 08-12-11, 22:09 Standaard   #27
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Lyon is te belangrijk om niet door te laten gaan.
BoerBert is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 22:10 Standaard   #28

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht

Dus over tot de normale gang van zaken, eigenlijk identiek als na elke rel rond Blatter.
gefeliciteerd met napoli.
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-11, 22:28 Standaard   #29
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ja gek he?! Zeven goals! Ik had er echt absoluut geen rekening meegehouden dat het uberhaupt kon gebeuren. Dat we zelf klop zouden krijgen, ja. Maar dat Lyon zoveel ging scoren daar?

En naar jezelf kijken... Je scoort gewoon twee keer voor rust.

Oud 08-12-11, 22:43 no smile   #30
Hardloper

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht

Dat doet mij echt denken aan die politieagent in Southpark....
Oud 08-12-11, 22:49 Standaard   #31
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Bekijk bericht
[...]

Dat doet mij echt denken aan die politieagent in Southpark....
Ik vind Platini juist meer op Gargamel lijken.

Oud 08-12-11, 23:28 emo   #32
Hardloper

Ik had het meer over de actie Silly. Zo van: Loop maar verder mensen er is hier niets aan de hand.
Oud 09-12-11, 00:02 Standaard   #33

Franz Beckenbauer is niet blij met Dinamo Zagreb. Bij Ajax was men al niet al te lovend over de Kroatische formatie, terwijl ook de Duitser weinig goede woorden overheeft voor de ploeg.

"De ploeg uit Zagreb heeft het volledig laten lopen. Hun optreden druist in tegen de kernwaarden van fair play en respect", zei Der Kaiser in Bild. Voorlopig zal Beckenbauer het moeten doen met de 1-7 afstraffing van Zagreb door Olympique Lyon, die uitslag zorgde ervoor dat Ajax niet door ging naar de volgende ronde in de Champions League.

De UEFA zal namelijk voorlopig geen onderzoek starten. Wel heeft Ajax een brief naar de UEFA gestuurd om uitleg te vragen over het complete incident. Een speler van Zagreb werd namelijk de dag voor de wedstrijd gespot in een wedkantoor en daarnaast knipoogde diezelfde speler tijdens de wedstrijd naar een speler van Lyon.

Oud 09-12-11, 00:04 Standaard   #34

Declan Hill, deskundige op het gebied van match-fixing en corruptie in de internationale sport, vindt het niet vreemd dat men 'omkoop'-gedachten plaatst bij de wedstrijden rond Ajax-Real Madrid (0-3) en Dinamo Zagreb-Olympique Lyon (1-7).

"Ieder normaal denkend mens wordt achterdochtig bij het zien van deze rare uitslag", aldus Hill. "Het Kroatische voetbal heeft een lange historie van corruptie. Twee jaar terug heeft de UEFA nota bene zelf naar buiten gebracht dat in de afgelopen vijf jaar met vijftig duels geknoeid zou kunnen zijn. Dan is het niet zo raar dat mensen er iets achter gaan zoeken."

"Mensen insinueren dat clubofficials van Lyon het met deze van Zagreb op een akkoordje zouden hebben gegooid. Ik heb geen idee of dat waar is. Maar belangrijk om te weten is: dit heeft helemaal niets te maken met zaken in de gokwereld. Deze dingen staan los van elkaar." Volgens Hill kon de UEFA op voorhand niet ingrijpen, omdat Lyon al de favoriet was.

"Daarbij: zo gek is het niet dat de UEFA geen verdacht gokgedrag geconstateerd heeft: Lyon was sowieso al dik favoriet om het duel te winnen en bij een inzet op hen zou je hoe dan ook bijna geen geld opleveren." De Canadese deskundige laat echter wel weten dat de Europese voetbalbond nu wel een schone taak wacht, het gebied van omkoping gaan ontdekken.

"Zij zijn dé partij om het nu eens goed aan te pakken. Zoals ik al zei; alleen het monitoren van de gokmarkt is zinloos. Ze zouden verder dan dat alleen moeten kijken. Dat is hard nodig, anders gaat het hard de verkeerde kant uit met het mooie spel voetbal en de integriteit ervan."

Oud 09-12-11, 00:04 Standaard   #35
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Een speler van Zagreb werd namelijk de dag voor de wedstrijd gespot in een wedkantoor en daarnaast knipoogde diezelfde speler tijdens de wedstrijd naar een speler van Lyon
Beetje research kan geen kwaad hoor.
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-12-11, 00:05 Standaard   #36
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

"Daarbij: zo gek is het niet dat de UEFA geen verdacht gokgedrag geconstateerd heeft: Lyon was sowieso al dik favoriet om het duel te winnen en bij een inzet op hen zou je hoe dan ook bijna geen geld opleveren." De Canadese deskundige laat echter wel weten dat de Europese voetbalbond nu wel een schone taak wacht, het gebied van omkoping gaan ontdekken.
Maar het was geen favoriet om de volgende ronde te halen.
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-12-11, 00:40 Standaard   #37
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Inzetten op Lyon om de wedstrijd te winnen zou misschien weinig opleveren, maar in de rust inzetten op dat Lyon de volgende ronde zou halen zal best een leuke odd geweest zijn.

Oud 09-12-11, 00:48 Standaard   #38

Tim86's Voetbal Forum schermafbeelding

Lyon stond @ 2 om de wedstrijd te winnen vooraf. Dat is echt geen lage odd..

Ik heb Hill hoog zitten, maar "Lyon was sowieso al dik favoriet om het duel te winnen en bij een inzet op hen zou je hoe dan ook bijna geen geld opleveren" is dus echt bulllllllshit.

Oud 09-12-11, 08:31 no smile   #39
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Nou, ga de topics nog maar eens nalopen (zie vooral de UEFA ranking topics). De Ajacieden waren juist het voorzichtigst van allemaal.

Oud 09-12-11, 08:40 Standaard   #40

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Het begint wel een beetje zielig te worden. In elk tv-programma dat ik gisteren opzette ging het wel over Zagreb die heeft vals gespeeld

Als je zelf met 0-3 op de broek krijgt moet je gewoon je mond houden vind ik. 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' was het toch? Goed, die twee afgekeurde goals zijn kut, maar als je zelf ook drie goals doorlaat...

En Vertonghen die zegt dat hij baalt dat hij niet wist dat het 1-7 in Zagbreb was. Oftewel, hij deed zijn best dus niet. Ik kan het niet anders zien.

Oud 09-12-11, 08:43 Standaard   #41
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie van Ajax was er dan in elk programma dat je opzette gisteren?

Oud 09-12-11, 09:00 Standaard   #42
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Viggo Waas natuurlijk
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-12-11, 09:08 Standaard   #43

Oorspronkelijk geplaatst door Grunner Bekijk bericht
Het begint wel een beetje zielig te worden. In elk tv-programma dat ik gisteren opzette ging het wel over Zagreb die heeft vals gespeeld

Als je zelf met 0-3 op de broek krijgt moet je gewoon je mond houden vind ik. 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' was het toch? Goed, die twee afgekeurde goals zijn kut, maar als je zelf ook drie goals doorlaat...

En Vertonghen die zegt dat hij baalt dat hij niet wist dat het 1-7 in Zagbreb was. Oftewel, hij deed zijn best dus niet. Ik kan het niet anders zien.
Vertonghen wist in het veld wel van de 1-4 en 1-5

Oud 09-12-11, 09:19 Standaard   #44
Niet te sip!

Je bent met het eerste elftal al kansloos, ook tegen Real Madrid B, laat staan als je vijf basisspelers mist. Als je dan ook nog eens twee keer op een cruciaal moment door de arbitrage wordt genaaid mag je daar toch wel over klagen?

We hebben al weinig kans, dan moeten de geldige goals die je gewoon maakt ook tellen. Natuurlijk krijg je kansen en evt. goals tegen, hallo...je speelt met Daley Blind in de verdediging tegen een aanval van Benzema, Higauin en Kaka.

Oud 09-12-11, 09:55 Standaard   #45

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
[...]

Je bent met het eerste elftal al kansloos, ook tegen Real Madrid B, laat staan als je vijf basisspelers mist. Als je dan ook nog eens twee keer op een cruciaal moment door de arbitrage wordt genaaid mag je daar toch wel over klagen?

We hebben al weinig kans, dan moeten de geldige goals die je gewoon maakt ook tellen. Natuurlijk krijg je kansen en evt. goals tegen, hallo...je speelt met Daley Blind in de verdediging tegen een aanval van Benzema, Higauin en Kaka.
Dat vind ik geen excuus. Dan had De Boer maar een andere tactiek moeten kiezen. Een keer met elf man in de zestien, niets mis mee toch? Had je het op 0-1 oid gehouden, dan was je gewoon door geweest.

Natuurlijk mag je klagen en het is ook zeker geen zuivere koffie wat in Zagreb is gebeurd, maar het neemt wel erg overdreven vormen aan. Zowel onder supporters als in de media. Dat het in het sportjournaal komt, prima. Maar als oa ook het NOS journaal, 1vandaag, EditieNL, RTL nieuws, DWDD en Pownews er een item over hebben wordt het gewoon zielig. Vrijwel niemand, niet op tv en ook niet onder supporters wordt de hand in eigen boezem gestoken. Het ligt enkel en alleen aan Zagbreb en de grensrechter. Het zou iedereen sieren als er ook naar het eigen falen van de ploeg wordt gekeken. Thuis met 0-3 verliezen, tegen welke ploeg dan ook, is gewoon een wanprestatie.

Oud 09-12-11, 09:57 Standaard   #46
Niet te sip!

Wat een ongelofelijke onzin kraam je uit, hier ga ik niet eens meer op in. Ben benieuwd hoe jij zou tieren op je eigen FC Groningen als die ploeg zo werd uitgeschakeld in de EL door Liverpool oid. Heb ik het maar niet eens over de categorie Real Madrid.

Tsjongejonge zeg.

Oud 09-12-11, 10:04 Standaard   #47

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
Wat een ongelofelijke onzin kraam je uit, hier ga ik niet eens meer op in. Ben benieuwd hoe jij zou tieren op je eigen FC Groningen als die ploeg zo werd uitgeschakeld in de EL door Liverpool oid. Heb ik het maar niet eens over de categorie Real Madrid.

Tsjongejonge zeg.
Als FCG thuis met 0-3 zou verliezen van Liverpool B had ik eerst naar het eigen falen gekeken ja. Maar als iets tegen zit bij Ajax ligt het alleen aan de ander.

En ik denk niet dat heel medialand erover zou vallen als dit met Groningen zou gebeuren. Denk je wel? Gelukkig blijft een club als Groningen dat soort poppenkast bespaard.

Oud 09-12-11, 10:07 Standaard   #48
Niet te sip!

[...]

Als FCG thuis met 0-3 zou verliezen van Liverpool B had ik eerst naar het eigen falen gekeken ja. Maar als iets tegen zit bij Ajax ligt het alleen aan de ander.

En ik denk niet dat heel medialand erover zou vallen als dit met Groningen zou gebeuren. Denk je wel? Gelukkig blijft een club als Groningen dat soort poppenkast bespaard.
Ook als er twee geldige goals worden afgekeurd terwijl jullie met een Jong FC Groningen-aanval spelen en de andere wedstrijd waarvan je afhankelijk bent verkocht is. Geloof je het zelf? En mocht jij nou die enige zijn, denk je dat iedereen bij FC Groningen net zo nobel is? Of denk je oprecht dat FC Groningen-supporters een ander soort mensen zijn dan Ajax-supporters?

Gelukkig blijft Groningen die poppenkast inderdaad bespaard, Groningen haalt ook zelden Europees. Maar denk wel dat het in het Grunningse medialand een vrij hot item zou zijn. Net als dat het in Engeland/de wereld heel wat erger zou zijn als dit Manchester United zou overkomen.

Oud 09-12-11, 10:08 Standaard   #49
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar Grunner, die twee afgekeurde goals zijn toch geen dingen waar je over kunt twisten? Natuurlijk verliest Ajax de wedstrijd zelf, maar het zou wel meehelpen als wij onze geldige goals gewoon hadden gekregen.

Oud 09-12-11, 10:10 Standaard   #50
Hup Holland!

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ik wil er eigenlijk niet eens op in gaan, maar doe het toch.

Er is nergens zoveel kritisch publiek als bij Ajax, we lopen al jaren en jaren te klagen over het eigen vertoonde spel, over de spelers die weer eens falen, over de domme verliespartijen, over eigen bestuurders die er een zooi van maken, over de verdediging die te laks is, over de rechtsback van het Nederlands elftal die moet optiefen, over onverantwoorde uitgaven die zijn gedaan in het verleden, over de jeugdopleiding die tegenwoordig opleidt voor clubs als Groningen, over de medische staf die iedere speler stelselmatig de ziekenboeg in helpt. En dan gebeurt er iets waar je daadwerkelijk weinig invloed op kunt uitoefenen en kom jij met zo'n argument, met je 'het ligt alleen aan de ander'. Flikker toch op.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site