![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
'amazing' pffffrt
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Nou, dit was een vrij simpele overwinning..
Had wel wat meer van Santos verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Ik vond het hak-passje van Sulejmani net indrukwekkender.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Otis zei het net al treffend, Santos = Neymar en Ganso. Verder is het vrij prut.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
2011 wordt in stijl afgesloten. Wat een jaar.
![]()
Laatst gewijzigd door Cyberia; 18-12-11 om 13:28 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Barcelona B komt dan in actie.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Neymar beste speler van het toernooi? Ok.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Wat een awards
.
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
Dani Alves
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Net zo'n ego als Ronaldo die Neymar.. Lekker naar Madrid laten gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
||
|
|
|
|
|
#216 |
|
''He is as bad-mannered person as Pelé'', aldus Diego
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Neymar beoordelen op basis van deze wedstrijd
.
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Ja want we hebben hem niet uitgebreid aan het werk gezien
.
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
Circusvoetballertje.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#222 | ||
|
Het is wel fuckin Pelé die het gezegd heeft hoor. Een 'meneertje' die er nog wel een paar meer in schoot in een seizoen dan Messi en Ronaldo:
Top association football goal scorers in a single season - Wikipedia, the free encyclopedia
|
|||
|
|
|
|
|
#223 |
|
Wat een kutverhaal van Pele
seniele oude man. Maradona niet noemen.
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
"He was a great player but what happened in the World Cup finals in 1994 tarnished his image, when he got sent home for taking drugs. "Cruyff was much more interesting. He was different to Maradona, more complete." |
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
|
|
|
#226 | |
|
||
|
|
|
|
|
#227 |
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Die hysterische Japanners.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Wat kan mij het schelen wie dat gezegd heeft, gelukkig heb ik een eigen mening. En ik vind Neymar een leuke speler om naar te kijken omdat hij (zoals Vaduz zegt) leuke circustruukjes kan, gewoon een leuke creative speler, maar om hem te vergelijken met Messi?? Messi is veeeeeeel completer imo, Messi speelt in dienst van EN is beslissend met zijn doelpunten. Messi heeft een geweldig overzicht, doet qua geniale steekballen niets onder voor bijvoorbeeld een Xavi. Naast zijn doelpunten levert Messi een ongekend aantal assists. En dat allemaal op het hoogste niveau, in de primera division, maar ook in de CL. Dat is toch wat anders dan de Braziliaanse competitie.
Maar goed, in mijn ogen is er momenteel geen speler die ook maar in de buurt komt van Messi, ook Ronaldo niet. In alle jaren dat ik voetbal kijk heb ik nog nooit een speler gezien als Messi. Als hij nog een wk wint (en waarom niet, hij is nog piepjong) zal hij de boeken in gaan als beste speler ooit over een paar jaar. Daar ben ik van overtuigd. Geniet nu maar van Messi, want je kijkt naar iets uitzonderlijks!!! |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
Hup Holland!
|
Gewoon een simpel feit imo
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Hup Holland!
|
Af en toe vraag ik me af of jij niet meer tijd besteed aan het zeiken over Messi/Barcelona dan er überhaupt aandachtig naar kijken. |
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Neymar: "Messi staat boven de rest" - VoetbalPrimeur.nl Neymar: "Voetballes gekregen van Barça" - VoetbalPrimeur.nl Maar ik denk wel dat hij, samen met Messi een paar jaar terug, de beste speler is van die leeftijd die ik ooit heb gezien. Laatst gewijzigd door Otis.; 19-12-11 om 10:47 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#236 |
|
Even over de wedstrijd.
Wat me vooral opviel was de naive (of ouderwetse) spelinstelling van Santos. De voorste 3 (Neymar, Ganso en Borges) deden echt 0,0 verdedigend werk en kwamen amper terug op eigen helft , zeker de eerste helft. Daarnaast deden ze ook vrij weinig om het de verdedigers van Barca moeilijk te maken als die eens in balbezit kwamen. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
||
|
|
|