|
|
#1 | |
|
|
Laatst gewijzigd door El Pistolero; 08-12-11 om 17:26 __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
Mij is altijd geleerd om naar jezelf te kijken. Dat had Ajax ook moeten doen. Maar iedereen liep vooraf al met z'n grote bek te roepen dat dit wel zou lukken met 7 goals verschil. Die proberen hun ontzettende arrogante positie en teleurstelling te temperen door dit soort op 0 gebaseerde verhalen uit te braken. Waarom komt zo'n foto van een gokkende Kroaat niet meteen naar buiten, maar juist achteraf? Uberhaupt, waarom zou je op je eigen wedstrijd gokken als je omgekocht wordt. Dan krijg je toch wel een bak geld.. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Je begrijpt mijn punt niet. Ik zeg niet dat we per definitie hadden gewonnen, ik zeg dat het toneelstukje in zagreb er niet toe zou doen als wij een eerlijke kans kregen. We stonden 2-1 voor normaal, dus vanaf dan is alles mogelijk. Of Madrid had aangezet of dat wij juist waren uitgelopen vanwege het gevonden zelfvertrouwen, zullen we nooit weten, maar de kans daarop is ons ontnomen, dat vind ik dus het meest kwalijk aan deze hele zaak.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
• De teams met wedkantoren als shirtsponsor zijn allen door. Toevallig?
Paco Alonso vi.nl __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ja. shit.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Die gokkende kroaat is verouderd toch? Ofwat? Of gaat de beerput nu open? Einde voetbal in Europa?
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja ik reageerde ook op het eerste deel
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
BREAKING NEWS:
TV-tip: @iwanvanduren vanavond (18.15 uur, Ned. 1) in @eenvandaag, over omkoping, corruptie en fraude in het voetbal __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
van Duren onderzoeks journalist
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die foto was van 2010 inderdaad
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ah, een reeks.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Eerste helft geven ze prima tegengas, ballen worden geblokkeerd en overtredingen worden gemaakt, maar dat kost wel enorm veel kracht tegen een betere tegenstander met een man minder. Dan krijgen ze vlak voor rust toch nog een tegengoal en in de ene kleedkamer zien ze de bui al hangen en in de andere gaan ze er in geloven want Ajax staat achter. Vlak na rust krijgen ze nog een tegengoal en het kleine beetje energie wat ze nog hadden vloeit weg. Ze hebben geen zin meer om hun best te doen want verliezen doen ze toch wel en of het nou 1-4 of 1-7 wordt maakt ze geen zak meer uit. Tel daarbij op dat ze nu 3 maanden vakantie hebben en dat ze door dik te verliezen een trainer kunnen wippen waar ze vanaf wilden en een plausibel verhaal is daar. Daarom denk ik ook dat de UEFA geen onderzoek gaat starten en dat we voorlopig geen uitsluitsel krijgen over omkoping of niet. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Iwan van Duren
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat stuk bij Eénvandaag
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
"Kan Ajax niet alsnog in de kwartfinales komen?"
...welke kwartfinales.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lyon uit de CL en Ajax een bye voor de 1/8e finales lijkt mij eerlijk inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Iwan is net op tijd uit de ziektewet
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
#2 toch?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yep en dat gaat ook wel meer worden . Het is nu ff stil . Stilte voor de storm ..
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1118003 Laatst gewijzigd door tjekkie; 08-12-11 om 21:54 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Net pas voor het eerst de beelden gezien. SCHAN-DA-LIG!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Platini zei het zojuist zelf: "Dynamo Zagreb heeft geen goede verdediging.
Dus over tot de normale gang van zaken, eigenlijk identiek als na elke rel rond Blatter. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lyon is te belangrijk om niet door te laten gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 | |
En naar jezelf kijken... Je scoort gewoon twee keer voor rust. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vind Platini juist meer op Gargamel lijken.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik had het meer over de actie Silly. Zo van: Loop maar verder mensen er is hier niets aan de hand.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Beetje research kan geen kwaad hoor.
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Inzetten op Lyon om de wedstrijd te winnen zou misschien weinig opleveren, maar in de rust inzetten op dat Lyon de volgende ronde zou halen zal best een leuke odd geweest zijn.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lyon stond @ 2 om de wedstrijd te winnen vooraf. Dat is echt geen lage odd..
Ik heb Hill hoog zitten, maar "Lyon was sowieso al dik favoriet om het duel te winnen en bij een inzet op hen zou je hoe dan ook bijna geen geld opleveren" is dus echt bulllllllshit. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het begint wel een beetje zielig te worden. In elk tv-programma dat ik gisteren opzette ging het wel over Zagreb die heeft vals gespeeld
![]() Als je zelf met 0-3 op de broek krijgt moet je gewoon je mond houden vind ik. 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' was het toch? Goed, die twee afgekeurde goals zijn kut, maar als je zelf ook drie goals doorlaat... En Vertonghen die zegt dat hij baalt dat hij niet wist dat het 1-7 in Zagbreb was. Oftewel, hij deed zijn best dus niet. Ik kan het niet anders zien. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wie van Ajax was er dan in elk programma dat je opzette gisteren?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Viggo Waas natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
We hebben al weinig kans, dan moeten de geldige goals die je gewoon maakt ook tellen. Natuurlijk krijg je kansen en evt. goals tegen, hallo...je speelt met Daley Blind in de verdediging tegen een aanval van Benzema, Higauin en Kaka.
||
|
|
|
|
|
#45 | |
Natuurlijk mag je klagen en het is ook zeker geen zuivere koffie wat in Zagreb is gebeurd, maar het neemt wel erg overdreven vormen aan. Zowel onder supporters als in de media. Dat het in het sportjournaal komt, prima. Maar als oa ook het NOS journaal, 1vandaag, EditieNL, RTL nieuws, DWDD en Pownews er een item over hebben wordt het gewoon zielig. Vrijwel niemand, niet op tv en ook niet onder supporters wordt de hand in eigen boezem gestoken. Het ligt enkel en alleen aan Zagbreb en de grensrechter. Het zou iedereen sieren als er ook naar het eigen falen van de ploeg wordt gekeken. Thuis met 0-3 verliezen, tegen welke ploeg dan ook, is gewoon een wanprestatie. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een ongelofelijke onzin kraam je uit, hier ga ik niet eens meer op in. Ben benieuwd hoe jij zou tieren op je eigen FC Groningen als die ploeg zo werd uitgeschakeld in de EL door Liverpool oid. Heb ik het maar niet eens over de categorie Real Madrid.
Tsjongejonge zeg. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
En ik denk niet dat heel medialand erover zou vallen als dit met Groningen zou gebeuren. Denk je wel? Gelukkig blijft een club als Groningen dat soort poppenkast bespaard. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
En mocht jij nou die enige zijn, denk je dat iedereen bij FC Groningen net zo nobel is? Of denk je oprecht dat FC Groningen-supporters een ander soort mensen zijn dan Ajax-supporters?Gelukkig blijft Groningen die poppenkast inderdaad bespaard, Groningen haalt ook zelden Europees. Maar denk wel dat het in het Grunningse medialand een vrij hot item zou zijn. Net als dat het in Engeland/de wereld heel wat erger zou zijn als dit Manchester United zou overkomen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Maar Grunner, die twee afgekeurde goals zijn toch geen dingen waar je over kunt twisten? Natuurlijk verliest Ajax de wedstrijd zelf, maar het zou wel meehelpen als wij onze geldige goals gewoon hadden gekregen.
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
Er is nergens zoveel kritisch publiek als bij Ajax, we lopen al jaren en jaren te klagen over het eigen vertoonde spel, over de spelers die weer eens falen, over de domme verliespartijen, over eigen bestuurders die er een zooi van maken, over de verdediging die te laks is, over de rechtsback van het Nederlands elftal die moet optiefen, over onverantwoorde uitgaven die zijn gedaan in het verleden, over de jeugdopleiding die tegenwoordig opleidt voor clubs als Groningen, over de medische staf die iedere speler stelselmatig de ziekenboeg in helpt. En dan gebeurt er iets waar je daadwerkelijk weinig invloed op kunt uitoefenen en kom jij met zo'n argument, met je 'het ligt alleen aan de ander'. Flikker toch op. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Zagreb-Lyon WTF #2?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|