![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
7-0 Tino
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Nu de hh. 100% penalty
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Nog 1 en Valencia evenaart een record van o.a. Liverpool.
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
WTF
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Dat klopt, dat is het nadeel van dit programma. Toch denk ik niet dat Leverkusen daar even met de drie punten de deur uit fietst.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Lol @ been
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Genk
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Gvd
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Leverkusen 2-1 Manuel Friedrich
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
2-1 Leverkusen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Wat de hel, wint Leverkusen nou nog?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
#265 |
|
1 Leverkusen 5 - 9 (7-7)
2 Chelsea 5 - 8 (10-4) 3 Valencia 5 - 8 (12-4) 4 Genk 5 - 2 (1-15) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Spannend zeg
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
|
|
|
#268 |
|
PSV Eindhoven!
|
Kut chelsea, mijn geld, wat doe je!
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ach ja, in deze vorm is zelfs de el te moeilijk, scheelt weer een afstraffing straks
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Benieuwd of de NOS Chelsea - Valencia gaat uitzenden
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
![]() Als Chelsea en Valencia gelijkspelen in de volgende speelronde gaat Chelsea door. TENZIJ Leverkusen dan verliest bij Genk, dan gaat Valencia door ![]() Leverkusen is hoe dan ook door trouwens. edit: oh wacht dat klopt niet helemaal Als Chelsea en Valencia met 0-0 gelijkspelen gaat Chelsea door (tenzij Leverusen dus in Genk verliest). Bij andere gelijke spelen gaat Valencia door. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Oh je hebt het al ge-edit
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#276 |
|
Loves C, R en M
|
Volgende week als het goed is volgende week Chelsea - Valencia op TV
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Loves C, R en M
|
Anders zijn ze gek bij de NOS
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ja ik had even in mijn hoofd dat Chelsea won in Valencia. Maargoed heb het aangepast.
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Heb het al aangepast gekkeng
![]() Maar nog even voor de duidelijkheid: Als Chelsea en Valencia met 0-0 gelijkspelen gaat Chelsea door (tenzij Leverusen dus in Genk verliest). Bij andere gelijke spelen gaat Valencia door. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Loves C, R en M
|
Ja - want doelsaldo.
|
|
|
|
|
#283 |
|
Villas Boas, mag zijn koffers gaan pakken denk ik.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Loves C, R en M
|
Niet voor 6 december denk ik. Als-ie daar de boot in gaat wordt het kritisch.
|
|
|
|
|
#286 |
|
Ik weet dat chelsea kut is enzo, maar als die scheids nou gewoon een pingel gaf zaten we hier niet mee.
Ach, met dat geklungel in blessuretijd weer kan ik niet eens kwaad op de arme man zijn
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Chelsea gaat het gewoon redden, zij het met de hakken over de sloot.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Hup Holland!
|
Zal Been de kerst halen?
Jammer dat het geen 10-0 werd nog. |
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
Hij gaat december niet halen
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Volgens mij was Been al weg als hij die wedstrijd tegen Koster niet had gewonnen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Toen ik zag dat het 7-0 stond en er nog ruim tien minuten te gaan waren, hoopte ik serieus op een 10-0 nederlaag.
Jammer dat het daarbij bleef. |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Dit was Mario z'n laatste wedstrijd als trainer van Genk, dat kan niet anders.
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Hij krijgt een contractverlenging.
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Chelsea 3-0 Valencia
Genk 1-1 Leverkusen 1 Chelsea 6 - 11 (13-4) 2 Leverkusen 6 - 10 (8-8) 3 Valencia 6 - 8 (12-7) 4 Genk 6 - 3 (3-15) Genk dus thuis ongeslagen gebleven, best knap. Alleen jammer dat Chelsea de tweede plaats cadeau gaf aan Leverkusen
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Nog groepswinnaar ook
|
|
|