|
|
#101 |
|
Bij 1-4 heb ik ook m'n twijfels of dat wel buitenspel is.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Van Oostveen geeft aan dat hij met de KNVB niemand wil beschuldigen. 'Maar in het kader van fair play en respect vind ik wel dat de UEFA de plicht heeft hier kritisch naar te kijken. Daar zijn twee mogelijkheden voor. Er kan met een panel van deskundigen gekeken worden of er sprake is van bewuste acties om het spel te beïnvloeden. Zoiets hebben wij met de KNVB ook wel eens gedaan. Al blijft het moeilijk om zoiets te bewijzen. Daarnaast kan de UEFA natuurlijk spelers gaan ondervragen.'
De KNVB-directeur schetst dat in Nederland actie ondernomen kan worden wanneer een ploeg met opzet verliest. 'Als de aanklager betaald voetbal van mening is dat daar sprake van is, kan hij een onderzoek instellen, de zaak voorleggen aan de tuchtcommissie en om een straf vragen. Maar nogmaals, het is en blijft lastig om met bewijzen te komen.' .................................................. .................................................. ........................ Omstreden Kroatische officials aangehouden Gepubliceerd op vrijdag 9 december 2011 om 14:43 De politie heeft twee officials van de Kroatische voetbalbond (HNS) aangehouden op verdenking van omkoping. Dit meldt het nationale persbureau Hina vrijdag. Vice-voorzitter en oud-scheidsrechter Zeljko Siric en het hoofd van de scheidsrechterscommissie, Stjepan Djedovic, zijn beiden opgepakt. Siric stond in het verleden bekend als een van de beste arbiters in Kroatië. De Kroatische club Dinamo Zagreb raakte deze week in opspraak na de ruime nederlaag in de Champions League tegen Olympique Lyon (1-7). Volgens de Europese bond UEFA zijn er geen bewijzen voor omkoping bij dit duel. .................................................. .................................................. ........................................ Het zit wel oke daarzo in Kroatie ... Laatst gewijzigd door tjekkie; 09-12-11 om 16:07 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Wat een raar interview met Platini.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Hup Holland!
|
Platini smerige hond
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Echt onpartijdig leek het niet. Heel verdedigend. Bleef maar eenzijdig proberen te overtuigen zonder dat er vragen over waren.
Sowieso moet deze man zich afzijdig houden. Je stelt ook geen franse scheidsrechter aan voor die wedstrijd, niet dat alle scheidsrechters dan partijdig zijn maar ze willen de schijn tegen niet, maar nu maakt het allemaal niet uit. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Heb het sowieso wel een beetje gehad met Platini.
Financial Fair Play zou het helemaal gaan worden maar is ook alweer half de prullenbak ingesmeten. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ook zeggen hoe slecht Zagreb wel niet wel niet was.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
Laten Platini en Lyon nou net allebei uit Frankrijk komen, ik ben dus niet verrast door deze uitspraken.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#112 |
![]() Ik vind Platini deze uitstraling hebben . Ik vind sowieso de UEFA en de FIFA organisaties die niet vernieuwend zijn en de stof en spinnewebben vieren hoogtij .. Geen enkele innovatie ... In 30 jaar tijd heb ik 1 goed besluit gehoord en dat was de terugspeelbal naar de keeper en voor de rest ? Er is werkelijk niets verandert wat ten goede komt aan het voetbal ... Platini , Blatter .. 1 pot nat .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 09-12-11 om 20:03 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Vandaag zei Platini ook dat doellijntechnologie maar 1x in de 40 jaar nuttig zou zijn
![]() Hoeveel wedstrijden ziet die gast, denk je dan. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ik weet er uit m'n hoofd al wel een paar, zoals
engeland - duitsland 1966 (hurst) juve - bologna 2006 (zalayeta) engeland - duitsland 2010 (lampard) Chelsea - spurs 2011 (lampard) Napoli - lazio 2011 (brocchi) Sevilla - Real 2011 (luis fabiano) Duisburg - frankfurt 2010 Watford - reading 2008 Coventry - crystal palace 1980 Reken maar uit hoe oud ik dan minimaal moet zijn volgens Platini. Juist ja, ik ben sinterklaas.... __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Man United toen met 2 meter achter de lijn
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Spanje - Korea 2002, met die voorzet ook nog geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Je vergeet de belangrijkste voor Dogg; Liverpool - Chelsea in 2005 (of andersom).
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Dat ging om buitenspel - wat het niet was. Overigens over omkoping gesproken, Italie - Zuid Korea en Spanje - Zuid Korea.
De scheids van die 1 e match is later nog meerdere malen met justitie in aanraking gekomen wegens smokkel, fraude etc. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Die van coventry - crystal palace is 1 van de meest belachelijke ooit (the goal that never was) maar uit de moderne tijd met de techniek ter voorkoming ter hande zijn die van duisburg - frankfurt en watford - reading echt schandalig __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
De hele soap rond Cruijff was ik zo ontzettend beu dat ik me puur met voetbal bezig ging houden. Na woensdag is het omgedraaid. Ik vind echt dat voetbal in het algemeen een flinke draai om de horen heeft gehad. Laatste dagen vind ik er echt geen zak meer aan, als het op deze manier moet.
|
|
|
|
|
|
|
#121 | |
Mijn vader was ook fanatiek en op een dag ramde hij zijn hele TV aan stukken en vanaf die dag was het gebeurt met zijn fanatisme . Ik weet niet wat jij zult beslissen Nash , maar vergeet ook niet die mooie momenten die met niets anders te vergelijken zijn . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Gadverdamme. Platini met zn vieze lachje
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Als ik aan Platini denk, is mijn 1e gedachte de goal van Klose bij Bayern - Fiorentina (2-1) waarbij de spits overduidelijk meters buitenspel staat, de goal gegeven wordt en Platini emotieloos en suf op de tribune zit. Dan weet je namelijk ook exact wat je van hem kunt verwachten. Niks. De UEFA en FIFA hebben een dusdanige structuur en cultuur dat ze als dat niet veranderd, types al Blatter zullen blijven produceren
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Inderdaad, dat met Zuid-Korea slaat echt totaal nergens op toen. Zelfde met Brazilie altijd.
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Loves C, R en M
|
(btw het was op Anfield aan de KOP kant) __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Wat is de overeenkomst tussen zagreb-lyon en lucille werner?
Spoiler
Laatst gewijzigd door ASroma; 10-12-11 om 10:31 |
|
|
|
|
|
|
#128 |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Nou, die vergelijking gaat mank.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
-spam-
(zo doe je dat, Plato )
Laatst gewijzigd door Weebl; 10-12-11 om 18:06 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Op Sport1 wordt net gemeld dat Zagreb een speler heeft verkocht aan Lyon afgelopen zomer en in de verkoopovereenkomst staat dat ze extra geld zouden krijgen als Lyon het goed doet in Europa.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
||
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ze hebben in januari 2010 een speler van Zagreb gekocht, niet dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Het ging over ene Lovre geloof ik, is dat dezelfde speler?
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Lovren is dat ja, maar er zal toch geen "Lyon moet de poule doorkomen over 2 jaar" clausule zijn? Eerder genoeg plaatsing voor de CL ofzo..kan me niet voorstellen dat dit dan de reden zou zijn hoor.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Het is natuurlijk wel makkelijk te zeggen van ''we vinden de trainer niet leuk dus verprutsen we expres''. Dat levert je geen problemen op itt omkoping of iets in die richting....
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Gaat Sport1 nou ook al zo lopen janken als de NOS?
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#141 |
Volgens diverse bronnen zijn zojuist Kroatische officials gearresteerd. De 2 officials van de Kroatische Voetbalbond HNS worden verdacht van fraude en/of omkoping. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
||
|
|
|
|
|
#143 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
-
Laatst gewijzigd door Prosac; 11-12-11 om 12:14 |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Loves C, R en M
|
Nogmaals, dat was niet het geval anders had Lubos Michel het doelpunt wel afgekeurd
![]() Hij had wel al aangegeven dat als het niet over lijn was het penalty en een rode kaart zou zijn. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Otis, belhamel.
Maar dit zit nu dus alweer in de doofpot?
|
|
|
|
|
|
#148 | |
![]() Dat Michel dat na afloop zei verbaast me niet, maskeert het nog een beetje. Kutweek. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Zagreb-Lyon WTF #2?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|